Karvanpoistovaha

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja testaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

testaaja

Vieras
Nappasin täältä yks päivä tän kotikeittosen ohjeen.

0,2 dl sitruunamehua
0,2 dl vettä
1,6 dl sokeria

ja näitä piti sit keittää kokoon.

Mut oonkohan mä kopsannu tai ap laittanu ihan oikein, voiko tosiaan olla 0,2 DL sitruunaa ja vettä vai pitäiskö sen olla litraa?
 
mielipiteitä kiitos. kuulostaa tosiaan siltä että sangen paksua tahmaa tulee ja pitäis varmaan käyttää parissa minuutissa. muutenkin 0,2 dl on aika outo määrä? miksei se olis vaikka 4rkl tai jotain?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Mun ohjeessa on 2 desiä sokeria ja puoli desiä nestettä, eli kyllä se 0,2 desiä pitänee paikkansa.

Oukkei, uskotaan ;) Vaikka mun matikalla tossakin on jo melkonen ero. 1/2 dl kahdesta on neljäsosa. 0,2dl 1,6 desistä vain kahdeksasosa.

ei kun joo, sä tarkoitit sitruunaa ja vettä yhteensä puoli desiä :) Sit se pätee.
 

Yhteistyössä