pamsku: joo, no kyllähän sitä kuumetta on ilmassa ollut, ja päätettiin jo ennen ku tyttö ees synty et uutta putkeen sit vaan, mutta eipä taida se kakkonenkaan tulla helpolla ku ei oo kuulunu eikä näkyny...:/ ehkäisyä ei olla siis käytetty lainkaan ja pupuiltukin on ahkeraan... Täytyy ehkä tilailla ovistestejä taas kaappiin ni näkee tapahtuuko täs kropassa mitään. Menkat ei oo alkanu, et varmaan sillä 2% mahiksella mennään... Yöimetystä ei oo ollu ku about kerran kahteen viikkoon siitä asti ku neiti oli 5vkoa ja muutenkin tisseilyä on ollu jo piiiiitkään vaan 6krt/vrk. Et joo, on tosissaan kuumetta!!!
Koskas sulla on rakenneultra?
kumpi olis toiveissa?
Johanna ja tirriäinen 6kk2pvä<3
Toivon pikaista plussaa sulle!
Voihan se olla, että sun kroppa tosiaan on jossain synnytyksen jälkeisessä horroksessa ja jos menkatkaan ei oo vielä alkanu..
Ootko ajatellu ottaa lääkäriin yhteyttä? Jos sieltä sais vaikka jonkin keinon, että sain kropan taas toimimaan?
Meillä on RU 21.3, vielä pitkät 29 päivää
Meille käy kumpi vaan, kunhan vaan saatais lapsi elävänä syliin saakka, ja varmasti saadaankin. Mies tosin toivois poikaa vähän enempi, että pääsis sen kanssa peuhaamaan jalkapallokentälle.
Täällä edelleen oireet on joinain päivinä voimakkaammat, jotkut päivät taas on parempia. Väsymys on useimpina päivinä väistynyt ja jaksankin kotona touhuilla kaikenlaista. Esimerkisi vauvan huoneen sisustuksen suunnittelu on ihanaa!
Vauva kasvaa ja liikkeet voimistuu päivä päivältä enempi. Ihanaa tuntea oman murusen potkut :heart: tätä mä oon oottanu!
Maanantaina olis neuvola ja kerrankin mulla on sinne ihan asiaakin. Mulla eilen nimittäin puutu vasen käsi olkapäästä sormiin saakka ja vaiva jatkuu edelleen. Kävin tänään lääkärissä ja nuori lääkärisetä oli vähän "emmää nyt oikeen tiiä" -tyyppiä. Jätkä katto mun refleksit ja puristusvoiman käsistä, tunnusteli selän lihaksia, onko jumia ja kaiken tän tutkimisen jälkeen sanoi "emmä nyt oikein tiiä, miten näitä pitäs tutkia, mutta tutkitaan nyt kuitenkii" !?! :headwall:
Tulehduskipulääkettä olis muuten määränny, mutta muisti, että oon raskaana, niin se ei onnistu. Määräs kuitenki vahvaa voltarenia, jota ei kantis käyttää raskauden aikana.. Ihan outo jätkä.
Ootan siis sinne neuvolaan, jos sais apua sieltä. Ikävä vaiva, vaikkei nyt hengenvaarallinen olekaan.
Muuten täällä menee hyvin!
Maha kasvaa ja tuleva äiti on onnellinen! :heart:
masukuvaa rv 16+4
Ihanaa saada
Mirameikin tälle puolen, toivon niin, että teidän pikkuinen jaksaa mukana menossa! :heart:
piuupiuu täälläkään ei olla ainankaan oman vaa'an mukaan yhtään lihottu, saas nähdä, mitä neuvolan vaaka sanoo maanantaina!
ja hei, miten mulla on menny ihan ohitse!
Icylle kanssa mahtavan suuret onnittelut!
:flower: Tänne vaan seuraan mukaan!
Terkuin Pamsku ja vaava 17+0 *POKS* :heart:
ja muuten. Sellainen tuli mieleen, että jos päivitettäs tota listaa aina tässä matkan varrella tänne kirjoitusten joukkoon? Niinku vauvakuumepuolellakin? Helpottas mun hommaa, kun porukkaa tulee lisää eikä aina jaksa käydä täällä