Kallein lelu mitä olet lapsellesi ostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saattaisi olla lelutraktori kolmivuotislahjaksi.
Maksoi noin 150.

talvileikit_001.jpg

Lapsi on 3v eikä me olla miehen kanssa ostettu lapselle juurikaan leluja. Lapsi on molempien isovanhempiensa ainokainen lapsenlapsi, joten sieltä suunnilta tulee tavaraa ihan tarpeeksi... Kalleimpia leluja ovat varmaan nukkekoti 160e, puinen potkupyörä 120e ja Brion nukenvaunut 70e.

Legoja on tullut ostettua. Tosin ne toistasataa maksavat on ostettu aina puoleen hintaan, lelukauppa myy kaikki legot perinteisesti puoleen hintaan synttäripäivänään. Käyn aina sieltä joululahjalegot ostamassa.

Oikeestiko te muistatte lelujen hinnat :O Mulla ei oo mitään hajua minkä hintasia lelut on olleet. Joku joululahja varmaan kallein on ollut, ku sillon ostetaan vähän isommat lelut.

[QUOTE="hui";25156671]Oikeestiko te muistatte lelujen hinnat :O Mulla ei oo mitään hajua minkä hintasia lelut on olleet. Joku joululahja varmaan kallein on ollut, ku sillon ostetaan vähän isommat lelut.[/QUOTE]

No kyllähän ne kalliit yleensä jää mieleen. Kun joka joulu kauhistelee sen legopaketin hintaa, niin melkosen hyvin se sinne mieleen jää :)

Autorata 70e.
En tiedä lasketaanko sitä, kun näin kerran lelukaupan ikkunassa aivan ihanan yksisarvisen, lilan keinuhevosen, ja mun oli aivan pakko ostaa se. Esikoistakin aloin odottaa vasta vuosi tuon jälkeen, mutta mahdollisille tuleville lapsilleni sen pääasiassa ostin =) Ei se kyllä maksanut tuota 70e enempää, muistaakseni...

Yhteistyössä