Kamalaa miten monet perheenäidit on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiisu-rotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26076979:
Luojalle kiitos, mullei oo sellaisia. En siis ole menetetty tapaus vielä.:xmas:
Jos haluat pitää miehet loitolla niin laita ihmeessä sellaiset päähäsi. Vaikutusta voi huomattavasti tehostaa leggingseillä ja matalapohjaisilla tennareilla.

En pidä meikistä enkä meikkaamisesta, enkä taatusti ala sellaista touhuamaan ihan vaan siksi että miellyttäisin ventovieraiden silmää. kohteliaisuudesta tälläydyn häihin ja muihin tärkeisiin juhliin, muuten en ikuna.

Jos tahtoo elää siinä yksitoikkoisessa maailmassa jossa jokainen pyrkii mukautumaan senhetkisiin kauneusihanteisiin, sopii pysyä omassa stailatussa kodissa ja lukea naistenlehtiä niin oma maailma ei järky rumuudesta.

Ruma on tässä mielessä kaunista.

Minä oon ihan kamala. Hiustenpesussa no-poo ja meikkiäkään en laita. Ikääkin on jo enemmän kuin se kaksviis. Mutta silti on jostain syystä pärstä kelvannut maakunnan mainosesitteeseen. (varmaan halusivat helpon samaistumiskohteen kaikille rumille mammoille).

En nyt sitten voi tätä imagoa karistaakaan enää, joten näillä mennään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26076997:
Ihan sama millainen tukka on, se on silti laitettava!! Ihan vaan siksi että tukka TÄYTYY laittaa, se on ihan PAKKO. :kieh:

Myö ei tultas toimeen, miun persauksiin asti oleva tukka on letillä kolmatta päivää, harjaamatta, ja näin käy viikonloppusin aika usein. Ja se on niin hiivatin pitkäkin vaan siks kun en oo jaksanu sitä vertaa "laittaa" että olisin leikannu, viimeks leikattu 5 vuotta sitten, erään hillo-onnettomuuden seurauksena johon liittyi vahva humalatila ja sammuminen.

Jos haluat pitää miehet loitolla niin laita ihmeessä sellaiset päähäsi. Vaikutusta voi huomattavasti tehostaa leggingseillä ja matalapohjaisilla tennareilla.
Auuuuuts, mullon tennarit.|O (Onko haitaksi vai hyödyksi että nisson pinkit nauhat?) Mutta nou panik, mullon jo yks pyy pivossa! :p Täytyy ny vaan muistaa etten pidä tennareita hänen läsnäollessaan, ettei mee pänsk! Käytän niitä vain kauppareisuilla, hätistelemässä liikoja ihailijoita ympäriltäni niin saan shopata rauhassa. :heart:

[QUOTE="pop";26077078]Myö ei tultas toimeen, miun persauksiin asti oleva tukka on letillä kolmatta päivää, harjaamatta, ja näin käy viikonloppusin aika usein. Ja se on niin hiivatin pitkäkin vaan siks kun en oo jaksanu sitä vertaa "laittaa" että olisin leikannu, viimeks leikattu 5 vuotta sitten, erään hillo-onnettomuuden seurauksena johon liittyi vahva humalatila ja sammuminen.[/QUOTE]Kerro toki lisää. :D

Ja pssst, näkisitpä mun tukan nyt. ;)

[QUOTE="hih";26077058]Onko harjaaminen laittamista? Riittääkse?[/QUOTE]

Ai kauheeta, mä en kampaa tai harjaa kiharoitani läheskään päivittäin, sohin vain tarvittaessa vähän kuosiin vedellä kastelluilla viisipiikkisilläni :)

Yhteistyössä