Joop
Itse en osaa rennosti nauttia alkoholia, jos on lapsia paikalla, koska en halua että he hämmentyisivät humaltuneesta aikuisesta, ja minulla hyvin heikko viinapää. Muutenkin oma lapsi vasta 5kk, että en ole kaivannut vielä viihteelle, rentoudun kotona kyllä ihan selvinpäin yhdesti olen maistanut muutaman hörpyn lonkeroa saunan jälkeen kun vauva jo nukkui, mutta eipä hääviltä maistunut.
Mieheni ottaa muutaman saunaoluen useinkin viikonloppuna, ei kuitenkaan humalaan juo itseään, minusta se on ok. Kummeksuttaa, kun tuttavaperheessä 5- ja 10-vuotiaat lapset, ja esim. Joululomalla perheen isä tissutteli joka päivä, minusta todella huono esimerkki lapsillekin, näytetään että ainoa keino rentoutumiseen on alkoholi, ja että on ok olla aina pienessä sievässä!
Mieheni ottaa muutaman saunaoluen useinkin viikonloppuna, ei kuitenkaan humalaan juo itseään, minusta se on ok. Kummeksuttaa, kun tuttavaperheessä 5- ja 10-vuotiaat lapset, ja esim. Joululomalla perheen isä tissutteli joka päivä, minusta todella huono esimerkki lapsillekin, näytetään että ainoa keino rentoutumiseen on alkoholi, ja että on ok olla aina pienessä sievässä!