T
testaaja
Vieras
Nappasin täältä yks päivä tän kotikeittosen ohjeen.
0,2 dl sitruunamehua
0,2 dl vettä
1,6 dl sokeria
ja näitä piti sit keittää kokoon.
Mut oonkohan mä kopsannu tai ap laittanu ihan oikein, voiko tosiaan olla 0,2 DL sitruunaa ja vettä vai pitäiskö sen olla litraa?
0,2 dl sitruunamehua
0,2 dl vettä
1,6 dl sokeria
ja näitä piti sit keittää kokoon.
Mut oonkohan mä kopsannu tai ap laittanu ihan oikein, voiko tosiaan olla 0,2 DL sitruunaa ja vettä vai pitäiskö sen olla litraa?