käsitänkö tämän veemäilynä vai huonona huumorina

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
jaa-a vaikea sanoa, täytyy kysellä mieheltä miten se ilta sitten meni

keukeu: varmaan naurattais mutta jos osuis omalle kohdalle niin naurattaiskos?

Ei voi tietää, kun en konttaus-ördäys-yrjöämis-kännejä harrasta. Mutta jos kuvitellaan näin tapahtuvaksi, niin varmasti hävettäis aivan ristuksen paljon krapulassa. Myöhemmin naurattaisi kyllä kovin.

Ja kuten sanottu, jos joku mokasi, niin miehesi. Turhaan sä alat mitään "välejä jäähdyttelemään" naapuriisi.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Känniläisten huumoria. Mutta tyypillistä, niin tyypillistä naisilta, nyt syntipukki on miehes älyttömän koohauksen dokumentoinut naapuri, samoin kuin syytetään aina toista naista, jos mies epähuomiossa kompastuu ja ajautuu tai peräti vietellään vieraaseen sänkyyn... Mitäpä se ukkokulta väärin tekis ;)...

voih

siis haloo!!!
Mun mies JOI LIIKAA JA OKSENSI ELI SEN SYY
Mutta taisit missata sen pointin, pointti oli se että tarvitseeko tehdä tämmönen kuva sarja joka tuottaa häpeää sille joka sen kohteena on, huumorilla sen kenties olisi voinut ottaa jos ei olisi ollut kuvaa siitä kuinka se näyttää keskisormea. Mun mielestä tuo kuvasarja oli niin ala-arvoista
Juu siis olen mä vihainen ukolle, mä pyysin että se ei jois liikaa, mutta sen teki ja saa taas kuulla asiasta

Ota asia huumorinkannalta. Nyt otat kuvasarjan tai filmin missä ukko pesee mattoa...matto kuivumassa, ukolla limpparipullo kädessä, hymy huulilla...vielä yhteiskuva sinusta ja ukosta, oooiiikein imelä ja lisäät siihen tekstin " Hyvää alkavaa vuotta! "

Alkuperäinen kirjoittaja keukeu:
jaa-a vaikea sanoa, täytyy kysellä mieheltä miten se ilta sitten meni

keukeu: varmaan naurattais mutta jos osuis omalle kohdalle niin naurattaiskos?

Ei voi tietää, kun en konttaus-ördäys-yrjöämis-kännejä harrasta. Mutta jos kuvitellaan näin tapahtuvaksi, niin varmasti hävettäis aivan ristuksen paljon krapulassa. Myöhemmin naurattaisi kyllä kovin.

Ja kuten sanottu, jos joku mokasi, niin miehesi. Turhaan sä alat mitään "välejä jäähdyttelemään" naapuriisi.

jos tuon naapurin äijän tarkoituksena oli vittuilla niin mitä vitun järkeä on alkaa käyttäytyy normisti, joo mun ukko oksensi, syy on hänessä ja matot se ukko saa pestä, omapa on syynsä mutta tää meni ohi mun huumorini tuo kuvasarja

Alkuperäinen kirjoittaja mökkihöperö:
Ota asia huumorinkannalta. Nyt otat kuvasarjan tai filmin missä ukko pesee mattoa...matto kuivumassa, ukolla limpparipullo kädessä, hymy huulilla...vielä yhteiskuva sinusta ja ukosta, oooiiikein imelä ja lisäät siihen tekstin " Hyvää alkavaa vuotta! "

mä ajattelin lähinnä että ukko pesee ne matot ja viskaa takaisin naapurille ja tekstiviesti perään että matot pesty kuivaa itse, koska viestissä ei ollut mitään kuivaamisesta, joten tämänkin voi ottaa huumorilla tai vittuiluna :laugh:

olenhan mä toki hieman suuttunut ukkoni käytöksestä koska ei taaskaan tajunnut olla kieltäytymättä viskistä koska sillä on huono viinapää
Olen tässä miettiny että pitäis laittaa jäihin tuo naapuriystävyys noiden kanssa, säälittää vaan että miehestä on otettu aika raukkamaisia kuvia

Jos ukkos on kännissä ääliö, niin miten sä voit päättää, ettei se saa olla ääliönaapurin kaveri?

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
no ottas muakin päähän, jos naapuri tulis ja oksentais mun matot kännipäissään
Just nain. Ma ihmettelen kovasti, etta tassakin ketjussa jotkut nakee asiassa jotain humoristista. On vissiin naapuriakin vituttanut rankasti yolla. keskarivalokuva ehka vahan liikaa mutta kannilaisten aivoituksia. Miehesi on suurempi syyllinen kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
olenhan mä toki hieman suuttunut ukkoni käytöksestä koska ei taaskaan tajunnut olla kieltäytymättä viskistä koska sillä on huono viinapää
Olen tässä miettiny että pitäis laittaa jäihin tuo naapuriystävyys noiden kanssa, säälittää vaan että miehestä on otettu aika raukkamaisia kuvia

Jos ukkos on kännissä ääliö, niin miten sä voit päättää, ettei se saa olla ääliönaapurin kaveri?

mäpä puhuin itsestäni, mun ukko voi olla niin tyhmä että auttaa tommosia juntteja tai on puheväleissä, monta kertaa hakenu satamasta kun ovat pyytäneet.
Mun ei tarvitse puhua heille, sen verran mua vituttaa tommonen huumori

Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
no ottas muakin päähän, jos naapuri tulis ja oksentais mun matot kännipäissään
Just nain. Ma ihmettelen kovasti, etta tassakin ketjussa jotkut nakee asiassa jotain humoristista. On vissiin naapuriakin vituttanut rankasti yolla. keskarivalokuva ehka vahan liikaa mutta kannilaisten aivoituksia. Miehesi on suurempi syyllinen kuitenkin.

tiedän että oma ukko on se suurin syyllinen, ei tartte jokaisen sitä toitottaa mulle

mäpä puhuin itsestäni, mun ukko voi olla niin tyhmä että auttaa tommosia juntteja tai on puheväleissä, monta kertaa hakenu satamasta kun ovat pyytäneet.
Mun ei tarvitse puhua heille, sen verran mua vituttaa tommonen huumori

Aha... Sua vituttaa tollainen huumori, mutta naapuri ei saa ilmaista vitutustaan, kun ukkos käy yrjöös matot, ja nukkuu vessas... Ok. kukin tyylillään.

Ja huumorilla suhtautuisin noihin kuviin, kyllä juntti juntin tunnistaa :D :D

Ja jos vetää itsensä sellaiseen kuntoon niin pitää olla miestä kestää seuraukset ja vaiika hassut kuvatkin! Tai kai miehesi kestääkin mutta sinä et? Mitä ne naapuritkin ajattelee...?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ja jos vetää itsensä sellaiseen kuntoon niin pitää olla miestä kestää seuraukset ja vaiika hassut kuvatkin! Tai kai miehesi kestääkin mutta sinä et? Mitä ne naapuritkin ajattelee...?

kyse oli lähinnä siitä miten mä suhtautuisin noihin kuviin, oliko tarkoitus vittuilla vai oliko se vain huumoria, sitä pähkäilen tässä

Kaikille selväksi se että mä varoitin mun miestä juomasta liikaa, pyysin että ei joisi koska tiedän että sillä sekoo pää.
Mä olen hieman vihainen ja ukko saa kuulla kunniansa ja hyvä opetus sille että pääsee pesemään krapulassa noita mattoja, minähän en niihin koske.

Peräänkuulutan vain sitä että mikä tosiaan on huumoria ja mikä vittuilua, itse koen tuon todella ala-arvoiseksi että lähdetään ottamaan kuvia toisesta kun on huonossa kunnossa, sen sijaan että olis ottanut kuvia olisi mieluummin kiikuttanut vaikka ämpärin niin olis ainakin yksi matto vähemmän pestävänä

taas löytyy se syyllinen minusta...niinkö?
Mä vain kysyin miten asian ottaa niin alkaa heti vääntö että turhaa olet vihainen naapurin äijälle.
:headwall:

No hei, noi on miesten juttuja tommoset ja ihan täyttä huumoria se on.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Haha, mä ainakin nauraisin tommosille, ihan oikein! :D

niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/

No kun ne on miesten juttuja. Itse olisin toki auttanut ja toimittanut tuollaisen kaverin kotiin, miehet taas tekee vähän eri tavalla. Se siinä hauskaa onkin, kun toi juttu on niin putkiaivojen touhuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/

Ei kaikkeen pidä niin tiukkapipoisesti suhtautua, mua ainakin olis naurattanu.

se on vaan se että mä näen tällläkin hetkellä silmissäni sen yhden kuvan missä mun mies konttaa lattialla ja mä tunnen niin helvetin paljon sääliä häntä kohtaan toisella on huono vointi ja yks vaan nauraa ja ottaa kuvia

Peräänkuulutan vain sitä että mikä tosiaan on huumoria ja mikä vittuilua, itse koen tuon todella ala-arvoiseksi että lähdetään ottamaan kuvia toisesta kun on huonossa kunnossa, sen sijaan että olis ottanut kuvia olisi mieluummin kiikuttanut vaikka ämpärin niin olis ainakin yksi matto vähemmän pestävänä

Mutta kun noilla kuvilla voi hupailla vielä monasti jälkeen päin! Eläköön digiaikakausi! :laugh:

Kuin monesta vetoa, kun ap tuntee jo nyt äidillisiä tunteita miestään kohtaan, kun toinen on niin lutunen känniääliökuvissa, et menee ja pesee joko yksin ne matot, tai ainakin miehen kaverina?
:D

Yhteistyössä