Kakskymppiset yrittäjät 2012

Hei!
Tiedot ekana eli kierronpituus mulla on 28 ja nyt on menossa 32 kiertopvä, olen 20-vuotias ja yk on nyt vasta eka tosissaan. Ei ole ennestään lapsia.
Saiko tosta nyt mitään selvää? :p
Ja kiitos vielä kaikille tervetulleiks toivottaneille! :)
Tääl vielki jännäilyy, tänää alkoi selkää vihlomaan ja huonoa oloa piisaa, joten saattaa tosiaan menkat tehdä nyt tuloaan... Huomenna testailua jos ei näy.
Mites muut? Eiks tää jännääminen ookkin rasittavaa, kun aina toivoo ainaskin..? :)
Plussatuulia!
 
Käytiin anopin luona saunassa... Noh, anoppi ja tää mies oli nyt menny kihloihin. Mies kysäs topakkana, että "ootteks nyt kihloissa vai naimisissa?" ja minä tarkensin, että " olis ihan kiva kuulla häistä ennen niitä, ei jälkeen..."
Ja anopin mies siihen, että "tässä iässä pitää jo mennä pikasesti maistraatissa naimisiin ja karata häämatkalle.." Tuijotin anopin pyöreää vatsaa ja tokaisin siihen tökerösti, että "kappas, teillä ei taida jostain kumman syystä onnistua tuo lomalle lähtö tosta noin vaan, jos ette sattuneet muistamaan".

Lähdettiin ja laitoin anopille viestiä, että kuinka mua häiritsee se, että mulle tärkee ihminen lopettaa puhumisen ja alkaa salailemaan tollasia asioita. Mulla tulee sellanen olo, että en minäkään voi hänelle puhua niinkuin ennen, kun multakin salaillaan asioita.

Anoppi vastas, että hänen on jotenkin vaikea tulla kaikkine mahoineen puhumaan meille siitä, kun hän tietää, millainen tilanne meillä on päällä.. Ymmärränhän mä, mutta en kestä tuollaista salailua.

Mulla on niin paha mieli nyt. Miks just me, miks just mun anoppi odottaa lasta. ja miks tää on näin pirun hankalaa? MÄ HALUAN JO SEN LAPSEN! HALUAN OMAN PERHEEN!!
 
Dreamer monesko yrityskierto?
..ootko käyttänyt pillereitä tai vastaavaa hormonaalista ehkäisyä ennen yritystä? Jos oot niin saattaa melkosesti muuttua kierto niiden jälkeen..ainakin toviksi, joillakin pysyvästi. Minulla pidentyi kierto viikolla ja pillereiden lopetuksesta on jo yli vuosi!
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Tervetuloa mukaan Dreamer! :wave:

Leva: Kyllä minäkin aina vaihtelevasti katselen kaikkia vauvaohjelmia. Jos on huono päivä, niin silloin ei pysty. Ottaa vaan liikaa päähän, mutta pääsääntöisesti pystyn niitä katsomaan ilman mitään "ongelmaa".

Pamsku: Meillä myös huomenna eka virallinen lapsettomuustutkimuskäynti ja itse asiassa, tuossa saunassa käydessäni mietin tuota aukiolotutkimusta ja mahdankohan siihenkin vielä joutua... Mutta pitääpä käydä vielä sun blogissa. Ja ei, et ole masiksen kanssa yksin. Mulla on parempia päiviä ja aikoja, sitten niitä huonompia kun jaksaa kyllä käydä täällä lukemassa, mutta ei vaan keksi tai pysty kommentoimaan mitään.
 
Pamsku anoppisi touhu kuulostaa kyllä omituiselta, tsemppiä tilanteen kestämiseen!

memsielle tätipahoittelut :hug:

Leva oikeastaan ainut vauvaohjelma mitä olen katsonut on Yleltä uusintana nyt tuleva Sydänääniä. Joka jaksossa saa pillittää ;) Muuten pyrin välttämään vauvaohjelmia kun käy oma kuumeilu muuten sietämättömäksi..

Dpo 2 ja piinailu on alkuvaiheessa :) Olen jo etukäteen päättänyt, että ensi viikon lauantai on aikaisin mahdollinen testipäivä (silloin olisi kp 31), sillä mikäli viivoja on vain yksi, tulee luultavasti nautittua karpalolonkeroa ;) Nyt ei muuta kuin töitä tekemään ja illalla jumppaamaan. Jee! :)
 
Millinkäinen
Tervetuloa Dreamer :)

Hopeakissalle onnea painon pudotuksesta! :) Hiljaa hyvä tulee :heart:

Pamsku syysmasennusta täälläkin :wave: joka syksy :ashamed: tänäänkin olisi niin ihana sää pihalla, ettei olisi edes mieli matalalla, mutta heräsinki sit puol 9 ja tunnin päästä pitäs töihin mennä :( siinä menee se kaunis päivä pilalle.. Mut siis todellakin täälläkin parempia ja huonompia päiviä ihan joka toinen päivä suurinpiirtein.. tulis jo talvi ja pakkaset! :popcorn: ps. Love storysi oli ihana :heart: ja tuohon anoppi-asiaan en osaa sanoa yhtään mitään - niin oudolta touhulta kuulostaa! :O

Leva vuorotyö vaatii veronsa ja en oikein mitään sarjaa/ohjelmaa ehdi kunnolla seuraamaan, mutta kyllä jos kohdalle joku vaaviohjelma sattuu, niin tulee kyllä haikumielellä katsottua alusta loppuun :)

memsie pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

ON: viime kierto oli ensimmäinen, kun enemmälti testailin ovista/kuuntelin tuntemuksia/laskeskelin kiertopäiviä, niin päätin tämän kierron olla ihan ulapalla. Toisin sanoen en laske mitään, en kirjaa ylös mitään.. jos sinne gynelle muistasin ensi tiistaina mennä, niin hyvä olis ja tarvittaessa jos muistasin kp15 aloittaa terot.. Saa muistuttaa sit kun on kp15 jos joku muistaa! :D viime yönä näinkin sit painajaista, että sain lopullisen tuomion, etten tule koskaan saamaan lapsia - heräsin omaan huutooni (?!?). Jotain mielen kamppailua siis meneillään kuitenkin, kaikesta "huolettomuudesta" huolimatta :p

ja yritin aloittaa kuntoilun, jotta saisin kaiken "energian" purettua johonkin muuhun kuin lapsesta haaveiluun. Sunnuntaina 10km lenkki ja eilen sitten olikin heikompi päivä, en tehnyt mitään :ashamed: kun saisin niskasta itseäni kiinni...!
 
kiitos kaikille!

Nyt on aukiolotutkimuksessa käyty. Klo 9.15 hoitaja kutsui meidän sisään. vaihdoin housut pois ja mentiin tutkimushuoneeseen. Pelotti ihan sikana!
juteltiin niitä näitä ja lääkäri kertoi, että nyt varataan miehelle simppatestiin aika. 27.9 mies vie simpat tutkimuksiin.

Asetuin pöydälle ja lääkäri ultras munasarjat Joo, ei näissä mitään oo, suoranainen ihme olis, jos tästä kierrosta plussaisit. Ei täällä oo mitään. itku pääs.

Sitten asetti spekulan ja puhdisti emättimen/kohdunsuun. Jo se koski - tai oikeastaan lähinnä tuntui epämiellyttävältä.

Sitten tuli sen aika, kun katetri tungettiin kohdunsuusta läpi. Itkin ja sanoin, että nyt koskee aika kovaan. kipu oli kuin menkkajomoja, mutta 50 kertaa pahempaa! Tuntui, että mun alapää singahtaa hetkenä minä hyvänsä taivaan tuuliin. Lääkäri hölläs vähän painetta siellä ja pystyin lopettamaan huutamisen ja miehen kädestä puristamisen.

Noniin, nyt lisään nestettä, jotta saadaan se sinne munajohtimiin ynnä muualle.. Paine kasvoi jälleen sietämättömäksi ja tuntui *blums* ja samaan aikaan hoitaja sanoi, että tuossa se oli j a kipu helpotti. Sama toiselle puolelle.. Ja jälleen koski. Mulle jäi vähän epäselväksi, että mikä se oli..
No, lääkäri poisti katetrin ja toimenpide oli ohi. Verta tuli aika reippaasti ja sain mennä pukemaan päälle. Mies tuli perässä ja halasi mua niin kovin <3

Munajohtimet molemmat auki ja kaikki normaalia. Selväähän tässä nyt on, että sulla ei kroppa toimi noiden clomien kanssa - ovulaatiohäiriötä ihan selvästi.

Nyt tämä kierto katotaan loppuun, lokakuu clomitaukoa ja sitten marraskuussa yksi ja viimeinen kierto clomeja 2tabl/pvä kp 3-7, ultra kp 11-12, miehen simppatestin tulokset tulleet jo siihen mennessä.
Jos tämä marraskuun kierto negakierto, niin joulukuussa sitten pistoshoidot (n.100€/kierto) JA inseminaatio. Lääkäri siis sanoi, että se on varmaan paras vaihtoehto tässä teidän tilanteessa, kun ei oo tähänkään asti onnistunut...

No, lähdin itku kurkussa pois miehen kanssa ja juuri sairaalan ovella iski tajuton koskeminen solisluihin/niiden alle. Aivan järkyttävä kipu. Kuulemma ihan normaalia tämän tutkimuksen jälkeen... :O

Inhottavaa! Nyt painun sohvalle koko loppupäiväksi, syön jäätelöä ja ryven itsesäälissä.
 
Mulla on niin paha mieli nyt. Miks just me, miks just mun anoppi odottaa lasta. ja miks tää on näin pirun hankalaa? MÄ HALUAN JO SEN LAPSEN! HALUAN OMAN PERHEEN!!
Tuli ihan itku! :ashamed: Nimittäin täälä ihan sama homma.. Miehen äiti varmasti odottaa jo lapsenlapisa.. Seurustelen siis hänen vanhimman lapsen kanssa.. Ja tuossa kesällä kun käytiin pitkästä aikaa tapaamassa mieheni isää joka asuu eri paikkakunnalla, hoki vaan koko aika koska "tuodaan" lapsenlapsi hoitoon hänelle.. Siinä piti jo pidätellä kyyneliä.. stressavaa tää kyllä on ja ei ihme jossei onnistu kun tää stressi vie kaikki voimat.. :ashamed: ja pelkään myös sitä, että miehen nuorimmainen veli ja tämän tyttöystävänsä saa lapsen ennen meitä, vaikka he ovat vielä nuoria.. : /
 
Ajattelin tulla tännekin välillä kuulumisia kertomaan. Aika paljon nykyään blogin puolelle kirjoittelen, nyt on jäänyt tää palstailu vähemmälle..

Mulla on ollut nyt tässä kierrossa femarit kp3-7 ja menopur pistokset kp11-15. Eilen kävin folliultrassa, vasemmalla puolella 24mm folli! Oon ihan innoissani, jospa nyt tärppäis.. Ja kohdun limakalvokin oli 11mm paksu. Eilen pistettiin vielä irroituspiikki pregnyl 5000iu. Eli nyt olis loistavat puitteet raskautua, jää nähtäväksi kuinka käy. :)
 
Pamsku Kuulostaa rankalta, mutta sentään sait selkeän suunnitelman, että miten edetään, jollei raskautta näy :) Tommosten kokemusten jälkeen pitää tehdä just noin, että antaa itselleen luvan surra ja olla harmissaan ihan urakalla. Reilusti vaan lempparijätskiä!

Lumihiutale Jes, odotan kuulevani plussauutisia pian :D
 
Jes, tsempit Lumihiutale! =)

Jaksamisia Pamskulle! :hug:

Me myös kotiuduttu omalta käynniltä, kyllä se nyt vaan on niin että mua ei enempää tässä vaiheessa tutkita. Miehelle saatiin lähete simppanäytteelle ja labraan, tarttis vaan ne ajat vielä varata. Sitten kun nuo miehen tulokset on tulleet ja jos se raskaustesti ei ole edelleenkään toista viivaa suostunut antamaan, niin saadaan lähete naistenpolille jatkotutkimuksiin. Eli tällä mennään nyt.
 
Tervetuloa uusille! :)

Pamsku anoppitilantees on tosi outo.. En oikein osaa sanoa edes mitään, kuulostaa vaan niin karmealle. Hirmuisesti haleja niin aukiolotutkimuksen kuin myös tuon anoppitilanteen puolesta. :hug:

Grill onneksi asia kuitenkin etenee, vaikkakin melko pienin askelin. Tuntuu karmealle odottaa, kun koko vauva on jo odotottanut kauan.

ON: Oon aivan satavarma, ettei meillä tärpännyt tässäkään kierrossa. Oon tehnyt useamman negatestin ja kohdunnapukkaakin kokeilin, ja juu, on laskeutunut ja hieman avoin, että kyllähän se sitä meinaa, että ferrari on tuossa pihassa ja pian. Jotenkin niin kovin turhautunut olo tähän kaikkeen, vauvauutisia sen kun satelee ympärillä ja sukulaiset kyselee, että jokos meilläkin kohta. Toki, eihän tämä ollut vasta kuin toinen yrityskerta, jotenkin on vaan semmoinen olo, että tää ei vaan tuu olee ihan hirmu helppoa. Onneksi se gyne sanoi silloin, että jos marraskuuhun mennessä ei oo tärpännyt, niin sitten uus visiitti sinne ja alettaan katteleen tarkemmin. Onhan tässä vielä kahden kierron mahdollisuus.. Että joo, syysmasennusta vissiin on liikkeellä täälläkin.
Päivittäin oon käynyt lukemassa täälläkin näitä, mutta en oo vaan jaksanut alkaa kommentoimaan. :ashamed:
 
Miwwi kun kerroimme molempien vanhemmille siitä raskaudesta ennenkuin se keskeytyi he olivat aluksi kaikki tosi yllättyneitä sillä olemme niin nuoria heidän mielestä. Mies siis 26 minä 24. Toki lopulta iloisia, mutta kukaan ei ollut meille vihjaillut että koska toisimme vauvan heille hoitoon tai vastaavaa. Molemmat tulemme appivanhempiemme kanssa hienosti toimeen. Kaikki olisivat odottaneet ensin häitä ja sitten talon rakentamista :D Vaikka kylläpä nekin kerkiää. Eikä siis olla uskonnollisista perheistä kumpikaan. Muutenkin lääkäritkin ovat päivitelleet että olemme nuoria. Tehny mieli huutaa, että pitääkö se oottaa sinne riskivuosille, molemmilla on kuitenkin elämä mallillaan, koulut käytynä ja vakkarityöt ja firmakin. Yksi syy siihen, että valitsimme yksityisen -meitä ei oteta kunnallisella tosissaan, emmekä ole vielä lapsettomuudesta kärsiviä, kun on ollut keskenmeno. Ja kohta puoltoista vuotta pillereiden lopettamisesta :(
Onko kukaan muu hoidoissa tai lääkärissä käynyt kokenut vastaavaa??

Pamskun tilanne on outo!! Olen kovin pahoillani ikävästä asettelusta. Ja hurjalta kuulostaa tuo aukiolotutkimus. Onneksi itse säästyn siltä ainakin toistaiseksi. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu :) Uskoisin, että vauvanne syntyy ensi vuonna ;)

Lumihiutaleella jännät paikat! :popcorn:

Leva minäkin sydänääniä katselen.. ja joku "elämän synty"(tai jotain sinne päin)-dokumentti oli todella kiinnostava.. harmi ettei sitä enää yle areenalla ole.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 18.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp52/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp33/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp33/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp32/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi

Kp 21-30


murkku...........kp28/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp26/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp23/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp22/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp21/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi

Kp 11->20


Niiu................kp20/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp17/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp17/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp13/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp12/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp11/??...............19v.............yk3................1.lapsi

Kp 1-10


Nuttis...............kp 10/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp9/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp8/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
-es-................kp7/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp6/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp6/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp6/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi
memsie............kp2/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp1/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mä en tosiaankaan seuraa telkusta mitään vauva-ohjelmia, varsinkaan mitään teiniäiti-juttuja. Nyt alan olla jo siinä pisteessä etten pysty katsomaan edes leffoja joissa on keskeisenä teemana lapset jne..

Voi jestas miten rasittava tuo sun anoppis Pamsku anteeksi vaan suorasanaisuuteni. En vaan voi käsittää et tuon ikäinen ihminen käyttäytyy noin, vois nyt edes kertoa sille kotona asuvalle kaverille, kyllä sillä ois oikeus tietää!
Harmi että aukiolotutkimus oli noin kamala kokemus, mutta nyt onneksi on selkeä suunnitelma. Pitkän yrityksen jälkeen mikään ei (ainakaan itselleni) ole kamalampaa kuin että "katsotaan nyt muutama kuukausi, odotellaan ihan rauhassa".

ja pelkään myös sitä, että miehen nuorimmainen veli ja tämän tyttöystävänsä saa lapsen ennen meitä, vaikka he ovat vielä nuoria..

Samanlaisia fiiliksiä itsellänikin, 18-vuotias pikkusiskoni on seurustellut kaksi vuotta saman tyypin kanssa ja heitti ihan vitsinä kun työttömänä on et pitäiskö alkaa kotiäidiksi..Meinasin saada sydärin, toivottavasti me ehdittäis ensin!

lumihiutale siellä onkin otettu monta apukeinoa käyttöön, toivotaan nyt parasta, kyllä te olisitte kaiken tuon jälkeen plussan ansainneet!

Grill pääasia nyt on että se vaikein askel, eli ensimmäinen askel, on otettu ja sentään pikkuhiljaa lähdetään tutkimaan. Jaksamisia teillekin!

Onko kukaan muu hoidoissa tai lääkärissä käynyt kokenut vastaavaa??

Ihme kyllä ei, oon aivan yllättynyt! Tästä nyt on kuitenkin se vuosi aikaa kun oon alunperin lääkäriin hakeutunut ja aina oon olettanut et siellä aletaan hyssyttelemään meidän nuoren iän takia, mut ei. Ihan tosissaan ovat ottaneet.
 
Voi ei Sunflower! :( :hug: Mä en kestä...

Miramei kyselit tuota "Onko kukaan muu hoidoissa tai lääkärissä käynyt kokenut vastaavaa??". Siis en oikeastaan vaikka kauhulla odotan koska tuollaiseen käytökseen törmäämme. Tänään ikä tuli siinä kohtaa kyseeseen, kun lääkäri vain totesi, että on ihan hyvä kun olemme jo näin hyvissä ajoin aloittaneet lapsen yrittämisen koska nyt meillä on hyvin aikaa käydä tarvittaessa eri hoidoissa pelkäämättä, että ikä tulisi jo hedelmällisyyden esteeksi. Mutta en ymmärrä miten jotkut kohtaavat tuollaisia asenteita, varsinkin kun tekin olette jo melko vanhoja! :O Siis ajatellen lapsen saantia. ;)
 
Sunflower Voi ei, pahoittelut tädistä. :hug:

Mä kun sain sen ensimmäisen km, lääkäri totes vaan, että oot niin nuori vielä ja että nää km on ihan yleisiä! Mä en voi käsittää, on se kiva, että lohdutetaan noin, mutta eikö joku vika oo jos saa toisen km tai vastaavan peräkkäin ja ei oo ennestään lapsia ja kun me näin nuoria ollaan.. : / Toivottavasti sais vaan laittaa stressaamisen piikkiin.. vois vaan jäädä töistä lomalle. :(
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen
Sunflower suurimmat pahoittelut :hug:

Pamskulle voimia ja toivotaan, että pahimmat olisi nyt takana! :)

Lumihiutaleelle
erityisesti plussatuulia :whistle: - toki kaikille muillekin! :)

Ja Miramei mulla tuli jonkun verran sellasta "ikärasismia" vastaan. Siis ikäähän on vasta(?) 22 ja yritystä takana nyt puoli vuotta ja pillereiden lopettamisesta vuosi ja 3kk, niin heinäkuussa kun kävin gynellä ja kerroin lapsihaaveista, niin gyne vain totesi, että eihän sinulla vielä mikään hätä ole, kun et vielä lähempänä 40 ole (en muista enää sanatarkasti, mutta tuo oli perusviesti).. Sinnekö tässä sitten odotella pitäisi, että tosissaan otettaisiin? Sit, kun määräsi terot, niin sanoi ensin, että jos et puolessa vuodessa raskaudu, niin tule takaisin, mutta sitten se gyne vähän niinkuin nieli sanansa ja korjasi, että sitten kun alkaa ahdistaa, niin ota uudelleen yhteyttä. (?!?) ja sekös tässä olikin ideana, että sit kun sua ahdistaa, niin sit oot lapseton ja pääset tutkimuksiin?? no ensi viikolla aika tuolle samaiselle gynelle..

Ja vielä ikäasiaan sen verran, että ei tarvitse mennä kuin noin 20vuotta ajassa taaksepäin, niin ainakin meilläpäin/meidän suvussa kaikki alko lapsia tekemään siinä aika tarkalleen 20-vuotiaina.. että jos silloin olisin elänyt, niin kyllä olisi kieroon alettu pikkuhiljaa katsoa, että miksei minulla VIELÄ ole lapsia... :stick:

tällasta avautumista tänään.
 
sunille maailman rutistavin :hug:

Grill Toivotaan, ettei teidän tarvitse hoitoihin enää lähteä! Tulis jo se plussa! Hienoa kuitenkin, että ottavat teidät tutkimuksiin!

Omaa: mun täytyy alkaa myöntää itselleni, että oon masentunut. Mua ei huvita käydä koulussa ja itken tai möllötän vain.. Mulla on kokoajan tunne, että tarvii huutaa, itkeä, raivota! Oon vaan niin väsynyt, etten jaksa.

Olin anopin kanssa eilen kahvilla, kun halusin jutella sen kanssa. Se tuntui hyvältä ajatukselta...siihen saakka, kun anoppi pyysi minua mukaansa vaunuostoksille.. minun maullani on väliä - paljonkin, sillä me kuulemma tarvitaan vaunuja jo vuoden sisään..
Huomasin heti vaunukauppaan mennessäni ihanat tummanruskeat nahkaiset vaunut.. silittelin niitä ja samalla anoppi sanoi myyjälle, että me ostetaan nuo.
Tuntui siis niin pahalta, kun mitä, jos me ei saadakaan lasta ja toinen ostelee vaunuja meidän maun mukaan?
Mua alkoi itkettää ja painelin kaupassa toiseen päähän - mukamas vilkuilin lastenleluja ynnä muita.

Sitten se läväytti vauvan nimenkin. Ja sanoi, että se on salaisuus.. vain hän ja hänen miehensä tietää sen. Miksi siis hän minulle siitä kertoi?
Kyselin, mitä muut ovat raskaudesta sanoneet (tarkoitin tällä mieheni pikkuveeljeä) ja anoppi siihen, että poika tokaisi vain ok.

Kaiken puolin aika masisfiilis.. Tartteis nyt vaan saada levättyä..
 
Pamsku :hug: Tää voi olla tyhmä kysymys, mutta olin hetken pois täältä ryhmästä nii en sit oo lukenu aikasempia viestejä, onko sun anoppi siis raskaana?

Omaa.. Mullakin on varmaan iskemässä masennus, en viitti ees luetella mitkä kaikki asiat masentaa, pitäis vaan osata elää nyt ihan täysillä ja nauttii elämästä, mut miten voi? kun kaikki ei mee niinku pitäis ja haluais.. : / kävin tänään lääkärissä ja sain taas jonku astmalääkkeen ja jonku puhallus jutun johon pitää 2 viikon aikana puhallella, eli tässä kierrossa ei sitten ainakaan yritetä, kun tota astmalääkettä ei varmaankaa saa ottaa jos on raskaana, mutta parempi varmaan odottaa edes ne 1kuukautiset ja kun nää edellisetkää tahdo loppua, ja jos se kierto säännöllistyis.. :headwall: ja mikään ei oo ärsyttävämpää kun odottaa ja odottaa, että löytyis se sopiva kämppä meille, kiva asua tuola homekämpässä! :kieh:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä