rippilahjasi RAHAA, mutta mitä pientä sen kanssa? pojalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tanja

Vieras
Moi!

Ystävien/tuttavien poika pääsee ripiltä (ovat kummeja meidän lapselle, muttei hirveän paljon olla tekemisissä) ja tiedän että rahaa toivoo. (heidän perheellä rahaa on paljon käytössä ja kaikki tykkäävät sitä kuluttaa)
Joten tietysti viedään sitten sitä rahaa. Ajateltiin 30e olevan ok, ainahan enemmänkin vois viedä, mutta toi lienee kuitenkin ok. (toinen khh ja toinen pienipalkkaisesti töissä, joten viedään summa minkä voi viedä hyvällä mielellä)

ASIAAN, eli annetaanko pelkkä raha kuoressa vai voisko jotain kivaa keksiä? Kyseessä siis poika, harrastaa golfia, tennistä ja erityisesti tietokoneita. Joku karkkipussi kaverina on varmaan megajunttia mutta olis siis kiva antaa jotain sen kuoren lisäksi. Kukka vois käydä, mutta ei ehkä leikkokukka. Joku kaktus voi taas olla typerä...

Huoh, eli mitä lapsenne on saanut rippilahjaksi niiltä jotka on antaneet rahaa niin lisänä, tai mistä olis tykännyt, tai mitä itte ootte vieneet.

sori sekava teksti....

Mun pikkuveljeni toivoi nimenomaan karkkia kukkien tilalta. Ite veimme miehen kanssa sit vihreät kuulat -rasian. Voisko lisäksi olla esim kympin lahjakortti johki ravintolaan tms ?Tai ihan vaan se leikkokukka, iso ruusu vaikka. Se on ainakin juhlava.

itse olen saanut noita aforismi kirjoja, huumorilla ja ilman. ne eivät yhä edelleenkään aiheuta mussa mitään tunteita. jos lahjan saaja harrastaa aforismeja, niin sitten toki.

Kiitos kaikille, hyviä vinkkejä!! Lisääkin saa laittaa.
Mietin jo muutamaa "miesmäistä" pyyheliinaa tms...nää pojat on jotenkin niin vaikeita ja toisaalta perhe on sellainen "fiksu" että mitään hassua ei ehkä voi antaa. Toisaalta on AINA tunnettu toi poika, sellaisesta 2v räkänokasta ;) joten ehkä vois jotain hassuakin miettiä, mutta sellaista minkä sai syötyä/käytettyä, ettei menis roskiin tarpeettomana...

Yhteistyössä