V
vierailija
Vieras
Soitax 0465905282 tarwin apua puhelimeenimulla koneella ohjelma joka luo uuden suojakoodin puhelimeen.voin purkaa ne maksutta jos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Soitax 0465905282 tarwin apua puhelimeenimulla koneella ohjelma joka luo uuden suojakoodin puhelimeen.voin purkaa ne maksutta jos
ei toimi tai en osaaTuon masterkoodilaskurin avulla pitäisi aueta. IMEI kenttään ilman kauttaviivoja. Kerro jos toimi.
ei toimi tai en osaaTuon masterkoodilaskurin avulla pitäisi aueta. IMEI kenttään ilman kauttaviivoja. Kerro jos toimi.
http://www.unlockitfree.com/master.phpMulla on siis vanha nokian känny 3210, ja jsokus muinoin oon laittanu siihen suojakoodin, nyt en muista sitä enää. Pojalle ajattelin antaa puhelimen käyttöön mutta en saakaan sitä auki kun kysyy pin-koodin jälkeen suojakoodia. Saako sitä jotenkin purettua?
Koska se kortti jolla se ei sitä kysy on sillä hetkellä ollu puhelimessa eli se puhelin toimii vain ja ainoastaan sillä kortilla.. mulla on sama homma, itse pystyn puhelintani käyttään, mut oon myymässä sen veljelleni, mut sen sim-kortilla ei saa puhelinta auki, juuri tän takia suojakoodi on olemassa..
No alkuperäisten asetusten palauttamiseen tarvii sitä suojakoodia, että ei liene apua.
Suojakoodi saadaan purettua huollossa, mutta tosiaan ei ole takuun alainen juttu kun on tavallaan asiakkaan oma moka jos vaihtaa sen koodin eikä muista sitä enää.
Nokialaisessa alkuperäinen koodi on 12345 jos sitä ei ole vaihdettu, ei siis nyt auta ap:ta mutta noin muuten tietona.
Ja PUK-koodi on IHAN eri asia kuin suojakoodi ja sitten SIM-lukko on vielä asia erikseen.
MoiHei
Mulla on kännyn sormen jälki koodi vaihtunut ja se on lukossa enkä saa sitä auki.
terveisin.
Anniina Tuoresjärvi