Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule. Jos et halua rehellisiä mielipiteitä, älä tule kysymään täältä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Tämä tosiaan lähti hieman hakoteille, joillakin teillä on nähtävästi tarve saada oma vitutus ja ketutus purettua ja mikä täydellisin tapa se onkaan purkaa tänne.
Eli
Täällä sitten takerruttiin siihen että tunnen sääliä ukkoa kohtaan sen yhden kuvan takia ( so what, vaikka kyseessä olikin ITSE AIHEUTETTU juttu) niin sääli on tunne ja mä tunnen sentään jotakin tota miestä kohtaan(täytyy katsoa positiivisetkin jutut tilanteesta)
Takerruttiin siihen että lausuntoni eriävät toisistaan(voi elämän kevät, eikö teillä ole parempaa tekemistä)
Niin mitä sitten, mun mies juo maltillisesti yleensä mutta kuten joka helvetin ihmisellä on tapana joskus hieman ylireagoida(kuten minäkin varmaan yöllä kun näin ne viestit) Me ihmiset emme ole täydellisiä, (nähtävästi kuitenkin he jotka mua ovat kivittäneet täällä)
Eli erehtyväiset ihmiset tekevät välillä mokia, älkääkä väittäkö että teidän miehet eivät koskaan ole tehneet mitään mistä te olette suuttuneet se nimittäin olisi täyttä bullshittiä
Mies teki virheen, nyt maksaa siitä juuri tällä hetkellä pesemällä noita mattoja ja kyllä mä nautin siitä. Me olemme kuitenkin vain ihmisiä eikö vain? kenties nyt kun nukuin noi päikkärit osaan suhtautua asiaan vähän erilailla, mutta oiva näpäytys tuo oli ukolle
Mutta edelleen olen sitä mieltä että se oli ala-arvoista noi kuvat.
Kuinka moni kehtaa väittää että nauraa ja ottaa kuvia kun ystävä laattaa?
HÄH? Siis onko täällä noin paskoja ihmisiä jotka tekevät niin? Ja kehtaatte vielä tulla haukkumaan mua ja mun ukkoa tuosta että sanon näin???
ketju näytti valitettavasti todellisen 2+: kynnet.. itse olen täysin samaa mieltä kanssasi, kuvat olivat ala-arvoisia ja syystäkin pahoititte mielenne. naapuri oli lapsellinen. toivottavasti naapuri ei laita kuvia mihinkään näytille, sekin voi olla mahdollista. ja jos laittaa, toivottavasti miestäsi ei tunnista niistä. muutaman päivän päästä varmaan nauratte koko asialle, miehesi muistaa opetuksen varmaan lopun ikäänsä. hyvää alkanutta uutta vuotta kaikesta huolimatta!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule. Jos et halua rehellisiä mielipiteitä, älä tule kysymään täältä.
miksi pitää takertua joka ikiseen sanaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:KUINKA MONI TEISTÄ NAISISTA(NÄHTÄVÄSTI AIKA TÄYDELLISISTÄ NAISISTA) VOI IHAN OIKEASTI SANOA ETTEI OLE KOSKAAN KEHOTTANUT MIESTÄ VÄHENTÄMÄÄN JUOMISTA ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika hyvät pohjat taisi miehellä olla, kun tunnissa ehti kotiin ja sillä välin jo konttaillut ja oksennellut naapurissa? Mitä se naapuri oli oikein tarjonnu?
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:No on todella outo tuo teidän naapuri. Ottaisin täytenä v...luna ne kuvat. Enkä enää edes tervehtisi kyseistä naapuria. Ei tosiaan oo mitään ystäviä eikä edes kavereita, jos ottaa kuvia kun toinen oksentaa. Ymmärrän että haluavat teidän putsaavan matot jos miehesi on ne sotkenut, mutta senkin voisi hoitaa ihan fiksusti. Mutta fiksua kai nähnykään tollanen naapuri. Mun mielestä vähän jopa pelottava ihminen olisi tuollainen tyyppi naapurina.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:no hienoa tietää että jotkut sentään ymmärtävät pointtini
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Haha, mä ainakin nauraisin tommosille, ihan oikein!![]()
niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Järki hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Haha, mä ainakin nauraisin tommosille, ihan oikein!![]()
niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/
Muakin vituttaa toisten huonolla tuurilla/vahigoilla/ajattelemattomuudella pilailu ja nauraminen.
Ja kaiken lisäksi, jos ihminen on niin vahvassa humalassa et oksentaa ja konttaa niin tilanteessa ei pitäisi kaiken järjen mukaan olla mitään hauskaa, tilanne on hyvin riski altis ja tapaturmien/ vahinkojen määrä nousee.
Voimia AP, onneks miehes on kunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Järki hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Haha, mä ainakin nauraisin tommosille, ihan oikein!![]()
Muakin vituttaa toisten huonolla tuurilla/vahigoilla/ajattelemattomuudella pilailu ja nauraminen.
Ja kaiken lisäksi, jos ihminen on niin vahvassa humalassa et oksentaa ja konttaa niin tilanteessa ei pitäisi kaiken järjen mukaan olla mitään hauskaa, tilanne on hyvin riski altis ja tapaturmien/ vahinkojen määrä nousee.
Voimia AP, onneks miehes on kunnossa.
Ahdinko? Että ryyppää itsensä tuohon kuntoon? Ei se viina väkisin kurkusta kaadu.