H
hiisu-rotta
Vieras
Lihavia ja rumia.Hyvä kun tukkaa jaksaa laittaa kauppaan.Sitten mulkoillaan jos joku on vähän laittautunut.
Puistattavaa
Puistattavaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lihavia ja rumia.Hyvä kun tukkaa jaksaa laittaa kauppaan.Sitten mulkoillaan jos joku on vähän laittautunut.
Puistattavaa
Minusta on puistattavaa, että olet ruma ellet laittaudu ja tälläydy!
Joo, ihan karmeeta. Muakin mulkoiltiin pahasti viime kesänä heinätalkoissa. Kyllä ihmiset vaan on niiiiin kateellisia, kun joku vähän viittii itseensä panostaa.
![]()
Toivottavasti, mutta jos kerran on ruma niin eiko sita vois myos pysya rumana.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26076882:Mä olen lihava ja ruma, niin ja vanhakin vielä. Mutta tällätä viittin ja tukankin laittaa. Kai sillä saa edes jotain anteeksi?![]()
Eikun mää haluan olla susi lampaan vaatteissa ja säikäytellä ihmisiä, tai jotain.Toivottavasti, mutta jos kerran on ruma niin eiko sita vois myos pysya rumana.
Mulla taas kun on tuota kauneutta ja komeutta niin ne koita sita millaan tavalla peittaa.
Joskus jopa keskipaivalla menen ulos.
Läskit ne on vaan niin oksettavia.Ei ihme että miehet käy vieraissa.
Luojalle kiitos, mullei oo sellaisia. En siis ole menetetty tapaus vielä.:xmas:Aika moni suomalainen nainen olis helvetin kaunis jos ei tunkisi päähänsä niitä saatanan hehtaaritrendirillejä!