karppaajat hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lihava

Vieras
olen kyllästynyt lihavuuteeni ja miljoona kertaa alogettuun painonvartioiden pisteiden laskuun.

Luin hyvistä karppaustuloksista ja alkoi kiinnostamaan mitä se oikein on. Sen tiedän, että hiilarit vähälle tai pois yms.

MUTTA NYT KAIPAAN KONKREETTISIA ESIMERKEJÄ KUINKA TE KARPPAAJAT OIKEIN SYÖTTE. Kertokaapa millaisia aamupaloja, lounaita, välipaloja yms.

http://karppaus.info/

Tuolta foorumilta sitä löytyy niin paljon kuin jaksat lukea, mm. päiväkirjaosio. Eri karppaus-alalajeistakin löytyy paljon keskustelua.

[QUOTE="vieras";25126083]älä alota. varsinkaan jos oot ylipainoinen niin älä lähe pelleilemään ja ota riskiä että lihot kovien rasvojen ja pekonien takia lisää[/QUOTE]

niin niin, sitähän se karppaus teille aivottomille on. ota selvää ennenkuin kirjoitat. itse karppaan vaikka olen kasvissyöjä, mitäs siihen sanot??????

[QUOTE="vieras";25126083]älä alota. varsinkaan jos oot ylipainoinen niin älä lähe pelleilemään ja ota riskiä että lihot kovien rasvojen ja pekonien takia lisää[/QUOTE]

No jos on yhtään järkeä päässä niin ei mätä kaksin käsin vain kovia rasvoja ja pekonia. Mutta tällaiseksihan karppaus kuvitellaan esim. iltapäivälehdistössä, jossa sitten tehtaillaan artikkeleja siitä kuinka verisuonet paukkuu ja munuaiset tuhoutuu. Kyllähän nyt ihan normaalijärkinen ihminen osaa laatia itselleen terveellisen ruokavalion.

olen kyllästynyt lihavuuteeni ja miljoona kertaa alogettuun painonvartioiden pisteiden laskuun.

Luin hyvistä karppaustuloksista ja alkoi kiinnostamaan mitä se oikein on. Sen tiedän, että hiilarit vähälle tai pois yms.

MUTTA NYT KAIPAAN KONKREETTISIA ESIMERKEJÄ KUINKA TE KARPPAAJAT OIKEIN SYÖTTE. Kertokaapa millaisia aamupaloja, lounaita, välipaloja yms.

Aamiaisen/lounaan yhdistelmiä.
-munakas kinkulla,vihersalaatti,tee kermalla.
-Mantelileipä leikkeleellä,juustolla ja kurkulla,mansikkarahka (pakastemansikkaa,rahkaa,kermaa,kookoshiutaleita,öljyä ).
-pirtelöä ( valio mansikkakeittoa sokeriton,kerma,maitorahka,mantelijauhe ),paistettu pekoni,vihreä salaatti reilulla öljyllä.
-Tonnikalaa paistettuna kera paprikan ja sipulin,tuorejuustoa ja reilusti salaattia,kurkkua ym.

Päivällis vaihtoehtoja.
-Kanan rintafile uunijuurekset ( lanttua,porkkanaa,kukkakaalia,koskenlaskijaa,kermaa mausteita,juustoraastetta ),vihersalaatti
-Kukkakaalimuussi,voissa paistettua lohta,salaattia.
-Jauhelihapihvi,tuorejuustoa,suolakurkkua cheddarjuustoa salaattipedillä
-Kesäkurpitsa lasangea,salaattia.
-graavilohta,salaattia,kurkkua,mozzarellaa,oliivi.
-porkkanaraaste,kermainen jauheliha/herkkusienikastike.

Iltapala vaihtoehtoja.
-tee kermalla,keitetyt munat ja voi
-Turkkilaista jogurttia,marjoja tai omenaa
-Keitetyt nakit ja punajuurisalaattia.

Onhan näitä pilvin pimein,karppaus info sivuilla paljon ihania reseptejä.

[QUOTE="vieras";25126103]No jos on yhtään järkeä päässä niin ei mätä kaksin käsin vain kovia rasvoja ja pekonia. Mutta tällaiseksihan karppaus kuvitellaan esim. iltapäivälehdistössä, jossa sitten tehtaillaan artikkeleja siitä kuinka verisuonet paukkuu ja munuaiset tuhoutuu. Kyllähän nyt ihan normaalijärkinen ihminen osaa laatia itselleen terveellisen ruokavalion.[/QUOTE]

niin osaa välttämällä kovia rasvoja ja suolaa. syömällä tarpeeksi kasviksia ja kuitupitoisia täysjyvä viljoja.

mikset vain lähde ulos lenkille? ja syö vähemmän ruokaa?

en tajua miks pitää kokeilla jotain ihmeen kikkavitosta laihdutukseen.. ei siihen tarvita muuta kuin monipuolinen ruokavalio, pienet annokset ja riittävästi liikuntaa.. mut jos ei halua persettään liikuttaa sohvan nurkasta ni sit toki kannattaa noita "ihme kuureja" kokeilla..

ite olen ylipainoinen ja ei tulis pieneen mieleenkään koskaa kokeilla noita juttuja.. naurettavia ja typeriä.. mutta jokainen meistä kuitenkin tablaa tyylillään.. mä olen sinut itteni kans ni ei tartte tommosia.. :) ja sanokoot muut mitä haluaa.. ei kiinnosta..

[QUOTE="vieras";25126103]No jos on yhtään järkeä päässä niin ei mätä kaksin käsin vain kovia rasvoja ja pekonia. Mutta tällaiseksihan karppaus kuvitellaan esim. iltapäivälehdistössä, jossa sitten tehtaillaan artikkeleja siitä kuinka verisuonet paukkuu ja munuaiset tuhoutuu. Kyllähän nyt ihan normaalijärkinen ihminen osaa laatia itselleen terveellisen ruokavalion.[/QUOTE]

Ei osaa, vaikka niin kuvitellaan. Siitähän kaikessa äärilaidan toiminnassa on aina kyse. Joillakin asiat menevät aina överiksi, kun jäädään johonkin koukkuun.

[QUOTE="vieras";25126108]eli sä et syö hiilareita etkä lihaa. kuulostaa hyvin terveelliseltä.[/QUOTE]

tiedoksesi, karppaus ei ole 100 % hiilariton ruokavalio. ja kyllä, ruokavalioni on erittäin terveellinen

Yhteistyössä