Ehdotuksia aikuisten herkuiksi!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

namia

Vieras
Siis mä puhun oikeesti nyt syömisistä. Kun joskus herkuttelette, niin mitä te silloin syötte. Muhun ei oikein iske mitkään sipsit ja irtsarit, tai hampurilaisateriat, muttei kyllä viinikään (tai muu alkoholi).

Kertokaas, miten te herkuttelette!

Juustotarjotin, jossa 3-4 eri juustoa joista yksi uusi merkki jota en ole ennen maistanut, ei malttaisi odottaa että lämpenevät huoneenlämpöisiksi + tietysti sopivat keksit, rypäleitä ja kenties viikunoita tai juustohilloja :p

Suklaata (tummaa) ja punaviiniä kera hyvän kirjan :)

Juustoja syödään pari kertaas vuodessa kunnon lajitelmat, ja niiden kans viinit ja hedelmät.

Noin niinkuin arkena tehdään joskus esim lettuja, kananmunia ja pekonia ja niiden kaa tuoretta patonkia. Tai anopin karjalanpiirakoita munavoin kanssa.

valkohomejuustoa ja suolakeksejä/pipareita,nams :)

Tilanteesta (mm seura,vuoden- ja vuorokaudenaika ym) riippuen ihanana herkkuna toimii myös höyryävän kuuma (vaalea) glögi,tai nachot ja makeantulinen salsa,tai superkermainen suklaajäätelö..

Juustotarjotin, jossa 3-4 eri juustoa joista yksi uusi merkki jota en ole ennen maistanut, ei malttaisi odottaa että lämpenevät huoneenlämpöisiksi + tietysti sopivat keksit, rypäleitä ja kenties viikunoita tai juustohilloja :p

Suklaata (tummaa) ja punaviiniä kera hyvän kirjan :)

Mitä ovat juustohillot? Mulle tulee mieleen ainoastaan leipäjuuston kanssa syötävä lakkahillo. :D

Ja hei, iso kiitos kaikille vinkeistä, paljon hyviä (siis itselleni sopivia) juttuja olen jo ketjusta bongannutkin.

vanha gouda+pistaasipähkinät(+tumma suklaa) on mun ykkösherkku. Toinen ihanuus on tonnikalasta, majoneesista, kevätsipulista ja salviatahnasta tehty mössö paahtoleivän tai palttoonnappien päällä. Sitä vaan en viitti usein syyä kun tuun leivästä kipeeksi. Ja sit vielä hedelmät tai marjat vaniljakermavaahdolla :p

Yhteistyössä