Hei sari1968, en nyt jaksa lainailla noita, mutta kyselit mitä mä sitten syön aamupalaksi.
Mulle on vakiintunut joku kananmunahässäkkä=munakas aamupalaksi. Yleensä se on 3 kananmunaa, jotain lihaa, purjoa, paprikaa, juustoa sekaisin.
Viikonloppuisin jaksan väsätä sieltä karppaus.infon sivuilta napatun reseptin mukaan aamiaismöttösiä. Eli munakas uunissa muffinsivuoissa. Maistuvat myös kylmänä.
Ja teen smootheja eli turkkilaista jogurttia, kuohukermaa ja pakastemarjoja sekaisin. Ja joskus laitan sinne makeutusjauhetta.
Ehdotan sulle kuitenkin, että nopeiten sä saat painon tippumaan, toki siis nesteet sieltä lähtee ekaks, mutta kuitenkin että alkuun 1-2 vko vedät ihan ketoosiin. Hiilarit niin minimiin kuin mahdollista, ja nekin hiilarit vihanneksista ja marjoista mitä tulee. Mulle tuli päänsärky kolmantena päivänä ja ahdistus, väsymys, mutta viidentenä päivänä se loppui. Ja ekan viikon aikana paino tippui hurjasti ja turvotus jäi. Sitten kun oot kahden viikon jälkeen huomannut olossa eroa, voit lisätä hiilareita ja (mulla ainakin) kroppa kertoo mikä hiilari on hyvä ja mikä paha. Ja määrä mitä kannattaa syödä varmaan tuleekin sitten siitä miten se paino lähtee tippuu. Kun jumittaa muuta suhteita, vähennä hiilaria, nosta rasvan käyttöä. Esim mä olen joskus oikeasti lusikalle vetänyt oliiviöljyä kun tuntuu ettei ruokiin mahdu enempää rasvaa ja kuitenkin tarvis lisää....
Se yli 100 g päivässä on paljon. Alkuun vedin aivan liian vähän pannulle rasvaa kun aloin paistaa, mutta rohkeus kasvoi käyttää huoletta sitä rasvaa ja olo on parempi. Tietty täytyy muistaa vihannekset ettei kaikki vitamiinit jää.