Kamalaa miten monet perheenäidit on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiisu-rotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26076686]Voi että kun nää sunnuntaipäivien provot on niin tylsiää!!

:D[/QUOTE]

Läskit ne on vaan niin oksettavia.Ei ihme että miehet käy vieraissa.

Joo, ihan karmeeta. Muakin mulkoiltiin pahasti viime kesänä heinätalkoissa. Kyllä ihmiset vaan on niiiiin kateellisia, kun joku vähän viittii itseensä panostaa.

images

Minusta on puistattavaa, että olet ruma ellet laittaudu ja tälläydy!

No, aika monet suomalaiset naiset on vähän rumia ilman mitään meikkiä, varsinkin yli 25-vuotiaat. Moni vaan muuttuu meikillä paremman näköiseksi. Tietysti on sitten niitä luonnonkauniita, jotka eivät todella tarvitse meikkiä.

Kyllä mä voin ihna suoraan sanoa, että hyvin moni (itseni mukaan lukien) on ruma ilman meikkiä. Kyllä pienellä ehostuksella voi saada ihmeitä aikaan.

eiköhän se ole jokaisen asia miten jaksaa laittautua. moniakaan ei kiinnosta pynttäytyä jonnekkin markettiin ja miksi pitäisi? itse en poistu kotoa ilman meikkiä vaikka haluaisinkin..

Mä en meikkaa enää ikinä. Laitan kestovärit tukkaan, kulmiin ja ripsiin säännöllisesti. Sitte vaan ripsentaivuttajalla vähän käännän ripsiä, laitan pitkän tukkani kiinni ja lisään huulikiiltoa (no tuo nyt on meikkiä kai.)

Aamuisin jos silmät ei tahdo aueta, laitan jääkaappikylmää kasvovettä naamaan. Ja tuotakaan ei tarvi kesällä kun pääsee aamu-uinnille :)

En mielestäni ole mitenkään pelottavan ruma :D, nuorena minuu sanottiin kyl luonnonkauniiksi, mutta ei 35 ikänen näytä enää kakskymppiseltä se on totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26076882:
Mä olen lihava ja ruma, niin ja vanhakin vielä. Mutta tällätä viittin ja tukankin laittaa. Kai sillä saa edes jotain anteeksi?:p
Toivottavasti, mutta jos kerran on ruma niin eiko sita vois myos pysya rumana.
Mulla taas kun on tuota kauneutta ja komeutta niin ne koita sita millaan tavalla peittaa.
Joskus jopa keskipaivalla menen ulos.

Läskit ne on vaan niin oksettavia.Ei ihme että miehet käy vieraissa.

Aivan. Varsinkin kun nämä suomalaiset miehet on tunnettuja fiksuudestaan ja filmaattisuudestaan. Käyttäytyvät ja pukeutuvat kuin herrasmiehet, ei voi kuvitella että kaljamaha painaisi (likaiset) farkut niin alas (vai takataskussa oleva lompakkoko syynä), että persvako vilkkuisi mennen tullen. Vaimoja kohdellaan kuin kukkasia, kotityöt jaetaan tasapuolisesti jne. Kyllähän sen ymmärtää, että tälläiset uroot hakevat heti lohtua vieraista, jos oma vaimo päästää itsensä rupsahtamaan :laugh:

Yhteistyössä