Kalaöljyä lapselle, oletteko antaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko joku antanut kalaöljyä lapselle ja minkä ikäisestä lähtien? Itselle äiti yritti antaa pienenä koululaisena kalanmaksaöljyä, oli hirveän makuista, onko nykyisin jotain paremman makuista tai jotain pillereitä?

Eskimo-öljy on tuttifrutin makuista ja meidän 3v tyttönen tykkää siitä ihan hulluna. :D kutsuu sit "nami-namiksi" ja muistaa heti ruuan jälkeen pyytää sitä.

4v poika taas ei tykkää siitä lain.

Lysin pureskeltavia muumi-kapseleita... eli oikeasti "LYSI OMEGA-3 FAMILY MUUMI D3" Siinä on D-vitamiini mukana.
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/AU_en/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/OE0321548

Mä en tajua noita pureskeltavia kapseleita, koska suurin osa niistä on sellaisia, että kuitenkin se sisällä oleva öljy maistuu ällöltä. :x

Mä laitan nestemäistä kalaöljyvalmistetta jogurtin sekaan joka aamu 2-v neidille, ja menee hyvin alas. Hän ei siis tykkää noista kapseleista. Mun mielestä toi nykyiset kalaöljyvalmisteet ei maistu yhtä pahalta kuin aikoinaan kalanmaksaöljy.

Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Mä en tajua noita pureskeltavia kapseleita, koska suurin osa niistä on sellaisia, että kuitenkin se sisällä oleva öljy maistuu ällöltä. :x

En minäkään noita tajua (:x ) , mutta lapsille ne uppoo ku häkä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:

Mä kokeilin niitä lapselle pari kertaa, mutta raukka oli niin järkyttyneen näköinen, kun se öljy tuli sieltä ulos, että en viitsinyt enempää kiusata. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:

Mä kokeilin niitä lapselle pari kertaa, mutta raukka oli niin järkyttyneen näköinen, kun se öljy tuli sieltä ulos, että en viitsinyt enempää kiusata. :D

Minäkin annoin kaupan maistiaisissa jotain lasten kapseleita lapsille, sylkivät ne nopeasti pois... Lisäksi kapselit ovat kalliita verrattuna nestemäiseen ja niissä voi olla esim. makeutusaineita (merkistä riippuen).

Yhteistyössä