Kakskymppiset yrittäjät 2012

Millinkäinen: Kolmannet menkat kuukauden sisään!?:O Mun täti on sitten näköjään tullut sun luo, kun täällä ei edelleenkään ole. :D Huomenna tai keskiviikkona testaan uudestaan.

Tervetuloa Henskuliini joukkoon :)

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :hug:
 
Miramei Toinen yrityskerta takana ja 2 kp menossa, joten tässä vielä odotellaan..

Olemme olleet yhdessä n. puolitoista vuotta, tunteneet olemme reilut neljä vuotta (tapasimme koulussa kun opiskelimme samaan aikaan lähihoitajiksi) ja menimme kihloihin heinäkuussa. Yrittämisestä olemme keskustelleet puoli vuotta. Mieheni on siis 22v :)
 
Galluppiin: Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta, kihloissa vajaa puoli vuotta. Hmm... Taisi mies ensimmäisen kerran väläyttää vauvaideaa viime vuoden heinäkuussa ja siitä sitten mun kuumeilu lähti liikkeelle.

Ja kiitos Miramei! :) Kaipa tää tästä...
 
Wi
Hellurei! mä tulin taas pitkästä aikaa lukee tätä keskustelua. mulla ei oo vielkään alkanu kuukautiset, edellisistä siis kohta kai jo kaks kuukautta, en oo jaksanu nyt ees laskee, eikä mitään hajua monesko kiertopäivä menossa, en oo jaksanu stressata tätä. Edellisen r-testin tein toissa viikon perjantaina :p
 
galluppiin..

tavattu 2009 ruvettu virallisesti seurustelemaan viime vuoden helmikuussa, naimisiin mentiin viime joulukuussa. yritys aloitettiin viime vuoden maalis-huhtikuussa.

muuten tässä tätiä odotellessa.
 
ihanaiset! Sanokaa, voiko pätevä gyne erehtyä siitä onko ovuloinut? Viikko sitten ennen gyneä tein sellkeän nega-testin ja nyt kun olen kaksi päivää hieman tuhrutellut (mikä ei ole yhtään minulle tyypillistä ainakaan ennen menkkoja) tein uuden testin..joka on mun mielestä kaksiviivainen.
Sanokaa tekin:

Aijaa.com - 10884271

Niin ja siis gyne sanoi, etten ole ovuloinut tässä kierrossa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Punnabis ja memsie
Miramei Mä nään tuossa ylemmässäkin jotain haamua! Tarkastelin silloin aluksi omianikin r-testejä jotka tein ja en sitten millään saanut haamua, mutta kun enemmän tarkastelee niin kyllä sitten löytyi ja sit se olikin plussa, joten tuossa toisessa on jo selkee plussa!! :) Ei se plussa tuu r-testiin jos ei oo raskaana ;) tuliko kuinka nopeeti näyttöön tuo alempi? :)
 
Miramei Minusta voit hyvinkin olla raskaana, mikäli minussa yhtään hoitajan vikaa on :D Lähihoitajaksi opiskellessa käytiin aika tarkkaan nämä asiat läpi, sillä erikoistuin lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen. Ja kyllä tuo sinun testi positiiviselta näyttää :)
 
Miramei Todella piinaava tilanne sulla, hirvee määrä epätietoisuutta... Toivon ja uskon kyllä kovasti että tuo olisi nyt todellista!

Olen taas ollut muutaman päivän erossa tietokoneesta, olo on ollut ihan kamala. Koulun alkaminen on taas hetkellisesti saanut mun henkisen voinnin ihan pohjalukemiin. Tuntuu, että mulle tarjoillaan taas pelkkiä epäonnistumisia... Kovasti toivoin jotain hyvää ja tein sitten dpo10 raskaustestin (vaikka kovasti vannoin etten tee ennen dpo14...) ja negahan sieltä tuli, mikä muukaan. Huomenna on dpo14 ja teen vielä yhden testin, vaikkei mitään raskauteen viittaavia oireita olekaan. Jos (ja kun...) sekin on nega, jään odottelemaan tätiä saapuvaksi lähipäivinä.
 
Sun se yksityinen gyne, jolla kävin.. erikoistunutkin ties mihin. Tosin se halusi tehdä vielä varmistusultran kp 10 ja ottatti verikokeen siitä hormoonista , joka paljastaa ovulaation. Eli en kyllä osaa sanoa oliko se ihan varma. Nyt en edes tiedä, koska mun kp 10 on, kun pientä ruskeaa tuhrua on vain kaksi päivää tullut, samanlaista melkein kun viime raskauden alussa... monimutkaista tämä naisen elämä!
 
Oi vau Miramei! Kyllä tuossa toisessa näen ihan selvästi viivan. =) Mikshän se gyne sitten niinkin rajun "tuomion" antoi, kun asia nyt ei taidakaan olla niin...? Ja jos kuitenkin jo kp10 on se taso mitattu, niin hitsit mullakin oli viime kierrossa ovulaatio muistaakseni vasta kp16.

Jaksamisia mosmos! :hug:

ON: Ai niin, kävin eilen (taas) työhaastattelussa ja mun mielestä aika hyvältä vaikuttaa, vaikka en halua nyt liikaa toiveita nostaa. Eli edes jotain hyvää täälläkin. Vielä pitäis vaan päättää haluanko sen työn, siinä nimittäin pitäis tehdä sitä omalla toiminimellä eli riskejä tässä vielä punnitsemme.
 
grill gyne ultrasi minut kp 35. Minun ovikset tapahtuu vasta joskus kp 26 nurkilla -jos tapahtuu.. se siis halusi vielä seuraavan kerran kp 10 varmistaa että asiat on niinkuin hän diagnosoi, eli että minulla on ovulaation kanssa ongelmia ja pco.
 
Aika jännä tilanne Mirameilla!

Ja sitten suoraan avautumiseen, juuri kun pääsin sanomasta et nyt ois muka jotenkin parempi kausi elämässä ja toisten plussat ei oo multa pois..Siinä nyt ei oo mitään uutta et kun saa tietää et joku on raskaana niin sitä luonnollisesti sitä vajoaa aina silloin johonkin masennuksen syvimpään suohon. Mut sit vaikka siinä ois monta kuukautta aikaa sopeutua ajatukseen et tää ihminen tulee ihan oikeasti synnyttämään/saamaan sen lapsen joskus, niin silti se tuntuu ihan järkyttävän pahalta kun joku laittaa facebookiin sairaalasta kuvia. Perkele! Ja miks itekin oon niin tyhmä etten tajua jo poistua sieltä hemmetin lärvikirjasta jos kerta ottaa harvasen päivä näin koville..Kaikista eniten ahdistaa nämä itsestä nuoremmat, jotka eivät ole edes seurustelleet nykyisten poikaystäviensä kanssa läheskään sitä aikaa minkä itse on yrittänyt. Mulla vaan kun on paha tapa olettaa/ajatella aina kaikista et niillä on tärpännyt tosi nopeesti, mut näissä tapauksissa se varmasti pitää paikkansa. Ja vielä lisäksi kun kyseessä on sellaisia ihmisiä, jotka on muutenkin aina saaneet kaiken mitä ovat halunneet ja ovat vielä itsekin isoja (hemmoteltuja) lapsia.
Pakko oli vähän tulla avautumaan, koska se on niin monesti auttanut..
 
Nyt täytyy ittekin sitten ilmottautua, ihan siks, kun Henskuliini ilmottautu kanssa. Meilläkin meinaan toinen yrityskerta menossa ja kp 3 tänään. Ikääkään ei ole kun vuosi enemmän kun hällä. :)

Oon tätä ketjua seurannu kesäkuusta asti, eli jo ennen kun alettiin edes yrittää. Nyt kun ekasta kierrosta ei tärpänny, meillä miehelle se on ollut raskaampaa. Itte oottelen jo innolla uutta yritystä.

Haluan itteni tänne vaan taustailemaan, koska itte jäin tähän koukkuun teidän takia; että toivoisin niin paljon että kaikki plussaisitte!!
Ja miramei, toivotaan parasta! :flower:
 
Miramei Onpa jännä tilanne!:popcorn: Sulla ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin oottaa ja testailla vielä.. Minä oon kyllä ihan varma, että oot plussannut, vaikka gynen mukaan se ei ois mahdollista, sillä sattuuhan noita inhimillisiä virheitä.=) Varovaiset onnittelut siis!:heart:

Amalia
Kuten hukkapiru jo sanoi, niin kyllä me jo plussanneet ymmärretään tunteesi eikä todellakaan loukkaannuta tunteidesi vuoksi!:hug: Minullakin on ollut samanlaisia tunteita, enkä todellakaan oo koskaan ennen omaa raskautta ollut ihan 100% iloinen kenenkään muun raskaudesta. Vaikka juuri täällä osasin itsekin olla onnellinen muiden plussauksen vuoksi, niin kyllä se silti kirpaisi usein, kun ei itse saanu niitä kahta viivaa. Yritysaika oli minullekin melkoista vuoristorataa ja välillä masensi hirveesti, mutta silti pääsin paljon helpommalla kuin sinä, sillä en kuitenkaan ihan vuotta joutunut yrittämään ja plussa tuli vielä ilman mitään apukeinoja. En siis voi kuvitellakaan, miten vaikeaa sinulla (ja monella muulla täällä) täytyy olla. :(
Itse huomasin, että kun tänne kävi purkamassa sydäntä tai vain kertoi kuulumisia, niin olo helpotti huomattavasti, joten jatka vain sinäkin (ja kaikki muutkin!) sen pahan olon purkamista täällä! Sitä vartenhan täällä ollaan, että tuetaan toisia niin hyvinä kuin vaikeinakin hetkinä! :)

hukkapiru Sulla on kyllä taas hyviä kommentteja ja viisaita ajatuksia! :) Näköjään siis sinullakin raskas raskaus..:/ En tiiä, oonko jo aiemmin sanonut, mutta ihailen kyllä sitä, miten järkevästi ja hienolla asenteella osaat suhtautua vaikeuksiin! Oikein paljon voimia loppuodotukseen! :hug:

Pitkän työpäivän jälkeen ei enää voimat riitä enempiin kommentointeihin, mutta tsemppiä taas kaikille ja tulkaahan pian plussanneiden puolelle!:kiss:
 
Miramei ihan selkee plussahan tuo toinen on... etenki ku kuitenki viikkoa aiemmin ollut nega. Tosi jännä tilanne, mutta ei tuo itsestään tuo toinen viiva tuohon piirry ;) Toivotaan nyt, että tuhrutteluksi jääkin. Mikä muuten sai testaamaan, jos oot siinä ajatuksessa ollut ettet oo ovuloinut?

Täällä dpo9, ei oireen oiretta kumpaankaan suuntaan. Ei ole kyllä tärppiolokaan. Ainoana mieletön väsy, mutta onko ihmekään, kun yhdistelmä lapsi erityistarpeineen+jatkuneet opinnot+kaksi työtä (tosin näitä nyt yhteensä sen 10h /vko...)...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä