Karppaajat hoiiiiiii!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pop-Pop-Pop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ihan ensin SOKERI pois! Ja sit viljat, peruna, riisi, tilalle paljon kasviksia ja marjoja, lihaa/kalaa/kanaa, munia, mahd. puhdasta rasvaa eli oliiviöljyä, kookosöljyä, voita. Jos ei ihan nollalinjalle lähde niin hyvin sopii joukkoon rasvainen maustamaton jogurtti, kerma, rahka, raejuusto ja linjasta riippuen hedelmät myös. :)
 
Aloita jättämällä vaalee vehnä ja sokeri pois. Ja ala käyttää täysrasvasii tuotteita ruuanvalmistukses, kuohukermaa, smetanaa ym.

Sit myös täysjyvät pois ja mielellään hedelmät myös (syö mielummin vihanneksia)

Tässä mun esimerkkiruokia:

Aamupala:
1. Kylkisiivuja ja 2 kananmunaa/
2. Partaäijä-jogurttia ja marjoja + kermaa
3. Kaakao (1 dl kermaa ja 1 dl vettä ja talouskaakaojauhetta) + juustoa

Lounas: Kanakeitto maustamattomista kanasuikaleista, kermasta vihanneksista ja mausteista (esim. keittojuurekset sopii hyvin)

Päivällinen: Possunsuikaleita ja kermaa + herne maisii paprika (tai muu vihannessekoitus)

Jos kaipaat vielä välipalaa/iltapalaa nii juusto tai pähkinät on hyvä vaihtoehto!
 

Yhteistyössä