käsitänkö tämän veemäilynä vai huonona huumorina

Kyl mua vituttas ankarasti, jos joku tulis yrjöön mun matot. Saattasin jopa laittaakin kuvat tuleen, jopa sen ukon rouvan kännyyn, jos ukolla ei omaa kännyä.
Siis tuohan kuvienlaitto viittaa jumalattomaan vitutukseen, tai miesten väliseen 'huumoriin'
Eihän sun tarvikkaan sitä ymmärtää, ne on sun ukolles tarkoitettu?

Täysseilissä olevien miesten mielestä hauskaa huumoria. En tosiaan usko, että oli vittuilua, vaan humalassa lähetetty, lähettäjästä silloin hauskalta tuntunut juttu.

enpä ole mattoja käyny pesemässä, ne odottaa vieläkin terassilla. Mies on parannellut oloaan mutta aikoo tänään ne pestä.
Hän sanoi että häpeää sitä mitä tuli tehtyä. Ei itsekkään pidä niistä kuvista mutta kaiketi se on nyt mennyt jakeluun että ei pidä ainakaan sekoittaa viinaksia, täytyy pitäytyä pelkästään kaljassa tai pelkästään drinkuissa eikä ottaa mitään muuta

Mietin tossa kun olin päikkäreillä lapseni kanssa että aika moni otti tuon huumorilla täällä
Mietin mitä huumoria siinä on jos joistakin teistä otetaan kuva kun sekoilette ja oksentelette niin olisiko se teistä hauskaa? Katsoisitteko niitä kuvia ylpeydellä? Miettisittekö esim näin : "muistan tuon, me juotiin sitä ja tätä ja tota ja sain suudelman tuolta ja se sano sitä" vai " mä muistan kun yrjösin ihan saatanasti, sitä tuli kuin saavista kaataen..." plaaplaaplaa siihen malliin

Musta jos saatais yrjö kuva niin häpeäisin kyllä

mä oon sen verran nipo että olisin laittanu viestin takas tyyliin "mä en niitä sun mattojas pese ja en ole tuon ukon äiti, niin vittuako sä mulle sen tekemisiä raportoit. Se on sun ongelma kuka ne sotkut siivoo, ei mun!!!!"

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
enpä ole mattoja käyny pesemässä, ne odottaa vieläkin terassilla. Mies on parannellut oloaan mutta aikoo tänään ne pestä.
Hän sanoi että häpeää sitä mitä tuli tehtyä. Ei itsekkään pidä niistä kuvista mutta kaiketi se on nyt mennyt jakeluun että ei pidä ainakaan sekoittaa viinaksia, täytyy pitäytyä pelkästään kaljassa tai pelkästään drinkuissa eikä ottaa mitään muuta

Mietin tossa kun olin päikkäreillä lapseni kanssa että aika moni otti tuon huumorilla täällä
Mietin mitä huumoria siinä on jos joistakin teistä otetaan kuva kun sekoilette ja oksentelette niin olisiko se teistä hauskaa? Katsoisitteko niitä kuvia ylpeydellä? Miettisittekö esim näin : "muistan tuon, me juotiin sitä ja tätä ja tota ja sain suudelman tuolta ja se sano sitä" vai " mä muistan kun yrjösin ihan saatanasti, sitä tuli kuin saavista kaataen..." plaaplaaplaa siihen malliin

Oletko miettinyt, ettei niiden ollut tarkoitus olla hauskoja, vaan saada miehesi näkemään, miten todellisuudessa käyttäytyy siinä kunnossa?

Mä häpeäisin miehen puolesta, en säälis sitä. En ole mieheni äiti, jonka pitäis valvoa miehen alkonkäyttöä, jos ei iso mies ymmärrä rajojaan, on ihan hyvä, että joku sitä opettaa. Mä veisin matot muuten hyvään pesulaan ja laittaisin laskun miehelleni.

Minkä ikäisiä te olette?? Tulee mielee kakskymppisten touhu... On meilläki naapuri käyny ja oksentanukki enkä kyllä ole sitä valokuvannu saati käskeny pesemään. Idioottia touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Nähtiin yöllä naapurin mies kulkevan tosi huonossa kunnossa kotiinsa päin. Yksi askel eteen ja kolme taakse...
Mieheni lähti ulos katsoon pääseekö se mies kotiinsa ja siellähän se oli tiellä rähmällään... Minun mies sen raahas sinne sen kotiin ja se oli ihan sekasin, se naapuri.
Mies laitto sen sänkyyn ja lähti itse tänne kotiin.

Ei tullu mieleenkään ottaa mitään kuva-sarjaa... :o

Mut toisaalta, se ei tullu teille oksentaan. :whistle:

Palaten tähän asiaan vielä;
En osaa sanoa olisinko kuvannut juopunutta naapuriamme, jos olisi ollut meillä ja mahdollista oksentamista.
Oliko siis ap:n kertoma kuvasarja aloitettu ennen oksentamista vai sen jälkeen...?

NIINPÄ... jos ukolla on tapana vetää överiksi ja örveltää ja sotkea, nin jospa VIIMEIN tämä kuvakonsti sais ukon häpeämään ja sitä myöten vähentämään örveltämistä.

Hei herääs ny. Se naapuri laitteli niitä heti neljän jälkeen, eli oli luultavasti (lähes) yhtä kännissä kun ukkos. Ok, ehkä oli tyhmää ottaa niitä kuvia, mutta eikös myös ollu aika tyhmää oksuilla naapurin matolle?

Ja tuskinpa se ny niitä kuvia mihinkään kotialbumiin jälkipolville lähetettäväks otti, vaan nimenomaan sulle lähetettäväks.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

NIINPÄ... jos ukolla on tapana vetää överiksi ja örveltää ja sotkea, nin jospa VIIMEIN tämä kuvakonsti sais ukon häpeämään ja sitä myöten vähentämään örveltämistä.

ei ole ukolla tapana örveltää yleensä juo vain muutaman ja viimeksi sattui näin 2 vuotta sitten

ei ole ukolla tapana örveltää yleensä juo vain muutaman ja viimeksi sattui näin 2 vuotta sitten

Miksi sinä sitten varoittelit häntä ennen lähtöään..? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/

Ei kaikkeen pidä niin tiukkapipoisesti suhtautua, mua ainakin olis naurattanu.

se on vaan se että mä näen tällläkin hetkellä silmissäni sen yhden kuvan missä mun mies konttaa lattialla ja mä tunnen niin helvetin paljon sääliä häntä kohtaan toisella on huono vointi ja yks vaan nauraa ja ottaa kuvia

Voi kyynel, toinen raukka pieni reippana on ihan pippaksi asti juonut itsensä, voi voi, eikä kukaan ole edes oksuämpäriä pittuselle tuomassa...

Hei oikeasti.

tekstiviestit tuli kun oma ukko oli jo kotiutunut.
Ja tosiaan miehelläni ei ole tapana örveltää vaan juo vähän yleensä
Pari kertaa meidän historian aikana näin on käynyt.
Juteltiin tuossa äsken, kysyin onko hänen mielipiteensä naapurista muuttunut ja vastasi kyllä, totesi ettei naapurin olisi tarvinnut niitä kuvia lähettää.
Toisekseen ukko oli heti sopinut naapurin kanssa että hän ne matot pesee

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/

se on vaan se että mä näen tällläkin hetkellä silmissäni sen yhden kuvan missä mun mies konttaa lattialla ja mä tunnen niin helvetin paljon sääliä häntä kohtaan toisella on huono vointi ja yks vaan nauraa ja ottaa kuvia

Voi kyynel, toinen raukka pieni reippana on ihan pippaksi asti juonut itsensä, voi voi, eikä kukaan ole edes oksuämpäriä pittuselle tuomassa...

Hei oikeasti.

ainakin olisi vältytty enemmiltä tuhoilta mutta ei naapuri vaan nauroi ja filmasi, nauratko kenties sinäkin kun ystäväsi laattaa???

Alkuperäinen kirjoittaja vp:
Miehesi on tollo ja naapurisi kusipää.

Joo tiedän että ukkoni on tollo, sanoin sille että sen ei tarttis mennä, sanoin jopa että olis niin kiltti eikä jois niin paljoa

Siis mä en ymmärrä miksi sä tällen ripitit ennen lähtöä, jos mies ei yleensä ikinä juo liikaa.

Miksi sinä sitten varoittelit häntä ennen lähtöään..? :o

siksi koska TIEDÄN MITÄ VOISI TAPAHTUA

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:

Hei oikeasti.

ainakin olisi vältytty enemmiltä tuhoilta mutta ei naapuri vaan nauroi ja filmasi, nauratko kenties sinäkin kun ystäväsi laattaa???

En, mutta en myöskään itku silmässä säälittele kun aikunen ihminen on vetäny ittensä siihen kuntoon että konttaa lattialla.

Sun mies kaatoi ihan itse ne viinat naamastaan alas, ja hommas ihan itse itsensä huonoon kuntoon. Mun mielestä on lähinnä naurettavaa surkutella ja säälitellä ittensä perskänniin juonutta kolmekymppistä miestä, ja olla kauhuissaan kun kukaan ei pientä reppanaa auttanut.

Yhteistyössä