J
juspu
Vieras
simin lukon kun saisi kele jollain auki, ei pysty käytteleen ulkomailla halvemmilla paikallisislla prepaid korteilla, eka ja vika kytky. Tanan DNA
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja n96 omistaja.:Alkuperäinen kirjoittaja jartsa:mulla koneella ohjelma joka luo uuden suojakoodin puhelimeen.voin purkaa ne maksutta jos
mulle saa purkaa oikeesti ! jos toimii n96: seen ??
en saa kännykkää auki!!
Tarvitsee puk-koodin, minkä saa operaattorin asiakaspalvelusta. Ihan soittamalla saa, muutaman kerran on tullut tuo tehtyä pojan puhelimelle.
Alkuperäinen kirjoittaja häh;14386732:mielestäni taannoin vein ja ei maksanu mitään?
Entäs kun on uusi prepaid liittymä ja kännykkä kysyy suojakoodia?
http://www.softpedia.com/progDownload/WorldUnlock-Codes-Calculator-Download-53880.html
Tuolta suojakoodin laskemiseen laskin. Sillä voi laskea vähän muutakin. Eikä muutakuin masterkoodi selville...
Nokia lumia 800 puhelimen saa bootattua painamalla aluksi samaan aikaan pohjassa volume alas,kamera ja powernappi --> puhelin värisee ja sillon pitää nostaa powernappi ylös ja muut pitää alas painettuina,tällä pitäs homma olla selvä. puhelin lähtee siitä suoraan käyntiin. Ainoo huono homma on että kaikki tiedot lähtee puhelimesta.. eli palauttaa tehdasasetukset mut ittelläni toimi ku unohdin suojakoodini![]()
mulla koneella ohjelma joka luo uuden suojakoodin puhelimeen.voin purkaa ne maksutta jos