J
"juupa juu"
Vieras
Jos olette lähössä vaikka bilettämään ja olet laittautunut niin sanooko ystäväsi ettet voi laittaa noin hiuksia ja meikki on päin persettä jne...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jäisi kyllä sen "ystävän" kanssa lähtemättä mihinkään, joka alkaisi mulle sanelemaan millaisena mä voin tai en voi lähteä. Onneksi ei ole tuollaisia tuttuja.
Jos olette lähössä vaikka bilettämään ja olet laittautunut niin sanooko ystäväsi ettet voi laittaa noin hiuksia ja meikki on päin persettä jne..
No ei sano. Jos kysyn mielipidettä, niin sitten sanovat, mutta senkin aina diplomaattisesti. Ja sama toisinpäin. Minua ei kyllä suoraan sanottuna kovin paljoa kiinnosta, mitä ystävilläni on päällä tai miten he hiuksensa laittavat (tai no kiinnostaa juu, mutta ei niin että kokisin tarpeelliseksi ilmaista oman mielipiteeni tai jotenkin häiriintyä niistä, jos ystävä itse on tyytyväinen).
No ei sano. Jos kysyn mielipidettä, niin sitten sanovat, mutta senkin aina diplomaattisesti. Ja sama toisinpäin. Minua ei kyllä suoraan sanottuna kovin paljoa kiinnosta, mitä ystävilläni on päällä tai miten he hiuksensa laittavat (tai no kiinnostaa juu, mutta ei niin että kokisin tarpeelliseksi ilmaista oman mielipiteeni tai jotenkin häiriintyä niistä, jos ystävä itse on tyytyväinen).