pläskipläski
Auttakaa nyt mua. Olen TODELLA ylipainoinen (155cm/100kg) : / ja olen nyt jonkun aikaa ollut vähillä hiilareilla. Siis koitan ettei ylittyis 20g/pvä. Miten paljon noita rasvoja ja proteiinia sit pitäis syödä? Mulla ei tipu paino yhtään.
En tykkää kasviksista ruuassa, raakana menee joku porkkananpala ja kukkakaalta, mut ei muuten. En myöskään tykkää jyvistä enkä pähkinöistä.
aamupala
mandariini ja puolpurkkia rahkaa mansikkamehukeitolla, kahvia maidolla (kerma loppu)
päivällä en kerinny syömään, join 2 lasia light mehua ja kahvin maidolla
illallinen
juustomakkara (hh 0.2g/100g) merkkiä en muista
mozzarellapalloja, tzatzikia ja dippailen makkaraa siihen valmisjuustodippiin (hh 4g/100g)
iltapalana rahkaa mehukeitolla.
päivällä syön yleensä kanaa lisäksi. joskus paistan jauhelihaa ja syön sitä raejuuston kanssa, norjan lohta pitäis ostaa viikonlopuks, mantelijauhosta oon tehny noita leipiä kans mut ne on ihan kamalia, kumimaisia ällötyksiä.
ähhh!! toivotonta. jos vaan söis ittensä hengiltä, nii pääsis helpommalla : /
(meillä on häät kesällä ja HALUAISIN painaa siellä 70kg tai alle) mut kun tää paino ei tipu. ei millään.
En tykkää kasviksista ruuassa, raakana menee joku porkkananpala ja kukkakaalta, mut ei muuten. En myöskään tykkää jyvistä enkä pähkinöistä.
aamupala
mandariini ja puolpurkkia rahkaa mansikkamehukeitolla, kahvia maidolla (kerma loppu)
päivällä en kerinny syömään, join 2 lasia light mehua ja kahvin maidolla
illallinen
juustomakkara (hh 0.2g/100g) merkkiä en muista
mozzarellapalloja, tzatzikia ja dippailen makkaraa siihen valmisjuustodippiin (hh 4g/100g)
iltapalana rahkaa mehukeitolla.
päivällä syön yleensä kanaa lisäksi. joskus paistan jauhelihaa ja syön sitä raejuuston kanssa, norjan lohta pitäis ostaa viikonlopuks, mantelijauhosta oon tehny noita leipiä kans mut ne on ihan kamalia, kumimaisia ällötyksiä.
ähhh!! toivotonta. jos vaan söis ittensä hengiltä, nii pääsis helpommalla : /
(meillä on häät kesällä ja HALUAISIN painaa siellä 70kg tai alle) mut kun tää paino ei tipu. ei millään.