Laita viestiä takaisin, että joko lähdet ne matot hakemaan :headwall: tosin mieshän se yrjös etkä sinä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:jaa-a vaikea sanoa, täytyy kysellä mieheltä miten se ilta sitten meni
keukeu: varmaan naurattais mutta jos osuis omalle kohdalle niin naurattaiskos?
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:Känniläisten huumoria. Mutta tyypillistä, niin tyypillistä naisilta, nyt syntipukki on miehes älyttömän koohauksen dokumentoinut naapuri, samoin kuin syytetään aina toista naista, jos mies epähuomiossa kompastuu ja ajautuu tai peräti vietellään vieraaseen sänkyyn... Mitäpä se ukkokulta väärin tekis...
Alkuperäinen kirjoittaja keukeu:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:jaa-a vaikea sanoa, täytyy kysellä mieheltä miten se ilta sitten meni
keukeu: varmaan naurattais mutta jos osuis omalle kohdalle niin naurattaiskos?
Ei voi tietää, kun en konttaus-ördäys-yrjöämis-kännejä harrasta. Mutta jos kuvitellaan näin tapahtuvaksi, niin varmasti hävettäis aivan ristuksen paljon krapulassa. Myöhemmin naurattaisi kyllä kovin.
Ja kuten sanottu, jos joku mokasi, niin miehesi. Turhaan sä alat mitään "välejä jäähdyttelemään" naapuriisi.
Alkuperäinen kirjoittaja mökkihöperö:Ota asia huumorinkannalta. Nyt otat kuvasarjan tai filmin missä ukko pesee mattoa...matto kuivumassa, ukolla limpparipullo kädessä, hymy huulilla...vielä yhteiskuva sinusta ja ukosta, oooiiikein imelä ja lisäät siihen tekstin " Hyvää alkavaa vuotta! "
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:olenhan mä toki hieman suuttunut ukkoni käytöksestä koska ei taaskaan tajunnut olla kieltäytymättä viskistä koska sillä on huono viinapää
Olen tässä miettiny että pitäis laittaa jäihin tuo naapuriystävyys noiden kanssa, säälittää vaan että miehestä on otettu aika raukkamaisia kuvia
Just nain. Ma ihmettelen kovasti, etta tassakin ketjussa jotkut nakee asiassa jotain humoristista. On vissiin naapuriakin vituttanut rankasti yolla. keskarivalokuva ehka vahan liikaa mutta kannilaisten aivoituksia. Miehesi on suurempi syyllinen kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:no ottas muakin päähän, jos naapuri tulis ja oksentais mun matot kännipäissään
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:olenhan mä toki hieman suuttunut ukkoni käytöksestä koska ei taaskaan tajunnut olla kieltäytymättä viskistä koska sillä on huono viinapää
Olen tässä miettiny että pitäis laittaa jäihin tuo naapuriystävyys noiden kanssa, säälittää vaan että miehestä on otettu aika raukkamaisia kuvia
Jos ukkos on kännissä ääliö, niin miten sä voit päättää, ettei se saa olla ääliönaapurin kaveri?
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:Just nain. Ma ihmettelen kovasti, etta tassakin ketjussa jotkut nakee asiassa jotain humoristista. On vissiin naapuriakin vituttanut rankasti yolla. keskarivalokuva ehka vahan liikaa mutta kannilaisten aivoituksia. Miehesi on suurempi syyllinen kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:no ottas muakin päähän, jos naapuri tulis ja oksentais mun matot kännipäissään
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:mäpä puhuin itsestäni, mun ukko voi olla niin tyhmä että auttaa tommosia juntteja tai on puheväleissä, monta kertaa hakenu satamasta kun ovat pyytäneet.
Mun ei tarvitse puhua heille, sen verran mua vituttaa tommonen huumori
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Ja jos vetää itsensä sellaiseen kuntoon niin pitää olla miestä kestää seuraukset ja vaiika hassut kuvatkin! Tai kai miehesi kestääkin mutta sinä et? Mitä ne naapuritkin ajattelee...?
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Haha, mä ainakin nauraisin tommosille, ihan oikein!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:taas löytyy se syyllinen minusta...niinkö?
Mä vain kysyin miten asian ottaa niin alkaa heti vääntö että turhaa olet vihainen naapurin äijälle.
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Haha, mä ainakin nauraisin tommosille, ihan oikein!![]()
niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/
Ei kaikkeen pidä niin tiukkapipoisesti suhtautua, mua ainakin olis naurattanu.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Peräänkuulutan vain sitä että mikä tosiaan on huumoria ja mikä vittuilua, itse koen tuon todella ala-arvoiseksi että lähdetään ottamaan kuvia toisesta kun on huonossa kunnossa, sen sijaan että olis ottanut kuvia olisi mieluummin kiikuttanut vaikka ämpärin niin olis ainakin yksi matto vähemmän pestävänä