Kännykän suojakoodin purku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitoin Suojakoodin puhelimeeni ja kun se lukittu niin ei enää aukee sil koodil minkä laitoin ja oon kokeillu tota mastercodia ja ei toimi et mitäs tälle osaa tehä, ja puhelin on n73!!!! APUA JOS SAIS

Itel sama ongelma mastecode ei tepsi, joku ohjelma ois ihan jees jos joku tietää nii voisko laitella linkkii?....kyl ne ottaa maksun liikkes jos käy purattaa mut jos on sims-lock nii sonera purkaa sen ilmasee jos kytky on päättyny!!!

Olin sen 5-numeroisen suojakoodin näpytellyt käyttöön Nokian puh-elimeen vuosia sitten.
Alkoi näyttöruutu pimenemään. Laitoin sim-kortin toiseen Nokialaiseen vanhempaan varapuhelimeen. Ei hyväksynyt mitään muuta kuin pin-koodin.
Onneksi vanha vielä toimi sen verran, että sain otettua pin- ja suojakoodi kyselyt pois päältä.
Huomenna täytyy lampsia taas puhelinkauppaan.

paska homma ku mulla on menny aikoja sitten tuo suojakoodi jutska lukkoon niin mitä pittäis tehä ku yritän saaha tuota paskaa toimimaan mutta ei se taho toimia :S auttakaa ja äkkiä!

nokian 5300 express musiciin oon laittanu joskus aikoinaan suojakoodin ja nyt en muista enää tota kyseistä koodia ja imei koodissa on enemmän ? ku 15 numeroa ja oon yrittäny niitä pyöritellä vaikka miten päin, mut ei suostu aukeemaan tolla masterkoodilla. mitä pitäis tehä ? tarttisin tota kännyy ku edelline meni rikki. olisko kellää apuja ? kuittejakaan ei kyseisestä kännystä enää oo tallella, vaikka omani onkin.

Tämä vissiin on googlen ensimmäinen hakutulos aiheesta hakiessa.. Ainakin keskustelu näyttää sen verran sirpaleiselta. (englanniksihan ei tekniikasta tietenkään kannata googlettaa. etenkään nyt kun käännössoftat ovat jo pahuksen hyviä.)

Mulla oli nokian 6131 ja unohdin suojakoodin. Olen lukenut että sen voi viedä johonkin liikkeeseen mutta mihin? ja maksaako se oikeasti 30e
Tuo mastercode juttu ei toimi.
puhelin on ostettu jo muutama vuosi sitten ihan uutena. olisiko mitään muita vaihtoehtoja?

Nokia lumia 800 puhelimen saa bootattua painamalla aluksi samaan aikaan pohjassa volume alas,kamera ja powernappi --> puhelin värisee ja sillon pitää nostaa powernappi ylös ja muut pitää alas painettuina,tällä pitäs homma olla selvä. puhelin lähtee siitä suoraan käyntiin. Ainoo huono homma on että kaikki tiedot lähtee puhelimesta.. eli palauttaa tehdasasetukset mut ittelläni toimi ku unohdin suojakoodini :)

Nokia lumia 800 puhelimen saa bootattua painamalla aluksi samaan aikaan pohjassa volume alas,kamera ja powernappi --> puhelin värisee ja sillon pitää nostaa powernappi ylös ja muut pitää alas painettuina,tällä pitäs homma olla selvä. puhelin lähtee siitä suoraan käyntiin. Ainoo huono homma on että kaikki tiedot lähtee puhelimesta.. eli palauttaa tehdasasetukset mut ittelläni toimi ku unohdin suojakoodini :)

Mulla se menee vaan kameraan ja jos suljen kameran, menee takaisin suojakoodiin?

Yhteistyössä