Hopeakissa Hienoa saada sut tälle puolelle! Mullakin nuo alavatsan repäisyt oli ensimmäinen selkeä oire. Ne ehti jo mulla kertaalleen loppua, mutta viimeisen viikon ne on taas olleet riesana, ja sen verran ikävinä et pari kertaa on päässyt ihan älähdys kun olen erehtynyt aivastamaan seisoma-asennossa (ennaltaehkäisevä kumartuminen on ainoa, mikä ehkäisee sitä kipua mulla)
Pamsku Mäkin olen melko varma tunteneeni liikkeitä jo melko aikaisin, 13+6. Se tuntui samalta, kuin joku olisi sormenpäällä hellästi napauttanut kohtua sisältäpäin. Ensiksi tuli kaksi napausta, ja siinä kun mietin miehen kanssa, et olikohan nuo liikkeitä, tunsin toiset kaksi napausta. Siitä alkaa kyllä olla jo kaksi viikkoa, eikä mitään ole sen jälkeen tuntunut, mutta onhan se melko normaaliakin näin alussa... Onneksi on sentään kuultu sydänääniä tässä välissä, niin ei ainakaan ala pelottamaan, etteikö kaikki olisi kunnossa. Kyllä ne liikkeet varmana alkavat tuntua aktiivisesti lähiviikkoina
piupiuu Isot tsempit pahoinvoinnin kanssa! Reilusti vaan sairaslomalle jos yhtään on kuivuminen uhkana, toivottavasti sulla on reilua väkeä neuvolassa! Mulla sattui ekassa (keskenmenneessä) raskaudessa neukku, joka kuittasi pahoinvointini sanomalla, että "raskaus ei ole sairaus, kyllä sitä toiset pystyy normaalisti töissä käymään koko raskauden läpi", eikä kertakaikkiaan ymmärtänyt, että aina raskauspahoinvointi ei ole vain "pientä epämukavuutta". Tässä raskaudessa mut otettiin paljon enemmän tosissaan, sain neuvolatapaamisissa maata sängyllä ja hoitaja istui viereeni, sekä antoi lääkkeet jotta pääsisin mummoni hautajaisiin mahdollisimman hyvissä voinneissa. Hän oli sitä mieltä, ettei kenenkään pitäisi johtua turhan päiten kärsimään, vaan rajansa silläkin mitä on vain siedettävä.
Mä olen viimeisimmät tunnit viettänyt
vaunuja vertaillen
Melko ajoissahan tässä ollaan, mutta mä tiedän olevani kovin nirso ostaja kovin pienellä budjetille, joten oikeiden löytymiseen onkin varattava aikaa. Aloin tekemään vertailua alkuun hinnoista välittämättä, koitin määrittää mitkä olisi ne "unelmavaunut". Ei kai se mikään yllätys ollutkaan, kun sitten katsoin mitä ne unelmat maksaa, ja hinnaksi tuli 1200e. Kun pitäisi olla kevyet, pieneen tilaan kasautuvat, heittoaisaa ja pitkälle ihmiselle sopivat, helppo työnnellä kaupungilla shoppailessa mut myös survottavissa lumisilla teillä läheiseen automarkettiin... Ja tietty nätit
Yllätys olikin sitten kova, kun löysin juuri himoitsemani vaunut myynnissä 3 vuotta käytettyinä samalla asuinalueella kuin missä itse asun, lähtöhintaan 130e! Nyt melkein jo stressaa, että saanko mä ne napattua hyvään hintaan, se olisi kyllä niin suuri helpotus tähän tilanteeseen!
Mosmos 15+4