Kakskymppiset yrittäjät 2012

Miwwi itsehän koin juurikin samanlaista "lohduttamista". Lisäksi kun kysyin tutkimuksia keskenmenon syystä lääkäri totesi, että kolmannen jälkeen sitten tutkitaan. Haavi auki sanoin sille lääkärille että "luuletko, että vielä haluan lapsia jos kolme kertaa pitää tämä helvetti käydä läpi? Minä olen tässä "synnyttänyt" tätä alkiota viikon verran, että normaalistikkaan ei synnytyskivuista tarvi kärsiä niin kauaa. Lisäksi niistä kivuista ei edes saa edes sitä palkintoa." Tosiaan, kolme päivää sairaalassa ja olin muka ok, sitte neljä seuraavaa päivää kotona oli vielä kamalemmat kuin ne kolme sairaalassa vietettyä. Kävin lyhyitä lenkkejä ja pyörin lattialla kivuissa. Lopulta viikon kuluttua tuli raskausmateriaalit ulos :/ Mulle plussa testissä tarkoittaa nykyään vasta mahdollisuutta, samoin kuin joillekkin oviplussa. Onneksi en viime kierrossakaan ehtinyt plussaa ilakoida. Tuota plussaa seurasi 9 päivän menkat, eli selkeesti keskenmeno ihan alussa. Suren siltikin tuota aikaisempaa keskenmenoa, siinä kun ehdin olla onnellinen yli kaksi kuukautta.

Pamsku onpas niinkuin kääntäisi veistä haavassa.. *hug* Minulla on ihan samoja oireita. Kaikki ajatukset pyörivät vauvan ympärillä.. mitään ei saa aikaan eikä edes huvita..

Miwwi Joo on. Ja ens kuun puolessa välissä sillä on LA.
Pahoittelut sulle huonoista uutisista! Ehkä tekee välillä hyvää pitää taukoa yrityksestä.
Mietin tuossa yöllä sua. Onko sua ultrattu ovulaation jälkeen... eli voisko siis km johtua osittain siitäkin, jos ei olis kohdun limakalvo tarpeeks paksua? Mitkä viikot sulla nyt viimeks oli? Anteeks, ku utelen näin...
Oon itse miettiny hirveesti sitä punaviiniasiaa ja mulla se on ainankin kasvattanu kohdun limakalvoa!

Ja mirkku ehti kirjoittaa väliin! :D Tää kaikkien masisolo johtuu varmaan tästä syksyn tulostakin? Mä oon ainaki sellanen syysmasentelija... Tänä syksynä tää masis on vaan nyt voimakkaampi kuin ennen. Soitin kouluun terkkarille ja se suostui kirjottamaan saikkua tän päivän, kun kerroin, mitä käyn läpi. Oli oikein ymmärtäväinen.

Muistakaa naiset, että annatte itsellenne aikaa levätä!

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 19.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Hopeakissa......kp53/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp34/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp34/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp33/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi

Kp 21-30

murkku...........kp29/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp27/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp24/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp23/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp22/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp21/30-34............25v............yk2..............1.lapsi

Kp 11->20

Amalia89..........kp18/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp18/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp14/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp13/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp12/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp 11/30..............20v............yk2................1.lapsi

Kp 1-10

Anlii..................kp10/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp9/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
-es-................kp7/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp7/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp7/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp7/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi
memsie............kp3/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp2/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Hei taas!

Pamsku voimia sinne!! Kuulostaa kurjalta tuo anoppisi juttu tai siis käyttäytyminen... Mut muista, et viel koittaa se aika, kun sul on oma pieni nyytti sylissäs ja sit sä voit miettiä miten sitä on joskus stressannut! (Mun haavekuva ainakin)
Voimia ja halaus!
Ja kaikille plussatuulia.

Itsellä nyt alkoi selkään jomottaa, varmaan menkat ilmoittelee tulostaan... Kuulostellaan..

Miramei Joo sulla oli niin kauheet kivut :ashamed: tulee ihan paha mieli ajatella, mitä sä oot sen menetyksen lisäks kokenu.. Ja tästä lähtien jos plussa testiin tulee niin yritän olla iloitsematta sitä niin kauan kun oon varma, että kaikki on hyvin, koska muuten tästä ei tuu yhtään mitään, että saa liikaa pettyä. : / ja mulla se ensimmäinen km oli kyllä henkisesti niin raskas, kun sain myös iloita siitä rv 9 asti. : /

Pamsku Ei oo ultrattu, enkä oo käyny missään lääkärissäkään, neuvolaan ehdin soittaa ja kun vuoto ja kivut alkoi jouduin sinne sitten uudestaan soittaa ja perumaan ajan, jossa kerroin sitten hänelle tämän. Meinaatko, että millä rv olin kun vuoto alkoi? Ensimmäisessä missä todettiin km, niin lääkäri sanoi kaiken olevan hyvin, siis mulla.

..ja tohon punaviiniin, en voi sietää sitä. :D

Viimeksi muokattu:
Omanapailen vähän. Soitin miehelle ajat simppa-analyysiin ja labraan. Simpat käydään jättämässä perjantaiaamuna ja labraan mies menee tiistaina. Nopeesti siis saatiin tämäkin homma rullaamaan!

Innostuin tänään taas suunnittelemaan meidän häitä kun keksin täydellisen juhlapaikan! Sitten taas masennuin, kun totesin että koskahan niitäkin päästään juhlimaan... Noh, nyt olen ainakin paikan päättänyt ja siitä en enää tingi! ;)

Plussatuulia kaikille!! :whistle: :heart:

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 20.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Hopeakissa......kp54/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp35/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp35/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp34/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi

Kp 21-30

murkku...........kp30/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp28/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp25/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp24/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp23/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp22/30-34............25v............yk2..............1.lapsi

Kp 11->20

Amalia89..........kp19/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp19/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp15/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp14/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp13/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp12/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp11/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi

Kp 1-10

Miramei...........kp10/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
-es-................kp8/24-30............22v.......yk18.................1.lapsi
Mosmos..........kp8/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp8/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp8/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi
memsie............kp4/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp3/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Mukana menossa

Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

ON: täällä käyty ultrassa ja diagnoosi seuraavanlainen: ei kehittyvää munarakkulaa, miehen simpoissa vähän vasta-ainetta, lähete keskussairaalaan ja tiedossa todennäköisesti clomifen ja inseminaatio.. Jos jotain hyvää pitäs keksiä niin ainaki papa oli puhdas.

Niin ja sanoi, ettei se hänen ovuloimattomuusdiagnoosi viime kuulta ollut varma. Eli sanoi, että kyllä minä raskauduin viime kuussakin -tuli vain aikainen keskenmeno. Oispa onni meidän puolella ja jonot lyhyet...

Viimeksi muokattu:
Miramei jaksuja :hug: Jos jotain positiivista pitää hakea, niin asia edes etenee, vaikkei uutiset olekaan kovin mukavia.

Pamsku voi luoja tuota sun anoppitilannetta. On kyllä ihan uskomatonta. : /

ON: Täällä odotetaan tätiä kylään, eipä oo näkynyt.. Ei oo kyllä edes oloja, mutta kun en edelleenkään usko siihen, että olisi tärpännyt. Testit on silkkaa negaa. Tää on kyllä niin oivaa hommaa siihen, että saan seuraavaks hullunpaperit itelleni jostain :D

Mirameille voimahali lääkärikäynnistä! :hug:

AnnuLiisa täällä on peukut pystyssä, että täti pysyisi poissa ja ois matkalainen mukana! :)

Grill minkälainen juhlapaikka teille on tulossa? Mä olen ihan häähörhö vaikka omat häät onkin jo ohi :D

Punaviiniä on litkitty ja ajattelin sitä kitata vielä viikonloppuna. Sitten mahdollinen kiinnittyminen onkin jo tapahtunut, joten alkaa nenänvalkaisuviikot :D Mulle on kyllä hyvin kelvannut jokailtainen punkku tossa oviksen jälkeen, pitää kattoo ettei jää päälle tämmöinen :rolleyes:

No voihan nyt Miramei. :( Noo, ainakin asiat etenee ja olisihan ne uutiset voineet olla vielä huonompiakin! :hug:

AnnuLiisa: Taitaa itse kullekin tulla välillä sellainen olo että pää hajoo ja hulluks tulee. :D Varsinkin kun tätiä odottaa ja kaikkia tuntemuksia seuraa.

Ja Niiun kanssa kirjoiteltiin samaan aikaan. :D Joo siis olen sitä juhlapaikkaa tässä koko kesän miettinyt. Haluan että se olisi meren rannalla (tai edes joku vesistö) ja tietenkin suht iso paikka, koska vaikka kutsuttaisiinkin vain lähimmät sukulaiset ja siihen päälle kaverit, vieraita tulee siltikin paljon! En ole edes uskaltanut laskea. :D Sitten minulla oli yksi toive, että juhlapaikalla olisi yöpymispaikkoja ainakin siis meille ja mielellään myös kaasoille, bestmaneille (ym) ja meidän vanhemmille. Joten eilen sen paikan sitten keksin kun katsoin brittien "häät sulhasen tapaan" ja aloin vähän googlettamaan. Se on saari, mikä on kuulunut Suomen puolustusvoimille ja siellä on nykyään siis ravintola, sauna, kesäterassi ym ja siellä järjestetään myös yksityistilaisuuksia. :) Minulle tuli heti mahtava visio, että naimisiin mennään kirkossa, sieltä sitten rantaan ja lautalla koko juhlakansan kanssa sinne saareen ja matkalla juodaan sitten jo tervetulomaljat. :D Miehellekin sanoin tuosta paikasta, vaikka ei sitä oikein vielä tahdo koko hää-hössötys kiinnostaa. :p

Viimeksi muokattu:
mirameille voimia! Pääasia on kuitenkin se, että asiat menee eteenpäin ja ootte lähempänä teijän omaa kääröä :)

grill teijän juhlapaikka kuulostaa upeelta! Mekin (tai no pääasiassa minä...) ollaan jo vähän suunniteltu häitämme- 2014 olis tarkotus juhlia. Meijän hääpaikka on miehen puolen sukutila, koska saadaan ilmaseksi :D Mutta enemmän oon lähteny miettiin teemaa. Onko teillä joku teema? Oon kyllä ihan häähölmö Niiun tapaan. :p

ON: Täällä on aloteltu vähän talletteleen. Viime kierrossa kauheesti laskeskelin ovista ja stressasin siittä, niin sovittiin että tässä kierrossa vaan pupuillaan mahdollisimman paljon ja ei niin mietitä niitä "oikeita" päiviä. Ens viikolla mies on kuitenkin työn puolesta kurssilla, niin täytyy tää viikko sitten pupuilla senki edestä :D

Nuttis: Joo siis olen minäkin ihan seko jo häiden suhteen. Voisin lukea blogeja ja seurata kaikkia hääohjelmia vaikka kuinka! :D Meilläkin häät nyt näillä näkymin olisi joko 2014 tai 2015. Ei olla mitään sen tarkempaa vielä puhuttu (tai nuokin on oikeastaan vaan minun "päättämiä" vuosia :whistle:) kun pitäisi saada ensin työelämä ja tämä vauvaprojekti johonkin malliin. :) Mutta tuollainen sukutilakin on varmasti tosi tunnelmallinen ja mikäs sen parempi kun se on ilmainen. ;) Teemana meillä on varmaan jotain vähän merellistä ja maanläheistä, sininen on varmaan väriteema (tai sitten ruskea). Eilen miehen kanssa saunassa ollessa puhuttiin naimisiin menosta (mies kun on ollut vähän naimisiin menoa vastaan ihan yleensä, mutta minä olen selväksi tehnyt että naimisiin mennään jossain välissä ihan varmasti!) ja ihan yllätyin kun mies sanoi itse, että sitten jos (eli kun :D) mennään naimisiin niin pidetään ihan kunnon juhlat ja lähdetään ihan häämatkalle ja silleen. Olin oikeasti todella yllättynyt että tuo tuli mieheni suusta! =) Ja sekös taas innosti minua aina vaan enemmän... :ashamed:

Hmm. Joko tosi runsasta välivuotoa taikka menkat? Ja kp oli peräti 14!
Housuihin lurahti koulussa, onneks olen aina varautunut tädin tuloon, mutta tää tuli aika puskista...vahinko ehti jo käydä! :(

Soitin ja kysäisin polilta, niin hoitsu sano, että joskus saattaa naiselta mennä kroppa ihan sekasin tutkimuksesta - ei siis paniikkia.. Jos vuoto ei lopu, niin sitten alkoi seuraava yk...

Sunflower11
Niin paljon piti kirjottaa mut mitään en muista.

Mirameille tsemppiä! Hyvä että saitte tietää missä mättää, toivottavasti ei tarvi hirveen pitkälle hoitoihin mennä ennen kuin saatte vauvan <3

Pamsku: Varmaan johtuu siitä toimenpiteestä?! Ainakin uskoisin!

Ihania noi Grillin hääjutut :) :heart:
Sulle mun piti jotain muutakin kirjottaa mut ei pysty muistamaan :ashamed:

Mä oon niin kauhean omanapainen.
Mulla on jotenkin niin paha olo vaan.. ensinnäkin fyysisesti ku koko viime vkonloppu meni sairastaessa, oikeastaan nyt olin melkein viikkoon ekaa kertaa kaupassa, tai siis ylipäätään poissa kotoa.
Ja sit henkinen paska olo päälle.
En halua ajatella koko asiaa kun itku muuten tulee :(

Syysmasennusta muillakin näköjään.. Jaksamisia kaikille tasapuolisesti :hug:

Täällä ei taaskaan toiveet korkealla raskautumisen kanssa, tuntuu että avokki laittanut nyt jarrun päälle kun tajunnut että ensivuonna meillä saattaisi jo pieni nyytti olla.. Silti taas kun päivät vaan kuluu, eikä oireita kumpaankaan suuntaan, on täytynyt parinakin päivänä käydä raskauslaskurista katsomassa kuinka pitkällä raskaus voisi jo olla..

Huomenna on varmaan pakko tehdä testi, lauantaina tarkoitus pitkästä aikaa lähteä viihteelle, viimeksi toukokuussa tullut juotua enemmän kuin yksi siideri..

Kaveri tuli kahville, ekoina sanoina, että on raskaana. Ei oo siis suunniteltu, ja yhdestä suojaamattomasta kerrasta pamahtanut. Oli lykänny testin tekemistä, vaikka menkat oli jo reippaasti myöhässä... aikoo keskeyttää. Kiva fiilis näin vuotopäivinä.

Millinkäinen
memsie vaan osaa olla "positiivisia" uutisia nuo tuommoset :( tuntuu niin uskomattomalta miten toiset ei arvosta sitä mitä toiset toivoo koko sydämestäään?! elämä on julma.

Grill ja muut täälläkin yksi häähörhö :wave: eii oo tiedossa vuottakaan, mutta luulen et se tulee sit vuoden varotusajalla se päätös, kun tulee.. (meilläpäin kyllä kirkosta vapaita päiviä löytyy!) mut suunnittelen itsekseni ennen sitä :D

lyhyesti kaikille voimia syksyn kurjuuteen ja plussatuulia :heart: :whistle:

ON: eilen pupuilun jälkeen ihmettelin miksi valkeissa lakanoissa on tummia läiskiä (hämärässä) sit menin vessaan ja huomasin et joka paikka oli veressä! :$ kp8, että kyllä saa taas miettiä mitä tämä tämmönen on... :ashamed:

Yhteistyössä