Kakskymppiset yrittäjät 2012

Onpas täälläkin taas tapahtunut, kun ei ole ehtinyt käydä kovin kommentoimassa..

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Ja uusille tervetuloa! :)

Ja sitten päivitys omanapaisesti.. Oon jo ihan luovuttanut tässä piinaillessa, vielä viikko pitäis jaksaa olla. Tosin oon ihan varma, ettei tämäkään kierto ole tuottanut tulosta. Mulla oli lämmöt tässä koko ajan parin päivän ajan 37,2 ja nyt ne tänään laski vaihdellen tuonne 36,4-36,9 välille.. Samalla laski kyllä edes se vähäinen kipinä toivosta. Väsyttää kyllä ihan hirmusesti. Mutta silti on vaan jotenkin niin epäuskonen olo, että olis jotain muutakin. Ensi viikolla sen sitten näkee, mutta eiköhän tuo ferrari tuohon pihaan kurvaa, on vaan jotenkin niin pettynyt olo jo valmiiks. :ashamed:
 
Millinkäinen
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug: ja samaan remmiin kuulun itsekin - saa päivittää: kp1/24-30, yk7, 22 ja 1. lapsi
Eli Leva tädit löysivät nähtävästi omiin osoitteisiinsa :p

Niiu ihana päivitys! :D "kaadan tuon miehen sänkyyn, eipä mulla muuta" :LOL:

ja AnnuLiisa joo.. ei pidä liikaa toiveita herätellä, muttei pidä liian aikaiseen toivosta luopuakaan :) toivotaan, toivotaan! :wave:

ja omanapaaaaaa... menin tänään töihin, vaikka eilen oli hirveä vatsa. Olin töissä 2tuntia ja lähdin pois. Alkoi tasasen tappavaan tahtiin sattua. Kävin hakemassa sairaslomalapun ja hoitsu varasi iltapäivälle ajan lääkärille (joka on myös naistentauteihin erikoistunut). Kävin labrat ja pissanäytteet - puhtaat. Lääkäri totesi: "joo-o, kyllä minä luulen että tämä kipu sinulla nyt nuista teroluteista johtuu.." Aijaa?!? sitähän minä sille jo monta kertaa sen käynnin aikana sanoin. Mutta ei tuntunut hän ymmärtävän, että mikä minulla on ongelmana. Perus menkkakipuina piti..

No lopulta tuli siihen tulokseen, että minun kannattaa varata aika sille toiselle lääkärille joka minulle nämä terot määräsi (aika 25.päivä). Ja kysyi, että miksei minulle olla määrätty yhdistelmäpillereitä epäsäännöllisiin kuukautisiin. Sanoin, että koska olisi toiveissa raskautua, niin totesi vain, että miksi sinulle sitten on terolutit määrätty?! "niitä ei yleensä kyllä määrätä raskautta toivoville.. ei sillä että se nyt estäisikään raskautta, mutta silti." Olin kyllä puulla päähän lyöty?!? :O kumpi nyt on väärässä?!? se 1. lääkäri joka määräsi terot vaikka tiesi lapsi-toiveista vai tämä 2. lääkäri joka sanoi ettei teroja kannattaisi silloin käyttää?!? no, aika kuitenkin sille 1.lääkärille nyt on ja tämä toinen lääkäri ehdotti, että jos suoraan siirtyisin clomeja käyttämään, kun ne olisi parhaat mahdolliset apuvälineet raskautumiseen... Kuulemma? sellaista täällä tänään.

Ainiin ja huomenna pitää vielä käydä terkkarissa raskaustesti tekemässä, vaikka kp1 tänään :p
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 13.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp47/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi

Kp 21-30


memsie............kp29/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
Nelistin............kp28/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp27/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp26/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp23/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp21/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi

Kp 11->20


Taru_..............kp18/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp17/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp16/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp15/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp12/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp12/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


Henkari............kp8/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp7/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp5/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp 5/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp4/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp3/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
-es-................kp2/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp1/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp1/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp1/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi


Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Millinkäinen mun käsittääkseni teroja käytetään menkkojen käynnistämiseen..mulle ei tuo gyne ees ehottanut niitä vaan suoraaan clomeja, vaikka mulla onkin pitkä kierto. Tosin clomeissakin on ylituotannon riski, eli riski saada useampi munasolu saman kuun sisällä että niitten käyttöä pitää käsittääkseni valvoa melko tarkoin..

Poistin tjottailu- ja hiljentyneet -listat, kun mielestäni niillä ei ollut funktiota. Joko on listalla tai sitten mukana menossa?

Huomenna aattelin vielä tehdä kaiken varmuuden maksimoimiseksi uuden raskaustestin..vaikka kyllä se varmaan kesken on mennyt. Kipuja ei ole mutta vuotoja kyllä.. Ens viikolla onneksi gyne ja ultra!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa vaan, lukemassa oon käynyt täällä kyllä joka päivä mutta kirjoitteleen en oikeen oo ehtinyt...

Pahoittelut minultakin uuteen kiertoon joutuneille :hug: ja tervehdys uusille juttukavereille :)

Avautumis-varoitus... Jotenkin itsellä ollut tosi vaikeaa nyt omien tunteiden kanssa. Oikeastaan varmaan joka kuukausi vuoden alusta lähtien, kun oltiin itse siis jo jätetty ehkäisy pois, on jostain työ-ystävä-perhe-sukulaispiiristä tullut vauvauutisia, viimeisin yllätys tällä viikolla, joka kirpaisi aika kovaa. Mä olen kyllä pohjimmiltani tottakai oikeasti ja aidosti onnellinen muiden puolesta, on ihana kuulla vauvauutisia, maailman ihanimpia asioita <3 Mutta se on nyt vaan niin vaikea käsitellä omia tunteita, kun tuntuu vaan niin pahalta. Ymmärrätte varmasti mitä mä tarkoitan, moni kirjoitellut samoista asioista... Mietin, kun kesällä äitini luki jostain lehdestä Tarja Turusesta, joka sanoi että seuraava projektimme on lapsi. Äiti ihmetteli, että pitääkö sen lapsenkin olla nyt joku projekti, jopas jotakin. Ja nyt musta tuntuu, että tää alkaa nimenomaan olla jo projekti... Joulukuun alusta asti elokuulle mentiin tän asian suhteen ihan rennosti "tulee jos on tullakseen"-asenteella... Tää kuukausi on nyt eka kunnon yrityskuukausi, on greippimehua, on ovulaatio-oirepohdintaa ja -testejä... Ja kauhulla odotan jo sitä pettymystä, jos nyt ei nappaa taaskaan :( ei tää helppoa ole ei.

Nyt kp 16 ja ovisoireita alan onneks pikkuhiljaa tässä bongailla :)

Ja siihen Galluppiin vielä, seurusteltu ollaan yli 8 vuotta, josta kihloissa nyt 4 vuotta :) kummallekin ollut selvää alusta asti, että lapsia halutaan ja aina pieni molemminpuolinen vauvakuumeilu ollut taustalla, mutta asiat meni vaan niin, että viime joulukuu oli sitten eka kuukausi täysin ilman ehkäisyä :)
 
Vastasinkohan minäkään galluppiin.. Ollaan oltu yksissä n. 5 ½ vuotta, kihloissa siitä parisen vuotta ja kesästä lähtien naimisissa :)

Mojito ymmärrän nuo ajatukset ihan täysin, ja olet ihan oikeutettu niihin ja hyvä kun sanot ne ääneen! Mulla on odotuksen yrityksen odotusta ( :D ) takana jo pari vuotta ja nyt viimein kesällä päästiin yrittämään. Kyllä sinä aikana kun on vain joutunut odottamaan niin ystävien ja tuttujen raskausuutiset tuntuneet itsestä tosi raskaalta. Jostain syystä varsinkin niitten, joilla raskaus on alkanut nopeasti. Toivon vaan, että itsekin saisi olla siinä porukassa, mutta ei sitä tiedä..

ON. Mies eilen onnistuneesti kellistetty :kiss: Tänään lähdenkin vähän hummailemaan, joten lauantaina taas kehissä. Mukavaa viikonloppua kaikille!!
 
Mää hipsin takaisin tänne. :ashamed: Eli vuotoa on tullu sen verran paljon ja kipukin sen mukainen, että kyl tää oli tässä. :'( mulla olis ollut 24.9 yksityiselle ultrakin, mutta rahatilanne ei kyllä yhtään salli, että olis voinu käydä vielä katsomassa, että onko tää keskenmeno, tuulimunta tai vastaava :ashamed: neuvolaankin soitin ja sanoi vaan sielä, että kun niin aikasessa ollaan niin, että kyllä kaikki sieltä pois tulee, eli en saanu sitä kautta lähetettä mihinkään tarkistettavaksi.. : / mä toivon tosiaan, että kivut ei oo samanlaiset kun viimeksi kun melkein pyörryin. :ashamed:
 
Kiitos kaikille! :ashamed:

On tää vaan niin masentavaa, joku kyllä on vialla. : /


Miramei Juuri niin, ei vaan auta kuin toivoa!

Voi niitä jotka raskautuu heti! Nyt iski masis ja iso sellainen, anteeksi tästä!
 
Miwwi ei sun tarvi omia tunteita pyytää anteeksi! Sulla on täysi oikeus niihin. Ja uskon tietäväni täsmälleen miltä tuntuu, sillä minustakaan tämä ei ole hauskaa, saati helppoa :/ En kestä tätä pettymistä enää ja onhan meillä tuota yritystäkin jo yli vuosi takana. Luulempa, ettei meitä silti kunnallisessa päästetä lapsettomuustutkimuksiin, sillä olemme "onnistuneet" alle vuoteen. En kuitenkaan halua lisää tätä pettymystä ja henkisesti rankkaa aikaa, joten maksan, että saisin hoidettua sen, mikä minussa on mahdollisesti vialla. Yhteiskunta, kun ei sitä tee. Kyllä ketuttaa maksaa veroja, kun ei edes terveyttä huolleta yhteiskunnan piikkiin. Eilen kävelin terveyskeskuksen ohi, niin kyllä siellä juoppoja hyysättiin ja yksikin oli ihan sammunut siihen tk:n eteen puistonpenkille. Ei jeesus, ei selvästi edes mitään halua parantua..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 14.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp48/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi

Kp 21-30


memsie............kp30/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
Nelistin............kp29/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp28/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp27/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
murkku...........kp24/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp22/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi

Kp 11->20


Taru_..............kp19/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp18/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp17/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp16/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp13/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp13/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 1-10


Henkari............kp9/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp8/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp6/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp 6/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp5/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp4/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
-es-................kp3/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp2/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp2/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp2/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi


Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Kovasti jaksamisia Miwwi! :( :hug: Samoin myös Miramei!

Sunflower: Voimahali sulle! :hug:

Mojito: Niin tuttua! Itselläkin on viime aikoina mielialat menneet ihan miten sattuu, voin olla niin iloinen ja pirteä, viidessä minuutissa se voi muuttua hiljaiseksi ajatteluksi. Ja nuo toisten vauvauutiset ja kaikki muiden turhanpäiväiset riitelyt ja kinaamiset on aika rankkoja itselleni. : /

Millinkäinen: No justiinsa... :O En kyllä osaa sanoa tuohon sun tilanteeseen muuta kuin että soita nyt sille ekalle lääkärille ja pyydä uusi aika! Eihän tuosta nyt tulee yhtään mitään... Mutta usko tai älä, ymmärrän hyvin mitä käyt läpi noiden lääkäreiden mielipide-erojen kanssa ja siitä pääsenkin omanapailuun:

Eilen käyty taas keuhkokontrollissa, jesjes, hommat menee parempaan päin! =) Lääkäri ei enää kieltänyt käytännössä mitään, mutta sanoi kuitenkin miten raskaus vaikuttaa sairauden hoitoon JOS tämä nyt onkin jotain muuta kuin nitrofurantoiinin aiheuttama reaktio. Ja kaiken huipuksi, jos tämä olisi jotain muuta se on nyt laantumassa ja voi ehkä mahdollisesti joskus tulla takaisin, mutta sitä ei sitten voi tietää. Eli miehen kanssa puhuttiin nyt ainakin alustavasti, että eihän me voida vaan odotella loppuelämäämme JOS jotain tulee. Tämä kierto mennään nyt kuitenkin näin rennosti loppuun ja sitten katsotaan miten jatketaan. Seuraavan kontrollin saan hoidettua onneksi Rauman kautta, käyn vaan labrassa ja keuhkokuvassa, siitä sitten sain soittoajan Porin päähän. :)

Ja muutakin hyvää (voi kun tulee jotenkin huono omatunto kertoa omista hyvistä uutisista, kun täällä on muilla niin kovin masentavaa... :ashamed:), soitin eilen ehkäisyneuvolaan aikaa ja jei, tiistaina mennään! :) Ja tässäpä sitten tämä huvittavin juttu: Viimeksi kun soitin, siellä sanottiin että vain miehelle tarvitaan aika, minulle on tehty kaikki tarvittava. Nyt se hoitaja/lääkäri siellä luurin toisessa päässä ei ollutkaan ihan varma pitääkö minulle tehdä vielä jotain, joten saimme varoiksi ajat molemmille eli kaksi aikaa peräkkäin!
 
Viimeksi muokattu:
Grill sinun hyvät uutiset piristää ainakin minua! Pieninä paloina ne onnet jaetaan! Kyllä sinäkin ansaitset myötätuulta asian suhteen :) Enkä usko että kukaan vetää nokkiinsa siitä, että saat oman terveyden kannalta hyviä uutisia.
 
Miwwillw suuren suuri ja lämpöinen halaus!

Eilen, dpo 11 testasin päiväpisusta negan. Enpä olis muuten testannut, mutta oon tänään menossa työporukan kans syömään, ni aattelin, että voin sitten rauhallisin mielin ottaa siinä samalla viiniä, jos mieli tekee. Nyt siis dpo 12 ja lämmöt edelleen ylhäällä. Positiivista se, että selkeesti luteaalivaihe pidentynyt, kun viimeks alkoi vuoto tässä vaiheessa :)
 

Yhteistyössä