Miramei Onpa jännä tilanne!
opcorn: Sulla ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin oottaa ja testailla vielä.. Minä oon kyllä ihan varma, että oot plussannut, vaikka gynen mukaan se ei ois mahdollista, sillä sattuuhan noita inhimillisiä virheitä.=) Varovaiset onnittelut siis!:heart:
Amalia Kuten hukkapiru jo sanoi, niin kyllä me jo plussanneet ymmärretään tunteesi eikä todellakaan loukkaannuta tunteidesi vuoksi!:hug: Minullakin on ollut samanlaisia tunteita, enkä todellakaan oo koskaan ennen omaa raskautta ollut ihan 100% iloinen kenenkään muun raskaudesta. Vaikka juuri täällä osasin itsekin olla onnellinen muiden plussauksen vuoksi, niin kyllä se silti kirpaisi usein, kun ei itse saanu niitä kahta viivaa. Yritysaika oli minullekin melkoista vuoristorataa ja välillä masensi hirveesti, mutta silti pääsin paljon helpommalla kuin sinä, sillä en kuitenkaan ihan vuotta joutunut yrittämään ja plussa tuli vielä ilman mitään apukeinoja. En siis voi kuvitellakaan, miten vaikeaa sinulla (ja monella muulla täällä) täytyy olla.
Itse huomasin, että kun tänne kävi purkamassa sydäntä tai vain kertoi kuulumisia, niin olo helpotti huomattavasti, joten jatka vain sinäkin (ja kaikki muutkin!) sen pahan olon purkamista täällä! Sitä vartenhan täällä ollaan, että tuetaan toisia niin hyvinä kuin vaikeinakin hetkinä!
hukkapiru Sulla on kyllä taas hyviä kommentteja ja viisaita ajatuksia!
Näköjään siis sinullakin raskas raskaus..:/ En tiiä, oonko jo aiemmin sanonut, mutta ihailen kyllä sitä, miten järkevästi ja hienolla asenteella osaat suhtautua vaikeuksiin! Oikein paljon voimia loppuodotukseen! :hug:
Pitkän työpäivän jälkeen ei enää voimat riitä enempiin kommentointeihin, mutta tsemppiä taas kaikille ja tulkaahan pian plussanneiden puolelle!:kiss: