Kakskymppiset yrittäjät 2012

Heips! Voisin liittyä joukkoon. :) Olen 23v, ja esikoista yritetään. Tämä on ensimmäinen yrityskierto, ja kiertopäivä 30. Minulla oli vuoden verran kuukautiset pois jonkun selittämättömän syyn vuoksi, ja sitä ennen kierto oli n. 37päivää, mutta nyt ei sitten ole mitään hajua, että kauanko tämä kierto kestää, vai tuleeko tästä taas sellainen 12kk pituinen kierto. :D
 
Tervetuloa mukaan maijac! :wave: Lisäilen sinut tuonne listaan. :)

ON: Hupsista. Taas käytin hyödykseni tätä hyvää ahdistuksen poistoa nimeltä internet-shoppailu. Tilasin zalandolta 4 kengät. :D Okei, pidän niistä vain parhaat. Ehkä... :whistle: Olen nyt pystynyt pitämään nettishoppailun aika minimissä, mutta mulla tuli raja vastaan. Menee taas mielialat ihan miten sattuu. :kieh:
 
Annuliisalle tsempit uuteen kiertoon! :hug:

Grill Hahha! :D Zalando on paha! Mulla kaks uutta takkia, toinen syksylle ja toinen talvelle.. Ja niitähän mä niiiin tarttesin! :D Ihanku naulakossa ei rokkuis yhtään talvitakkia esim? (nimim. viime talvena kolme uutta talvitakkia ostanut).

Mullon hirmusia jomoja alavatsalla. Voiko viikon takainen aukiolotutkimus vieläkin jomotella? Vuoto loppui eilen. :O Tää kierto meni kyllä niin persiilleen, kun ei oikeasti tiedä, missä mennään.
huomenna alkaa meillä yhdyntäkieltö, miehen pitää viedä torstaina simpat tutkittavaksi. Siispä oltiin suunniteltu, että koko viikonloppu vaan hässitään, mutta kuinkas kävi.. Minä nukuin koko viikonlopun ja luin tentteihin!
Tänään on siis PAKKO kellistää tuo vällyihin - tai kuka kellistää ja kenet.

Rekisteröidyin simpukkaan. Lapsettomien yhdistys Simpukka ry
Jotenkin ihan huomaamattani... ajattelin, että kunhan tästä joskus noustaan, niin vois vaikka yrittää vapaaehtoistoiminta tuolla..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 24.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp58/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp39/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp39/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp38/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
murkku...........kp34/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
maijac.............kp31/??..................23v..........yk1...............1.lapsi

Kp 21-30


Taru_..............kp29/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp28/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp27/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp26/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp23/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp23/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


Henkari............kp19/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp18/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp17/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp16/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp15/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp14/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
Mosmos..........kp12/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp12/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp12/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp8/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp7/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp4/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi

Mukana menossa

-es-
Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Pahoittelut AnnuLiisa! :hug:

Pamsku: Tjoo, mä pysyttelin siellä kenkäpuolella niin ei tullut mitään "turhaa" sinne ostoskoriin (ihan kun mä noita kenkiä niin kovasti tarvitsisin). :D

ON: Tissit pikkuisen jomottaa, kaipa se täti sieltä perjantaihin mennessä tulee jos edellisiin kiertoihin on uskomista.
 
Pakko tulla tänne vielä avautumaan.. anteeksi omanapaisuuteni!
Tänään on 7 päivää pregnylistä, joten se voi vielä testiin vaikuttaa. Mulla on loputon lista oireita, joista pahimpana pahoinvointi ja alavatsan menkkamaiset jomottelut. No, menin sitten tyhmänä tekemään r-testin tänään, 2 viivaahan siihen ilmestyi, eikä ollut mikään haamu.. Pregnyl voi siis vaikuttaa enintään 10vrk (mun annoksella) vääränä plussana. Voi ei, minkä menin tekemään.. Nyt vaan jännäillään!
 
Hyvää alkavaa viikkoa kuumeilijat! :)

Lumihiutale92: Toivotaan ettei ole huijausplussa! :)

).( Mä kävin tänään ostamassa sittarista sen pregcheckin kahden kappaleen liuskatestipaketin. Nyt on kuitenkin jo kiertopäivä 31, ja heräsin yöllä hämmentävään alavatsajomotukseen. Testailen nyt, ja jos nega, eikä menkkoja näy, niin sunnuntaina sitten seuraavan kerran. :) Toivotaan että tulis plussa jo heti, vaikka kyllä noilla mun hämärillä kierroilla pelottaa, että tästä yrittämisestä tulee kovinkin pitkä homma. :(
 
Millinkäinen
Maijac tervetuloa ja toivotaan että pian myös -menoa :D

Lumihiutale ilkeä tilanne :/ toivottavasti plussa olis ihan todellinen!

Annuliisa pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

ON: huomenna olisi se gyne... toivon että se määräisi minulle ne clomit. Teroja vasta 2kiertoa takana, mutta oon jo niin täynnä niitä niiden vatsakipujen ja tod.näk. ovuloimattomuuden vuoksi. Molemmissa kierroissa tikuttanu ovista kp8 jälkeen (tässä kierrossa ei pitäny, mut 2kertaa oon silti tikuttanu :ashamed:) eikä kertaakaan ole hailakkaaa haamua kummempaa tullut :( no, sehän selviää huomenna. TOIVOTTAVASTI.
 
Hei teille :)
Kauhiasti uusia, ihan kiva. Yhä hiljaisempana täällä kuikuilen satunnaisesti, mutta kaiken luen! Ihan kamalasti halauksia Miwwille ja Mirameille :( Jos joku on kamalampaa, kuin jatkuva odotteleminen, tietämättömyys ja epätoivo, niin se on menettäminen siihen päälle. No ehkei mun tarvitse sitä teille nyt uudelleen avata tässä.

Es: mikä siinä ekassa gynekäynnissä oli niin kauheaa, jäi ihan vaivaamaan. :(

Miramei: Hyvä juttu, että oot saanu apua yksityiseltä, mutta mistä käsitys ettei julkisella puolella hoidettais, vaikka km takana? Onko teille sanottu niin? Oma käsitykseni on hyvinkin päinvastainen, toisaalta monet teidän kokemukset täällä ei monestikaan ole vastanneet omiani, että alueellisia erojakin ilmeisesti on todella suuriakin.

Taisin jo aiemmin mainita, että saimme lähetteen naistenpolille. Se tuli ja meni, miehen simpat on hyvässä kunnossa, ei mitään poikkeavaa missään. Oli valtava helpotus - varmaan molemmille. Toisaalta taas valospotti siirtyikin muhun. Eka käynti oli jo, siellä oli folli! Ikinä en ois uskonu, että jo pelkästään sen tietäminen et jotain siellä kasvaa vois olla niin ihanaa ja helpottavaa. Testasin ekaa kertaa ovistakin tässä kierrossa, en bongannut. Nyt juossut labrassa, jotta eri arvojen tilanteita seurataan. Aukiolotutkimus mullakin ensi kierrossa, jonka pohtimista Pamskun tarina ei ainakaan helpottanut! :D No jos etukäteen varoitetaan, että buranaa olisi hyvä ottaa, niin ehkä siihen voi varautua, ettei se kivaa ole... Endoa ei ole suljettu pois, ja mitä enemmän siitä luen, sen todennäköisemmältä se tuntuu. Tai vielä ehkä pahinta, mitään syytä ei olekaan. Mutta mitään ei tapahdu...koskaan.

Monella teistä tuntuu kans asiat edistyneen edes johonkin suuntaan, sekin helpottaa - hetkeks ainakin. Toivotaan, että jotain konkreettistakin tapahtuu ja toteutuu!

Kivaa syksyn alkua! :flower:
 
Punnabis julkisella sektorilla hoitoihin pääsee, kun on vuosi tuloksetonta yrittämistä takana. Meillä siis on "tulos" tuo keskenmeno, vaikka ajallisesti täyttyykin vuosi. Ja keskenmenoja tutkitaan julkisella vasta, kun on kolme perättäistä sairaalan kirjoihin kirjoitettua keskenmenoa! Nyt pääsen kyllä julkiselle, kun gyne kirjoitti sinne lähetteen. Minulla siis pco ja joissain muissakin hormooneissa häikkää, miehellä vasta-aineita simpoissa, eli tarttuvat toisiinsa osin. Tämän vuoksi gyne oli sitä mieltä, että julkisella tod näk nyt päädytään inssiin, kun monta asiaa, joissa häikkää. Täällä ainakin hoitoon pääsy julkisella ollut todella nihkeää. Lisäksi kokemani hoito keskenmenoon liittyen oli lähes ala-arvoista. Edes ultraan en olis päässyt, jos en olisi vaatimalla vaatinut. Ja olin kyllä todella huonossa fyysisessä kunnossa viikon..rukoilin että pääsisin edes fyysisistä tuskista.
 
Miramei, okei, ehkä olen sitten ymmärtänyt väärin (tai ehkä on oikeustajuni vastaista, että km nollaisi sen laskurin...). Kyllähän tuosta vuoden yrittämisajasta hyvinkin tiesin.

Meillä hankittiin lähete gyneltä luultavasti elokuun alussa, ja olin valmistautunut lähemmäs 6kk jonotukseen, mutta jo seuraavalla viikolla tuli postissa kirje, jossa ilmoitettiin aika ja annettiin kasa papereita täytettäväks. Se on kyllä sellanen tietty merkkipaalu, kun parisuhteessa päästään miettimään tiettyjä kysymyksiä ja täyttämään nuita kaavakkeita :D... Eli kyllä teillekin Miramei varmaan ainakin se kirje ihan pian tulossa! :)

Ja se eka aika siis tuossa pari viikkoa sitten. Puolitoistatuntia selvittämistä, gynetarkistus ja jatkosuunnitelma. On prosessit kyllä pitkälle viety, kun jotenkin oletti et se olis vaan sellanen alkukartoitus ja lopuksi toteaisivat että "katellaan". No ei kyllä ollut! :D Ensi kierrossa tosiaan aukiolotutkimus ja sitten lopullinen "tuomio". Ei mitään selkeää ainakaan vielä tiedossa, mutta päässä kyllä rulala tuhat mahdollista diagnoosia...

Ootko Miramei harkinnut minkään valituksen tekemistä tuosta kohtelustasi? Tai, että tuollaisessa kohdassa elämässä, tai koet varmaan ettei se enää mitään auta, mutta pistää ihan sunkin puolesta vihaksi, että kehtaavat! Toivottavasti ees tulevat lääkärit/kätilöt osaavia ja ymmärtäväisiä.
 
Hieno juttu Punnabis että tutkimukset etenee hyvää tahtia! :) Ja voimia niiden läpi käyntiin!
Puolitoistatuntia selvittämistä, gynetarkistus ja jatkosuunnitelma. On prosessit kyllä pitkälle viety, kun jotenkin oletti et se olis vaan sellanen alkukartoitus ja lopuksi toteaisivat että "katellaan". No ei kyllä ollut!
Tjoo no, meillä jäi vähän tuollainen maku suuhun vaikka hommat lähti vähän etenemään. Kaipa ne sitten jo seuraavalla(?) kerralla... :)

Leva: Vautsi, onnea tulevalle kummitädille! =)

ON: Eilen illalla kiinnitin yht' äkkiä huomiota siihen että olen syönyt tooodella monta kertaa päivän aikana (asiasta tarkemmin mun blogissa). Ja sittenhän toiveet vähät nousi, vaikka varmaan oli ihan vain sattumaa. :ashamed: Noo tänään on kuitenkin maha nippaillut samaan tapaan kuin viime kierrossa eli kaipa tää oli tässä.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 25.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp59/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp40/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp40/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp39/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
murkku...........kp35/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
maijac.............kp32/??..................23v..........yk1...............1.lapsi

Kp 21-30


Taru_..............kp30/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp29/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp28/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp27/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp24/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp24/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp 11->20


Henkari............kp20/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp19/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp18/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp17/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp16/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp15/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
Mosmos..........kp13/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp13/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp13/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp9/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp8/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp5/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi

Mukana menossa

-es-
Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Punnabis Noin minun ainakin annettiin ymmärtää ja sen vuoksi hakeuduin yksityiselle katsastamaan huolehdinko turhaan vai kaipaanko oikeasti apuja esim myöhäiseen ovikseen, joka tapahtuu kp.26-32. En todellakaan haluaisi kokea montaa kertaa sitä tuskaa. Harkitsin kyllä sitä palautteen antamista, mutta toisaalta ei vai jaksa. Ei jaksa muistella enää (vaikka väkisinkin välissä tulee mieleen). Gyne tosiaan otatti verikokeita multa, tutki ultralla ja tutkitutti miehen simpat ja niin se lähete sinne keskussairaalaan irtos. Niillä itellä kun ei ilmeisesti ole sellasia välineitä, että vois inssiin ryhtyä. Olisin kyllä mielellään siellä jatkanutkin, vaikka maksaa. Niin ja aukiolotutkimuksista oli sitä mieltä, että auki on, kun kerran kohdunsisäisesti raskaudun. Ja Pamskun kertomuksen jälkeen mullakaan ei sinne ihan hirveä hinku ole mennä...
Mitä niissä kaavakkeissa sitten kyseltiin?
 
Mulla on outoja masukipuja... :(
Ja anoppi on ollu koko päivän äippäpolilla, joutu jäämään sinne ja ilmotti mulle, että "kestää kyllä tunti jos toinenkin ja löysät housussa on paha enää perääntyä.." kääk!
 
Millinkäinen
Pamsku joko se anoppis sit synnyttää? :O

Ja ihan pelkkää omanapaa:
Kävin eilen siellä gynellä. Sano jo ovella, että tulit varmaan niitä clomeja hakemaan.. Olin ihan monttu auki, kun arvelin että keskusteltaisiin vaihtoehdoista, kun terot aiheuttaa niitä vatsakipuja. Kipuja kuulemma tulee ja niitä on vaan kestettävä, jotta saadaan kohtu tyhjentymään. "Jospa tulisit raskaaksi, niin jäisi kivutkin pois", joo-o, no ehkä minä sitä raskautta tässä muutenkin toivon :p

Kysy kauanko ollaan nyt yritetty lasta ja kerroin, että 7 kuukautta (illalla laskin kotona, niin eikai sitä olekaan kuin 6) ja gyne sanoi, että "eihän se kyllä olisi hyvä aloittaa hormoneja vielä tässä vaiheessa ja toivottavasti eivät sairaalassa tukista sinua, kun oot jo nyt aloittanu". Sit päätti katsoa ultralla, että onko johtofollikkelia.. Sitähän ei näkynyt, niin tästä syystä päätti määrätä clomit. Lisäsyynä se, kun en ole ovistesteillä plussaa saanut. 3 kk clomeja kp3-7 2/päivä ja sit 3 kk 1/päivä.. Ilman seurantaa! Sit jos ei mitään tapahdu, niin mies simppatesteihin.

Ja tyhmä kun olen niin ongelman sain aikaiseksi: kysyin lääkäriltä, että mites niiden terojen kanssa, niin totesi vain nopeasti että niitä et enää syö. Mutta siis ongelmani se, että tarkoittiko lääkäri etten syö enää tässäkään kierrossa vai etten syö enää clomikierroissa? : / Ongelmana kun minulla on ollu se, että kuukautisia on saanut odotella 2kk välein ja nyt jos johtofollikkelia ei ole, niin uskallanko vain odottaa että kuukautiset tulevat luomuna vai napsinko vielä tässä kierrossa terokuurin, jotta saan menkat alkamaan ja voin aloittaa clomit..?!?

ja kysymyshän pamahti päähäni vasta kotona, enkä lääkäriin saa enää yhteyttä, kun tulee paikkakunnalle seuraavan kerran vasta kuukauden päästä ja jos terot aloitan, niin pitäisi aloittaa huomenna :O
 
Millinkäinen
Ja vielä sen verran avaudun, että lisäksi jäi häiritsemään tuo ettei mun tarvitse kertaakaan tutkituttaa itteeni clomien aikana. Onko muilla käynyt näin? Netistä luin, että pitäs ainakin ekassa kierrossa tsekata paljonko munasoluja kehittyy, ettei tule monikkoraskauksia.. Gyne vain totesi, kun olin ovella lähdössä, että "haastatko minut oikeuteen, jos saat kaksoset"..
 
Millinkäinen jostain kans luin, että seuranta on tärkeää ettei tule valtavaa ylituotantoa, esim 5 johtofollia!! Ja mulle gyne sanoi, että pitää seurata ja myös miehen simpat piti tutkia ihan sen takia, että turhaapa minä söisin hormooneja, jos miehellä ois huonot simpat... Aika ison aloitusannoksen määräsi. Harvemmin kai silti tuolla hoidolla enempää kuin kaksi tulee.. Onko gyne yksityinen vai kunnallinen?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 26.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp60/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp41/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp41/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp40/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
murkku...........kp36/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
Taru_..............kp31/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi

Kp 21-30


susupala..........kp30/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp29/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp28/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp25/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp25/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp21/24..............23v.............yk6......... .....3.lapsi

Kp 11->20


Pamsku............kp20/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp19/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp18/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp17/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp16/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
Mosmos..........kp14/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp14/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp14/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi

Kp 1-10


memsie............kp10/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp9/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi
AnnuLiisa.........kp6/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi
maijac.............kp1/33..................23v..........yk1...............1.lapsi

Mukana menossa

-es-
Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen
Yksityinen on ja siksikös kummastuttaakin tuo "huoleton asenne"..
ja sitä se gynekin sanoi, että "turhaan sinä hormoneita kauaa syöt, jos toinen ampuu puupäitä", mutta silti puoleksi vuodeksi kuurin antoi, ennenkuin miehen simpat tutkitaan?!? : /

kyllä on taas niin pihalla olo tuon gyne-käynnin jälkeen.. mut kaippa minä nyt ne terot huomenna aloitan, jotta saan tädin tulemaan ja clomit sitten aloitan kp3 ja toivon, että jos siellä JOTAIN tapahtuu, niin ihan se yksikin riittäisi ja kaksikin menisi (niinhän minä nyt sanon), mutta jospa ei ainakaan vahingossakaan enempää (anteeksi kun näin sanon, mutta kyllä se pelkkä ajatuskin useammasta kuin kahdesta kerralla pelottaa)..

ja gynehän kysyi haastanko hänet oikeuteen jos saan KAKSOSET, jos tulee useampi niin sithän voin haastaa :D
 

Yhteistyössä