Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:enpä ole mattoja käyny pesemässä, ne odottaa vieläkin terassilla. Mies on parannellut oloaan mutta aikoo tänään ne pestä.
Hän sanoi että häpeää sitä mitä tuli tehtyä. Ei itsekkään pidä niistä kuvista mutta kaiketi se on nyt mennyt jakeluun että ei pidä ainakaan sekoittaa viinaksia, täytyy pitäytyä pelkästään kaljassa tai pelkästään drinkuissa eikä ottaa mitään muuta
Mietin tossa kun olin päikkäreillä lapseni kanssa että aika moni otti tuon huumorilla täällä
Mietin mitä huumoria siinä on jos joistakin teistä otetaan kuva kun sekoilette ja oksentelette niin olisiko se teistä hauskaa? Katsoisitteko niitä kuvia ylpeydellä? Miettisittekö esim näin : "muistan tuon, me juotiin sitä ja tätä ja tota ja sain suudelman tuolta ja se sano sitä" vai " mä muistan kun yrjösin ihan saatanasti, sitä tuli kuin saavista kaataen..." plaaplaaplaa siihen malliin
Musta jos saatais yrjö kuva niin häpeäisin kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Mitä tarkoittaa "keu keu"?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Nähtiin yöllä naapurin mies kulkevan tosi huonossa kunnossa kotiinsa päin. Yksi askel eteen ja kolme taakse...
Mieheni lähti ulos katsoon pääseekö se mies kotiinsa ja siellähän se oli tiellä rähmällään... Minun mies sen raahas sinne sen kotiin ja se oli ihan sekasin, se naapuri.
Mies laitto sen sänkyyn ja lähti itse tänne kotiin.
Ei tullu mieleenkään ottaa mitään kuva-sarjaa...![]()
Mut toisaalta, se ei tullu teille oksentaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Musta jos saatais yrjö kuva niin häpeäisin kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Minkä ikäisiä te olette?? Tulee mielee kakskymppisten touhu... On meilläki naapuri käyny ja oksentanukki enkä kyllä ole sitä valokuvannu saati käskeny pesemään. Idioottia touhua.
Hei herääs ny. Se naapuri laitteli niitä heti neljän jälkeen, eli oli luultavasti (lähes) yhtä kännissä kun ukkos. Ok, ehkä oli tyhmää ottaa niitä kuvia, mutta eikös myös ollu aika tyhmää oksuilla naapurin matolle?Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:enpä ole mattoja käyny pesemässä, ne odottaa vieläkin terassilla. Mies on parannellut oloaan mutta aikoo tänään ne pestä.
Hän sanoi että häpeää sitä mitä tuli tehtyä. Ei itsekkään pidä niistä kuvista mutta kaiketi se on nyt mennyt jakeluun että ei pidä ainakaan sekoittaa viinaksia, täytyy pitäytyä pelkästään kaljassa tai pelkästään drinkuissa eikä ottaa mitään muuta
Mietin tossa kun olin päikkäreillä lapseni kanssa että aika moni otti tuon huumorilla täällä
Mietin mitä huumoria siinä on jos joistakin teistä otetaan kuva kun sekoilette ja oksentelette niin olisiko se teistä hauskaa? Katsoisitteko niitä kuvia ylpeydellä? Miettisittekö esim näin : "muistan tuon, me juotiin sitä ja tätä ja tota ja sain suudelman tuolta ja se sano sitä" vai " mä muistan kun yrjösin ihan saatanasti, sitä tuli kuin saavista kaataen..." plaaplaaplaa siihen malliin
Musta jos saatais yrjö kuva niin häpeäisin kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Musta jos saatais yrjö kuva niin häpeäisin kyllä
NIINPÄ... jos ukolla on tapana vetää överiksi ja örveltää ja sotkea, nin jospa VIIMEIN tämä kuvakonsti sais ukon häpeämään ja sitä myöten vähentämään örveltämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Musta jos saatais yrjö kuva niin häpeäisin kyllä
NIINPÄ... jos ukolla on tapana vetää överiksi ja örveltää ja sotkea, nin jospa VIIMEIN tämä kuvakonsti sais ukon häpeämään ja sitä myöten vähentämään örveltämistä.
ei ole ukolla tapana örveltää yleensä juo vain muutaman ja viimeksi sattui näin 2 vuotta sitten
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/
Ei kaikkeen pidä niin tiukkapipoisesti suhtautua, mua ainakin olis naurattanu.
se on vaan se että mä näen tällläkin hetkellä silmissäni sen yhden kuvan missä mun mies konttaa lattialla ja mä tunnen niin helvetin paljon sääliä häntä kohtaan toisella on huono vointi ja yks vaan nauraa ja ottaa kuvia
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/
se on vaan se että mä näen tällläkin hetkellä silmissäni sen yhden kuvan missä mun mies konttaa lattialla ja mä tunnen niin helvetin paljon sääliä häntä kohtaan toisella on huono vointi ja yks vaan nauraa ja ottaa kuvia
Voi kyynel, toinen raukka pieni reippana on ihan pippaksi asti juonut itsensä, voi voi, eikä kukaan ole edes oksuämpäriä pittuselle tuomassa...
Hei oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja vp:Miehesi on tollo ja naapurisi kusipää.
Joo tiedän että ukkoni on tollo, sanoin sille että sen ei tarttis mennä, sanoin jopa että olis niin kiltti eikä jois niin paljoa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Musta jos saatais yrjö kuva niin häpeäisin kyllä
ei ole ukolla tapana örveltää yleensä juo vain muutaman ja viimeksi sattui näin 2 vuotta sitten
Miksi sinä sitten varoittelit häntä ennen lähtöään..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/
Voi kyynel, toinen raukka pieni reippana on ihan pippaksi asti juonut itsensä, voi voi, eikä kukaan ole edes oksuämpäriä pittuselle tuomassa...
Hei oikeasti.
ainakin olisi vältytty enemmiltä tuhoilta mutta ei naapuri vaan nauroi ja filmasi, nauratko kenties sinäkin kun ystäväsi laattaa???