karppikatti
Jotain luomusuklaata tais olla. Saa k-kaupasta ainakin. Se on 70 %. Mun mielestä siinä on vähiten hiilareita kaikista 70 %.
Ihan samojen asioiden kanssa painin täällä. Ihan surettaa kun katselee tuota rintavarustusta ! Mutta se on kivaa että myös rinnanympärys on pienentynyt. Ja reidet !!!!!!! Ja vatsa ei pömpötä yhtään kuten aikaisemmin. Plussaa siis sekin.Joo, sokerihumala on ollut tuttu tunne.
Itse täytyisi lähteä rintsikkaostoksille, nimittän painonpudotus valitettavasti tuntuu myös rintavarustuksessa. Kuppikoko ja ympärysmittakin saisi olla yhden vanhaa pienempi :O Häviikö ne kohta kokonaan? Tuoltako ne kilot onkin karisseet ja mä kun luulin, että reisistä?
Te herkullista karppi-pitsaa huomenna. Ja herkuttele suolatuilla pähkinöillä. Ne auttaa krapulassa ihan yhtä paljon kuin tavis ruokakin.... Ja jos tykkäät niin light / zero limuja lisäksi. Ja tietenkin energia juomaa!!! Parantaa oloa ihan huikeastiTänään tulee sitten suunniteltu repsahdus ketoosista Viihtelle aion ja jatkan ketoilua sitten maanantaina (vähän epäilen että pysyn karppiruuassa krapulassa sunnuntaina ). Mutta mikäs kiire tässä on kun laihdutuksen tarvetta ei edes ole. Ja nyt jo aika huima tulos kuudessa päivässä, vatsa on jo aika litteä
[ Tykkää tästä ] *klik*Viikko karppaamista takana ja 3 kiloa lähtenyt, jeee :vampire:
[ Tykkää tästä ] *klik*
MolliMelooni tykkää tästä
Hyi suatana, pakko se on uskoa. Muovi ei sovi mulle. :x Kurkkua kirveltää, mahaa ähkyttää ja oksu olo. Saakelin makeutusaineet. Yrg.Herramunjee kun ottaa imelästi leukaperiin. En ole viikkoon koskenutkaan mihinkään makeaan ja nyt laitoin ruokalusikallisen funlightia iltapalapartikseen. Yauza. Pakko kokoajan muikistaa suuta ja töröttää leukaa, kun sylkirauhasia kihelmöi.
Saattaa olla väsymystä vkonlopun töistä tai sitten flunssa iskemässä. Nyt nukkumaan niin ehkä se siitä.Öitä kaikille !Pieniä iloja: huomasin tänään, että mulle mahtuu pitkästä aikaa avainrenksu nilkkaan ilman, että tuntuu jalka menevän kuolioon. Ja toinen: meidän tilaamat superd-vitskut saapuivat uk:sta. Jee!! Pääsen koekaniiniksi pco:n hoitoon d-vitamiinilla (henkilökohtainen eksperimentti, ei lääkärin valvonnassa).
Sari1968// Ei mun mielestä kuulosta tutulta, mulla ainakin energisyys ja virkeys lisääntyy karpatessa. Vaan en tiedä, voiko toiset reagoida eri tavoin.