On tullut kyllä monta kirjoitusta lyhyessä ajassa. Ainakin tuntuu, etten ehi lukemaan kaikkia edes ajatuksen kanssa.
Se sivusto jonne kehotettiin ylempänä liittymään, oliko se monikkoperhe sivusto tai siis vastaava kuitenkin,, Niin oon yrittänyt sinne kirjautua jne. ja aina joku ihme hankaluus siinä hommassa.. Kesällä aikaisemmin ja nyt sitten uudestaan, eikä onnistu.
Harmittaa, koska haluisin keskustella juurikin näistä monikkoperheen asioista.
ansala: En osaa sanoa tuohon kysta hommaan mitään
Toivottavasti ei tuu pahoja ongelmia tms. :hug: Lääkäreitä vaan tenttailemaan, niin eiköhän se selviä paremmin!?
Mulla viikot 33+2 ja on erittäin muheva olo, mutta ei se mitn. Nautin silti että on mennyt näinkin pitkälle tämä raskaus. Alku kun oli mahdottoman vaikea ja rankka :/ sai pelätä alku raskauden onko kaikki ok jne..
Tällä hetkellä ei ole ennen aikaisen synnyttämisen merkkejä, mutta mietityttää silti
menkkamaiset kivut joita oon viimeiset pari kolme pv kärsinyt. Etenkin yöllä.
Yöt muutenkin vaikeita ja kipeetä käy lantioluihin.. pahempaa ku synnytys koittaa kääntyä sohvalla.. ( sängyssä en oo voinut nukkua moneen vk.. ) Onneksi mies nukkuu myös sohvalla niin ei tuu ihan vierotusoireita murusta.
Kyllähän tuo synnytys jännittää. A- vauva normi asennossa pää alhaalla, mutta b on perätilassa poikittain. Meinas lääkäri,että niin pitäs synnyttää. HUI!!
onko kukaan synnyttänyt perätilassa??
Jaksamisia mammat!
:heart: