J
jeejee
Vieras
Olen miettiny, et jos alkais karppaamaan. Kai sitä varten pitäis lainata joku kirja, et osais oikein alottaa. Tuli kuitenkin ekana mieleen, että kuinka paljon niitä kaikkia rasvoja ja muita lihajuttuja ym saa syödä päivässä? Miten mä osaan laskea just oikeet kalorimäärät? Painonvartijoissa oon ollu aikasemmin ja siellähän on ihan eri systeemi.