Miten te karppaajat herkuttelette? Muuten kuin tummalla suklaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karppaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä ostoo paukautin jäätelökoneen ja teen sillä lähes sokerittomia jäätelöitä. Ihan vaan kananmunan keltuaiset ja vähän steviaa sekaisin, siihen kermaa ja maitoa ja konneeseen pyörimään. Sen kaveriks käy karppimutakakku loistavasti. Tai tumma suklaa. Tai marjat.

[QUOTE="vieras";26120467]Rahkaa+ kermavaahtoa+ marjoja, hyvvää tullee :)[/QUOTE]

Mitä kermavaahtoa käytät? Raskasta alkaa koko purkkia vaahdottamaan vain itselle yhteen herkkuun.

[QUOTE="Inkivääri";26120924]Yesdeliltähän saa melkein mitä vaan! Ja karppisokerilla voi tehdä myös ihmeitä.[/QUOTE]

Vitsi, kun mä en uskalla käyttää mitään tuollaisia synteettisiä makeutusaineita, vaikka niitä miten mainostetaan. Kaikkihan varmaan tuntevat aspartamiinen haitat, sitä ennen kaikki vetivät sitä sokerin sijasta, kun ei tiedetty haitoista.

Mä herkuttelen kahvilla, jossa on kuuunnnoooon loraus kuohukermaa ! Tai sama kaakaona. Se riittää aika usein mulle, en kaipaa juurikaan makeaa. Sitten tykkään kans pähkinöistä ja leipäjuustosta (siis ei välttämättä yhdessä) :)

[QUOTE="a.p";26120912]Mitä kermavaahtoa käytät? Raskasta alkaa koko purkkia vaahdottamaan vain itselle yhteen herkkuun.[/QUOTE]

2dl kuohukerma, siit sit syö muutkin perheenjäsenet ja usein sitä jää kahdelle päivälle.

Yhteistyössä