käsitänkö tämän veemäilynä vai huonona huumorina

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
se on vaan se että mä näen tällläkin hetkellä silmissäni sen yhden kuvan missä mun mies konttaa lattialla ja mä tunnen niin helvetin paljon sääliä häntä kohtaan toisella on huono vointi ja yks vaan nauraa ja ottaa kuvia

Pitää vissiin tulla kupitteleen sun naapuris kanssa, meillä on ollut kavereiden kanssa jo useamman vuoden ajan tapana, kuvata känniääliöitä Provinssissa. Näen asian vain ja ainostaan niin, että oma moka, jos ei rajojaan tunne. Mutta mähän olenkin Saatanasta seuraava.

ole normaalia käytöstä naapuriltas. Itse laittaisin välit poikki kyllä tollaseen porukkaan. Toki täytyy siivota oksennuksensa jos on sutannutkin, mut toi on jotain ihan törkeetä. Mut näköjään ihmiset nykyään täällä palstallakin pitää tuota normaalina, mikä on kyllä surullista. Koska jokainen joskus mokaa... Huumori on sitten erikseen ja sen pitäis naurattaa eikä tehdä oloa kamalaksi. Mut koita kestää...

Ehkä naapureillasi on huonoja kokemuksi juhlijoista ja heidän sotkuistaan ennestään. Ehkä edellinen oksentaja on vain väittänyt, ettei hän sellaista ja isäntä on itse joutunut pesumieheksi. Ehkä vain sen vuoksi ovat ottaneet kuvat todisteeksi ja lähettäneet miehellesi. Ja kun kännipäissään ei aina muutenkaan tule ajatelleeksi asioita syvemmin, eli tuskin tarkoituksella loukkasivat sinua. Tämä siis yksi vaihtoehto, kun en naapureitanne tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja tyuiop:
Kuin monesta vetoa, kun ap tuntee jo nyt äidillisiä tunteita miestään kohtaan, kun toinen on niin lutunen känniääliökuvissa, et menee ja pesee joko yksin ne matot, tai ainakin miehen kaverina?
:D

Näin, mä en ymmärrä niitä naisia, jotka esim. kuuntelee äijänsä kännistä vittuilua tai huolissaan oottelee Penaa kotiin, kun mies ei suvaitse ees vastata kännykkäänsä, ihmettelee tanssilattialla tarttunutta huulipunaa kauluksessa ja aamulla sitten silittelee päätä ja hoivailee miespoloa. Voi oksetus.

Kuin monesta vetoa, kun ap tuntee jo nyt äidillisiä tunteita miestään kohtaan, kun toinen on niin lutunen känniääliökuvissa, et menee ja pesee joko yksin ne matot, tai ainakin miehen kaverina?

en vitussa, koska mä olen vihainen kuiteskin, saa mies pestä matot, mä en niihin koske. mä vain tunsin sääliä en äidillisiä tunteita, mä varoitin ukkoa

Alkuperäinen kirjoittaja kiko:
ole normaalia käytöstä naapuriltas. Itse laittaisin välit poikki kyllä tollaseen porukkaan. Toki täytyy siivota oksennuksensa jos on sutannutkin, mut toi on jotain ihan törkeetä. Mut näköjään ihmiset nykyään täällä palstallakin pitää tuota normaalina, mikä on kyllä surullista. Koska jokainen joskus mokaa... Huumori on sitten erikseen ja sen pitäis naurattaa eikä tehdä oloa kamalaksi. Mut koita kestää...

Minusta naapuri käyttäytyi vain yhtä "hyvin" kuin ap:n mies.. Kyllä ne tavat tulee olla ihan kaikilla jotta saadaan onnistunut ilta järkättyä. Överiksi meni, kaikilta. Nyt vaan mattoja pesemään ja paiskaamaan naapurin kanssa kättä, ei noita kannata muistelemaan jäädä eikä varsinkaan välejä poikki pistää. Jospa se ukkokin oppi sen, ettei kannata juoda liikaa.. vissiin ollut aiemminkin tapana?

Alkuperäinen kirjoittaja vvv:

Näin, mä en ymmärrä niitä naisia, jotka esim. kuuntelee äijänsä kännistä vittuilua tai huolissaan oottelee Penaa kotiin, kun mies ei suvaitse ees vastata kännykkäänsä, ihmettelee tanssilattialla tarttunutta huulipunaa kauluksessa ja aamulla sitten silittelee päätä ja hoivailee miespoloa. Voi oksetus.

no mä en ole sellainen

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/

Ei kaikkeen pidä niin tiukkapipoisesti suhtautua, mua ainakin olis naurattanu.

se on vaan se että mä näen tällläkin hetkellä silmissäni sen yhden kuvan missä mun mies konttaa lattialla ja mä tunnen niin helvetin paljon sääliä häntä kohtaan toisella on huono vointi ja yks vaan nauraa ja ottaa kuvia

Kuule, ihan turhan sun on ukkoas sääliä.

Sitä saa mitä tilaa. Aikuisen miehen ratkaisu, aikuisen miehen vastuu.

Meinaan.

Jospa tuo pikku dokumentointi vähän takoisi järkeä sun ukkosi kovaan kalloon.

niin, niinpä se taitaa olla suurin osa ihmisistä saa huvinsa toisten ahdingosta, onneksi en itse lukeudu semmosiin, saan huvini ihan muista asioista. :/

Kuule, ihan turhan sun on ukkoas sääliä.

Sitä saa mitä tilaa. Aikuisen miehen ratkaisu, aikuisen miehen vastuu.

Meinaan.

Jospa tuo pikku dokumentointi vähän takoisi järkeä sun ukkosi kovaan kalloon.

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja kiko:

Minusta naapuri käyttäytyi vain yhtä "hyvin" kuin ap:n mies.. Kyllä ne tavat tulee olla ihan kaikilla jotta saadaan onnistunut ilta järkättyä. Överiksi meni, kaikilta. Nyt vaan mattoja pesemään ja paiskaamaan naapurin kanssa kättä, ei noita kannata muistelemaan jäädä eikä varsinkaan välejä poikki pistää. Jospa se ukkokin oppi sen, ettei kannata juoda liikaa.. vissiin ollut aiemminkin tapana?

Katso kun aikuinen mies ei vielä tunne rajojaan, vaan vaimon pitää häntä varoitella liian juomisen vaaroista. Ja naapuri on vittuilija ja nipottaja ja toisten mielen pahoittaja, kun ottaa kuvan kontillaan matoille oksentavasta kännipäästä.

Tuo on kans huvittavaa 'minä niin varotin juomasta liikaa'
Eiköhän ukkos tiedä kans, ettei osaa juoda, mutta silti juotava ja laitettava överiksi..

Luulitko, että miehesi ajattelisi jossain vaiheessa' minun lissuvaimoni sanoi, etten saisi juoda, niin minäpä en juo' :DD

Alkuperäinen kirjoittaja *:
En tiedä oliko huumoria vai ei, mutta en mä ainakaan huumorilla ottais. Olen sitten millainen tiukkapipo tahansa, niin väleissä en enää naapureitten kanssa olisi.

Aika hauskaa. Sellainen panee välit poikki, jonka mies on oksentanut naapurin matolle, eikä päinvastoin... Huhhuh. Jos naapurin mies oksentais meidän matolle ja sikailis täällä kännissä saattaisin itse laittaa naapurin emännälle kuvaviestin, että TAJUAIS TULLA HAKEEN UKKONSA POIS! En kylläkään jatkais tuollaisella kuvasarjalla, mutta ymmärrän pointin...

WHAAAAT!!!! Voi pienta raukkaa, eikohan se itse ne viinat ole kurkkuunsa kaatanut. Sita saa mita tilaa ja multa ei tollaseen kanniorvellykseen saalia loydy. Virheita sattuu kaikille ja niista pitaa vaan oppia, mutta ei vissiin ollut ensimmainen kerta sun miehelle, kun ei viinankayttoa oikein osaa saannostella.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
En tiedä oliko huumoria vai ei, mutta en mä ainakaan huumorilla ottais. Olen sitten millainen tiukkapipo tahansa, niin väleissä en enää naapureitten kanssa olisi.

Aika hauskaa. Sellainen panee välit poikki, jonka mies on oksentanut naapurin matolle, eikä päinvastoin... Huhhuh. Jos naapurin mies oksentais meidän matolle ja sikailis täällä kännissä saattaisin itse laittaa naapurin emännälle kuvaviestin, että TAJUAIS TULLA HAKEEN UKKONSA POIS! En kylläkään jatkais tuollaisella kuvasarjalla, mutta ymmärrän pointin...

Ensinnäkin, mulle ei ikinä olisi tollaista ukkoa. MUTTA. Mä en ymmärrä sitä, että "kaverit" lähettelee tollasia kuvia (aikuiset, 12v pojat tuollaista harrastaakin). Mattojen pesu on sen sijaan oikein, mutta siitähän tässä ap:n aloituksessa ei ollut kyse. Eiköhän tuosta mattojen pesusta olisi voinut vaikka seuraavana päivänä naapurille ilmoittaa, ei olis tarvinnu mitään älyttömyyksiä lähetellä..

Alkuperäinen kirjoittaja ennen sattui ja tapahtui:
varmaan tarkoitettu vitsiksi, mutta aika ikävälle tuntuis tuollainen tarkoituksellinen "häpäisy". matot pesuun ja elämä jatkuu :heart:

|O |O Miten se voi olla häpäisyä, jos on ITSE vapaaehtoisesti juonut itsensä känniääliöksi? Luulis tuollaisten kuvien olevan vain ja ainostaan hyvä näpäytys?????

Ensinnäkin, mulle ei ikinä olisi tollaista ukkoa. MUTTA. Mä en ymmärrä sitä, että "kaverit" lähettelee tollasia kuvia (aikuiset, 12v pojat tuollaista harrastaakin). Mattojen pesu on sen sijaan oikein, mutta siitähän tässä ap:n aloituksessa ei ollut kyse. Eiköhän tuosta mattojen pesusta olisi voinut vaikka seuraavana päivänä naapurille ilmoittaa, ei olis tarvinnu mitään älyttömyyksiä lähetellä..

No, tähän vois kyllä sanoa, että jos känniääliöhuumori on alaikäisten tasoa (kuvien lähettely) niin kyllä samaa tasoa on juoda ittensä niin tolkuttomaan tilaan ettei tiedä mitä tekee.. ett molempi pahempi. Oishan naapuri toki voinut sivistyneesti vaieta ja pestä mattonsa itse. Tai lähettää pesulalaskun jälkikäteen.

Tota... Siis pitäskö sun miestä nyt sääliä, ku veti ittensä yrjökuntoon ja kävi naapurissa vähän ryömimässä ja oksentamassa?

Musta noi viestit tarkottaa ihan vaan sitä, et ne toivoo et sun mies menis siivoomaan jälkensä.

ei siis jumalauta, en mä laittais välejä poikki sen takia että oma ukko oksentaa naapurin kämppään vaan siitä että jos alkaa vittuilee tolleen tuon kuvasarjan suhteen niin sen suhteen mä voisin katkaista välit, en minkään oksennuksen takia

JUURI NÄIN!!!!

Nähtiin yöllä naapurin mies kulkevan tosi huonossa kunnossa kotiinsa päin. Yksi askel eteen ja kolme taakse...
Mieheni lähti ulos katsoon pääseekö se mies kotiinsa ja siellähän se oli tiellä rähmällään... Minun mies sen raahas sinne sen kotiin ja se oli ihan sekasin, se naapuri.
Mies laitto sen sänkyyn ja lähti itse tänne kotiin.

Ei tullu mieleenkään ottaa mitään kuva-sarjaa... :o

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Nähtiin yöllä naapurin mies kulkevan tosi huonossa kunnossa kotiinsa päin. Yksi askel eteen ja kolme taakse...
Mieheni lähti ulos katsoon pääseekö se mies kotiinsa ja siellähän se oli tiellä rähmällään... Minun mies sen raahas sinne sen kotiin ja se oli ihan sekasin, se naapuri.
Mies laitto sen sänkyyn ja lähti itse tänne kotiin.

Ei tullu mieleenkään ottaa mitään kuva-sarjaa... :o

Mut toisaalta, se ei tullu teille oksentaan. :whistle:

Yhteistyössä