K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:teetsä ne yhtäaikaa? mä tekisin erikseen niin minimoisin epäonnistumisen..
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:teetsä ne yhtäaikaa? mä tekisin erikseen niin minimoisin epäonnistumisen..
Tulee tosi hyvää ja helposti, kun laittaa riisit ja kasvikset vuokaan, siihen sitten riisin keitto-ohjeen mukaisen määrän nestettä (kasvislientä+ruokakermaa esim.), ja päälle broilerin koivet tai rintapalat. Sit uuniin, kypsyvt yhtä aikaa tosi maukkaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:teetsä ne yhtäaikaa? mä tekisin erikseen niin minimoisin epäonnistumisen..
Tulee tosi hyvää ja helposti, kun laittaa riisit ja kasvikset vuokaan, siihen sitten riisin keitto-ohjeen mukaisen määrän nestettä (kasvislientä+ruokakermaa esim.), ja päälle broilerin koivet tai rintapalat. Sit uuniin, kypsyvt yhtä aikaa tosi maukkaaksi.
Ja sitten kaikki maistuu samalle riisibroilerimaustekasvismössölle. Maut kannattaa valmistaa erikseen ja mahdollisimman puhtaina.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:teetsä ne yhtäaikaa? mä tekisin erikseen niin minimoisin epäonnistumisen..
Ja sitten kaikki maistuu samalle riisibroilerimaustekasvismössölle. Maut kannattaa valmistaa erikseen ja mahdollisimman puhtaina.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:teetsä ne yhtäaikaa? mä tekisin erikseen niin minimoisin epäonnistumisen..
muakin vähän kauhistuttaa kananrasvassa ja kermassa haudutetut ylikypsät riisit.. kun riisin haudutusaika on vähän eri kuin kanan koipien tai rintapalojen paistoaika.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Itse asiassa se kypsymisaika ei niin valtavasti eroa, jos käyttää täysjyväriisiä eikä mitään ihan valkoiseksi (ja ravinteettomaksi) kuorittua pikariisiä. Täysjyvässä on puruvastusta kypsänäkin, ja se on myös terveellisempää kuin tavallinen. Kerma meidän ruuissa on 7% ruokakermaa, jota laitan esim. tuohon br.vuokaan alle puolet nesteestä.
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Itse asiassa se kypsymisaika ei niin valtavasti eroa, jos käyttää täysjyväriisiä eikä mitään ihan valkoiseksi (ja ravinteettomaksi) kuorittua pikariisiä. Täysjyvässä on puruvastusta kypsänäkin, ja se on myös terveellisempää kuin tavallinen. Kerma meidän ruuissa on 7% ruokakermaa, jota laitan esim. tuohon br.vuokaan alle puolet nesteestä.
haudutatko riisiä 1½tuntia?
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Itse asiassa se kypsymisaika ei niin valtavasti eroa, jos käyttää täysjyväriisiä eikä mitään ihan valkoiseksi (ja ravinteettomaksi) kuorittua pikariisiä. Täysjyvässä on puruvastusta kypsänäkin, ja se on myös terveellisempää kuin tavallinen. Kerma meidän ruuissa on 7% ruokakermaa, jota laitan esim. tuohon br.vuokaan alle puolet nesteestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Itse asiassa se kypsymisaika ei niin valtavasti eroa, jos käyttää täysjyväriisiä eikä mitään ihan valkoiseksi (ja ravinteettomaksi) kuorittua pikariisiä. Täysjyvässä on puruvastusta kypsänäkin, ja se on myös terveellisempää kuin tavallinen. Kerma meidän ruuissa on 7% ruokakermaa, jota laitan esim. tuohon br.vuokaan alle puolet nesteestä.
Paistatko sä kanaa 1½h?