Oli ihan pakko tehdä tilaus hiilarittomasta... alkoi niin järjettömästi tekemään mieli noita atkinsin pirtelöitä Samalla tilasin patukoitakin... Onpahan sitten taas kahvin kanssa herkkuja
Toi on ihan superhienoa että jossakin vielä ajatellaan ihmisiä ja on ihmiset töissä. Ettei ruoka tule jostain pitkien matkojen päästä jossa ei yksilöitä ajatella.Taas niiiiin kiitollisena "työmaakeittiön" henkilökunnalle :flower: Ihanaa pestokanaa ja kesäkurpitsasalaattia, niin hyvää. Olen onnellisessa asemassa, ei tarvitse miettiä eväitä. Pitää ihan hehkuttaa.
Onko sulla laihtuminen kuinka herkässä? Jja oletko minkälaisilla hiilarimäärillä nyt? Periaatteessahan sulla on loppuelämä aikaa pudottaa ne viimeiset viisi kiloa, eli voit alkaa pikkuhiljaa säätää hiilaritasoja sellaiseen painoa säilyttävään hyvänolon tasoon. PIdät vielä pikkaisen sen alle ja jatkat vaan samaan malliin, niin kyllä ne kilot siitä katoavat, sun ei tarvitse niiden kanssa stressata ja sujahdat sitten vaivatta sellaiseen tavalliseen elämään. =)Vitsi. Motivaatio täysin hukassa. Olen laihtunut sen verran, että kaikki vanhat ihanuudet spivat päälle ja suuri osa käyttövaatteista on liian isoja. Nyt iski motivaatio pula. Mun paras motivaattori on ollut laihtuminen ja nyt kun jo peilistäkin näkee muutoksen niin alkoi laiskottaa... Silti lopulliseen tavoitteeseen on vielä 5kiloa matkaa.
Auttakaa löytämään uudestaan motivaatio noiden viimeisten kilojen tiputukseen!!!
Kunnon spämmäystä ja yksinpuhelua, mutta...Hemmetti, menin taas eilen sitten tyhmyyttäni syömään 1,5 palaa ruisleipää ja seuranneeseen hiilarihimotukseen join 0,5dl laittilimua. :x Eilinen iltapäivä meni sitten ihan harakoille, kun oksetti, väsytti ja päätä särki. Tänään on olo tosi turvonnut ja pöhöttynyt. Ilmeisesti olen sitten jotenkin yliherkkä niille aspartaamimyrkyille ynnä sun muille, kun tuntuu vaikuttavan tosi voimakkaasti. Tai sitten mä vaan tarkkailen nyt oloani paljon enemmän.
Ei huvita syödä yhtään mitään, ja siitä ei sitten taaskaan hyvä heilu. Toisaalta mietin, josko nämä olotilat johtuisivat pikkuhiljaa heräilevästä hormonitoiminnasta, kun olen käyttänyt useamman päivän nyt tuota superd:tä ja varmaan pikkuhiljaa alkaa nousta hormonitasot aliravitsemustason yläpuolelle. Lienee kyllä turhan toiveikasta ajattelua, sillä suurimmassa osassa lukemiani tutkimuksia ja kokemuksia lupailtiin vaikutuksia vasta 2-3 kuukauden päästä.
Paljonko syöt hiilareita vrk?Kunnon spämmäystä ja yksinpuhelua, mutta...
Tämän pääsin kirjoittamasta, niin jopas jotakin.
Mulla alkoi menkat!!!!!
Edellisistä on puoli vuotta ja luulin, että ne olivat kadonneet lopullisesti. No, katsotaan nyt, onko tämä vaan sattumaa/plaseboefekti vai auttaako tää vhh ja d-vitsku oikeasti näin tehokkaasti. :O