rastat äidillä? tai muuten vaan poikkeva ulkonäkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KaAmOsKeIjU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KaAmOsKeIjU

Vieras
mitä mieltä olette siitä, jos ihminen jolla on lapsia näyttää vähän erilaiselta?
minua loukkaa, kun perhekerhossa muut äidit vetäytyvät sumppuun, rinkiin, josta sitten mulkoillaan minua ja leikkipuistossa hyvä ettei lapsia kiskota pois omien lasteni luonta ! :O :(

ja tarkoitan nyt erityisesti sen ikäisiä äitejä, joilta oletetaan olevan ns "kokeiluvaihe" ohi!

Poikkeava mistä? Ei kai ole olemassa mitään äitimassaa, josta sitten yks tai kaks tyyppiä poikkeaa? Noissa perhekahviloissa on välillä vähän kuppikuntia, mutta tuskin se kyräily rastoista tms. johtuu.

[QUOTE="Sadie";29514059]Kyllä se vaan mones paikas se kyräily johtuu juuriki poikkeavasta ulkonäöstä :(
Ite ennemminki hakeutuisin ap:n seuraan kuin sitä karttelisin.[/QUOTE]

Poikkeava _mistä_? Mä asun kaupungissa, ei täällä oo mitään tuulipukumafiaa joka päättäis kuka on "samanlainen" ja kuka "erilainen" ku muut. Mikä se äitilook sitten on?

no mä en oikeesti ymmärrä, mitä kenenkin ulkonäkö kuuluu kenellekkään. olkoon laiha tai lihava, näyttäköön vaikka pellelle. eihän se ole muilta pois. jokainen on sellainen kuin on tai haluaa olla. miks pitäs alkaa arvostelemaabn

EI sillä musta ole mitään väliä miltä äiti näyttää vaan se on pääasia että lapset on onnellisia ja hyvin voivia. Kummaa tommonen kyräily. Tosin sen vuoksi en ole perhekerhoihin tai puistoihin mennytkään. Onneksi omassa pihassa on virikettä vaikka kuinka telmiä ja ikäseuraa saa päiväkodista ja serkuista.

• Tykkää
Reactions: Freiya
en osaa sanoa elämästä netin ulkopuolella, että kyttääkö joku pahasti, mutta täällä kaksplussalla meikäläisen ulkonäkö jaksaa närästää ihmisiä! |O tukkani on joko "kamala kynitty lesbotukka" "liian tumma" "liian punainen" "huonosti leikattu otsis" jne..
ja entäs meikki sitten: rumat alarajat, opettele rajaamaan ylös! liian punaista huulipunaa! liian kalpea, mene solariumiin! kamalat otsarypyt! liian isot silmät! l liian pienet silmät! kierot silmät..

teet niin tai näin, aina menee väärin päin. onnekseni minun ei tarvitse mokomista välittää, tunnen itseni kauniiksi & kelpaan miehelleni sekä ystävilleni juuri tälläisenä:vampire:

seuraavaksi voisin vaikka kokeilla niitä rastoja? ;)

Viimeksi muokattu:
No rastat nyt on vielä aika kevyttä, ainakin sen perusteella mitä olen itse nähnyt. Mutta olepas tämmöinen tatuoitu ja lävistetty... :D Vieraat ihmiset kaikkoaa ympäriltä ja kattoo sua ihan ku oisit jotain todella saastaista :D

Ja nyt odotan niitä harmaiden kommentteja siitä kuinka tatuoidut jne ovat pohjasakkaa, toisen luokan kansalaisia, white trashia jne :D

• Tykkää
Reactions: BlackDahlia
Tuttuni , 55 vuotias rastapää, uskoi itsestään aivan samaa. Siis ihmisten karttelevan häntä hänen ulkonäkönsä vuoksi. Tätä samaa lallatusta voi siis jatkaa lopun ikäänsä, eikä vain jossakin mammojen kahvikerhossa. Niinpä voi miettiä olisiko omissa asenteissa korjaamisen varaaa? Että on itse niin ennakkoluuloinen, että pitää muita ihmisiä ennakkoluuloisina, jos omassa päässä sattuukin olemaan rastoja.

En ole ikinä käsittänyt tällaisia juttuja, en.

Aina on idiootteja ihmisiä olemassa, olit sitten minkä näköinen tahansa. Joten kannattaa opetella olemaan välittämättä tollasista, hyvä vaan että ne urpot kaikkoavat saman tien niin ei tarvitse nähdä vaivaa heidän takiaan.

• Tykkää
Reactions: Freiya
en osaa sanoa elämästä netin ulkopuolella, että kyttääkö joku pahasti, mutta täällä kaksplussalla meikäläisen ulkonäkö jaksaa närästää ihmisiä! |O tukkani on joko "kamala kynitty lesbotukka" "liian tumma" "liian punainen" "huonosti leikattu otsis" jne..
ja entäs meikki sitten: rumat alarajat, opettele rajaamaan ylös! liian punaista huulipunaa! liian kalpea, mene solariumiin! kamalat otsarypyt! liian isot silmät! l liian pienet silmät! kierot silmät..

teet niin tai näin, aina menee väärin päin. onnekseni minun ei tarvitse mokomista välittää, tunnen itseni kauniiksi & kelpaan miehelleni sekä ystävilleni juuri tälläisenä:vampire:

seuraavaksi voisin vaikka kokeilla niitä rastoja? ;)

anteeksi, mutta kun koetan kuvitella minkä näköinen olet jos on samaan aikaan liian isot/liian pienet silmät, liian kalpea & finnejäkin:laugh:

Yhteistyössä