Kakskymppiset yrittäjät 2012

No ohho Millinkäinen mikä tilanne sulla! :O Kyllä on vaan lääkäreissä niin suuria eroja ettei tässä tiedä mihin ja keneen luottaisi... Tuo seurannan puuttuminen jäi kyllä muakin vaivaamaan, ihme touhua. : /
 
Millinkäinen Ystäväni sai viimevuoden puolella kolmoset ja aikamoista menoa niillä on siellä. Heistä oli juttu jokin aika sitten vauvalehdessäkin. Ennestään heillä oli jo 3v. poika.

Kiitos Grill onnitteluista. :) Mä jo innolla odotan, vaikka ennestäänkin on jo kolme kummilasta. Voiko suurempaa kunniaa ollakaan..
 
punnabis tuota noin, se mun gyne oli taas sellainen niistä lukuisista jotka toitotti sitä kuinka nuori mä oon, kuinka mulla on aikaa vielä vaikka kuinka paljon.. mä en ymmärrä miten ne sais tajuamaan kuinka paljon me ollaan yritetty, kuinka paljon mä kärsin kun joku kävelee vastaan vauvan/mahan kanssa. ei vielä siinä vaiheessa kiertoa osannut kertoa mitään, siksi pyysi että otan samaan kiertoon uuden ajan vaikka olisikin vastaanottoajan ulkopuolella. joka on sinänsä hyvä asia kun haluaa tutkia en sitä kiellä. Niin että huomenna menen kuuntelemaan alan ammattilaiselta kuinka nuoria me ollaan. ja kuinka meillä on vielä aikaa.. V***t sanon minä. joo oon siis vähän maassa, mikään ei mee niin kuin on suunnitellut. meillä on huone joka on tyhjä vaikka ei siis tyhjä olekaan.
 
Millinkäinen kyllä minä sinuna söisin niitä teroja vielä tän kerran et saa uuden kierron alkamaan ja sit ei enää. Jännä taas huomata miten paljon eroja noissa lääkäreissä on, tää sun gyne vaikuttaa melko lepsulta tapaukselta! Kuka oikeesti määrää heti alkuun noin ison annostuksen, pitkäksi aikaa ja ilman seurantaa..No okei, toisaalta itse oisin mielelläni ottanut sen isomman annostuksen, mut oma lääkäri taas on turhankin varovainen, ei halua ollenkaan ottaa sitä riskiä et tulis kaksoset, mut eipä se kyllä mua haittais :ashamed: Mut jos sä tosiaan yksityisellä oot, niin luulis et halutessasi kyllä pääsisit seurantaan, eiköhän niille kaikki raha kelpaa..

es mua ärsyttää ihan mielettömästi jos muistutellaan siitä miten nuori on..! Siis mun logiikalla ainakin me parikymppisethän ollaan (pitäis olla..) just hedelmällisimmässä iässä mut silti mitään ei tapahdu, muuta kuin vuodesta toiseen pettymyksiä. Et se on kyllä musta ihan tutkimisen arvoista, päinvastoin jos ikä alkais jo painaa niin sithän sitä vasta pitäiskin hyssytellä et tää on ihan normaalia tän ikäiselle että kestää.

Sit omaa, ahdistaa ihan mielettömän paljon! Meillä töissä on hyvänä puolena se, et jos tarvitsee jotain vapaita niin niitä on helppo järjestää. Esim. mulla kun on ollut lääkärikäyntejä niin oon sanonut esimiehelle niistä ja sit oon listaan merkinnyt sen ajan minkä oon poissa, mutta en oo kirjoittanut siihen syytä (eikä tarvitsekaan). Noh, nyt mun työkaverini oli myöskin laittanut listaa vähän kiinni yhdeltä päivältä ja kirjoitti syyksi "neuvolassa"! Kertokaa mulle mitä muuta 41-vuotias teini-ikäisten lasten äiti vois tehdä neuvolassa, jos ei ole paksuna?? Toisaalta ajatus tuntuu ihan uskomattomalta, mut toisaalta mielessä pyörii et onhan Pamskun anoppikin paksuna..Hitto mä en tiedä miten kestän jos se on raskaana, ihan kun tuonne töihin ei ois tarpeeks vaikeeta ja ahdistavaa jo muutenkin mennä joka päivä.
 
Viimeksi muokattu:
Pikapäivitys, kun muutto tosi pahasti kesken. Saatiin tänään viedystä siemennesteestä alustavat vastaukset; normaali määrä vilkkaita siittiöitä! <3 Pari viikkoa kestää siinä siittiöiden rakenteen tutkimisessa.. Kyllä oli helpottavaa kuulla, että miehessä - ainakin toistaiseksi kaikki ok! :)

Muuttaminen on kyllä kamalaa! Hirvee määrä tavaraa, vaikka luulin heittäneeni kaiken turhan pois..
Palailen illalla ehkä myöhemmin, paljon haleja kaikille! Ootte mielessäni - muutamalle piti kommentoidakin, mutta nyt on niin kova kiire, että kirjoitan paremmalla ajalla!
 
Millinkäinen
Komppaan Amaliaa tuossa ikä-mielipiteessä.. Ihmettelen itsekin sitä, miten ei oteta tosissaan/huolestuta, jos parikymppisenä ei lasta ala kuulua, kun silloinhan se olisi "luonnollisinta" että niitä saisi.

..ja terot aloitin viimesen kerran..
 
Jaksamista Pamskulle muuton keskelle! Ja kaikille muille mitä erilaisimpien gynejen kanssa asioiville!

Lyhyesti omaa. Lukemassa käyn päivittäin, mut kun ei tänne sitten sen kummempaa kuulu, kuin hirmuista väsymystä vaan. Niin, ja oon tosissaan alkanu tykkää greippimehun mausta tässä kolmannessa meullisessa kierrossa :p En kyllä sanois, että olis mitenkään näkyvästi vaikuttanut limailuihin, mut psykologinen vaikutus on voimakas :D
 
memsie ittekin opin tykkäämään greippimehun mausta! Ensin kyllä veti niin naaman ruttuun, mutta sitten siihen jotenkin tottu. En sitten tiiä, oliko mulla vaan sitä psykologista vaikutusta, mutta yleensä mulla ei oo mitään limoja, niin nyt huomas selkeesti ne vahvat limat ennen ovista ja sen kuivuuden oviksen jälkeen. :D

ON: Vähän ollu hiljasena, kaiken kyllä käyny lukemassa. Nyt dpo 3, eikä auta muu kun odotella. Onneks on viikot täynnä ohjelmaa, niin ei liikaa ehdi ajatella odotusta.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 27.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp62/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp43/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp43/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp42/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
murkku...........kp38/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
Taru_..............kp33/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp32/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp31/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp27/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp27/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp23/24..............23v.............yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp22/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp21/??...............19v.............yk3................1.lapsi

Kp 11->20


Nuttis...............kp20/30..............20v............yk2................1.lapsi
Anlii..................kp19/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp18/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
Mosmos..........kp16/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp16/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp16/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi
memsie............kp12/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp11/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Kp 1-10


AnnuLiisa.........kp8/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi
maijac.............kp3/33..................23v..........yk1...............1.lapsi
Niiu................kp1/27-31............25v............yk3..............1.lapsi

Mukana menossa

-es-
Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Miramei Tänne kuuluu (taas) samaa kierron puolesta ko viimeksi; eli ei mitään. Eilen oli muka vähän jomotusta, mutta eipä tätiä näy. Just kattoin, että makiat kiertopäivät kasassa! :/

Mulla on pitänykki tulla kirjottelemaan, mutta on vaan ollu helppoa lukea toisten kuulumiset ja pitää otat jutut omana tietonaan. Mutta lyhyesti: ollaan nyt muuttamassa nykyisen 35m2 asunnosta 54m2 kaksioon ja ihan keskustaan vieläpä! :) Koulu on alkanu kivasti, uskon olevani omalla alallani! Vauvakuumeilu ei ota helpottaakseen, enkä tosin ole meidän suhteessa se enemmän kuumeileva.. Mieskin niin kovasti toivoisi.. Katellaan, kun kierto päättyy, että kuinka tässä toimitaan. Nyt koulun aikanahan sen lapsen saaminen olis parasta/viisainta, ku miettii, että tämä kestää sen 3,5v ja sitte vastavalmistuneena ei kannattais heti olla suurinpiirtein synnyttämässä, jos töihinkin haluais joskus päästä.. Tämäpä se on, ku kolikolla on kaksi puolta aina! Sitteku vielä miettii, että ku valmistun, oon 27,5v, ja jos sitte vielä töihin menis ja sais "jalan oven väliin" johonki yritykseen, niin tiiä olisko haaveilu mahollista ennen 30v ikää ja se ei kyllä mulle käy päinsä (eikä miehellekkään).

Mutta aika näyttää! Voimia nitä tarvitseville. <3
 
Huh, päivittäin oon käynyt lukemassa, mutta en oo sitten saanut aikaiseksi oikein kommentoitua mitään...

Töissä ollut ihan hirmuinen kiire, ettei ole oikein ehtinyt/jaksanutkaan antaa kotona enää mitään. Jospa tämä tästä rauhoittuisi, niin olisi energiaa johonkin muuhunkin. Toki on tässä se hyvä puoli, että ovispäivät lähenee huomattavasti nopeammin :D

Onko täällä kellään todettu kilpirauhasen vajaatoimintaa? Oon tässä viime päivinä miettinyt tätä asiaa ja kieltämättä hieman hirvittää. En oo aiemmin oikeestaan miettinyt koko asiaa, oon vaan ajatellut ja laittanut omat oireeni milloin minkäkin piikkiin. Nyt on sitten pelko persiissä tämänkin kanssa, ei pitäis googletella mitään! Vaan kun tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Mutta tämä oli nyt vain tällainen postaus, että hengissä ollaan vaikkakin hiljaa.. Ja anteeksi omanapailu, kommentoin taas kun ajatus kulkee yhtään reippaammin.
 
Hopeakissa: Hieno juttu jos on oma ala löytynyt! :) Tsempit jatkoon, kyllä ne keinot sitten löytyy niin saatte tekin sen käärön piakkoin!

Pahoittelut Niiu ja tsempit tähän kiertoon! :hug:

Pamskulle jaksuja muuttoon! =)

ON: Mitäs tänne, tätiä odotin eilen saapuvaksi. Ei tullut. Tosin oviksesta en oo satavarma eli ei tässä vielä innostuta. Huomisen yli pitäis jaksaa ja sitten alan ihmettelemään.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 29.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp63/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Nelistin............kp44/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
Dreamer2...........kp44/28................20v............yk1.............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp43/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
murkku...........kp39/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
Taru_..............kp34/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp33/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp32/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi

Kp 21-30


Amalia89..........kp28/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp28/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp24/24..............23v.............yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp23/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp22/??...............19v.............yk3................1.lapsi
Nuttis...............kp21/30..............20v............yk2................1.lapsi

Kp 11->20


Anlii..................kp20/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp19/33-40.............24v.........yk3(9)..............1.lapsi
Mosmos..........kp17/30-32.............23v.........yk4(5)............1.lapsi
Leva................kp17/30................23v..............yk3.............1.lapsi
millinkäinen.....kp17/24-30.................22v..........yk7...............1.lapsi
memsie............kp13/27-34..........22v.........yk7.................2.lapsi
Sunflower11......kp12/24-28.........24v..........yk23............3. lapsi

Kp 1-10


AnnuLiisa.........kp9/27-30............25v.......... yk3..............1.lapsi
maijac.............kp4/33..................23v..........yk1...............1.lapsi
Niiu................kp2/27-31............25v............yk3..............1.lapsi

Mukana menossa

-es-
Nemppis
Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91
kurasaapas
Sachie



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Hopeakissalle onnea uuteen kotiin :flower: - meillä just eilen saatiin vanha kämppä tyhjäksi.. Nyt on tää ärrrrsyttävä vaihe menossa, kun vaattet ja pyyhkeet ym pitäis jaksaa ottaa laatikoistaan pois.. :(


Omaa: Mä oon jotenki ihan turtunut. Johtuu ehkä tästä mielettömästä väsymyksestä. En ollutkaan muistanut, kuinka paljon muuttaminen vie voimia ja kuinka ärsyttävää se on!
Olen ottanut joka päivä kuvia tästä kaaoksesta, että muistetaan, millanen urakka tämä oli, jos lähiaikoina halutaan muuttaa! :D
Mul ei oo minkäänlaisia oloja mihinkään suuntaan - tätiä saadaan odottaa varmaan aika pitkään (kun ei ollut ovulaatiotakaan tapahtunut) HUOH. Clomeja kävin ostamassa varastoon toisen purkin ja nyt siis vaan odotellaan vuotoa.

kamalaa oli kyllä tuo neljänpäivän selibaatti! Molempia himotti ihan hirmuisesti ja mies suorastaan vältteli mua. :D "pitää poistaa tissit mielestä!!"
 
Voi Grill :hug: Mä en nyt kuollakseni muista, mikä oli jatkosuunnitelma? Ootatte simppatulokset, mutta entäs sitten? Jatkotutkimuksia? Oliks sä tikuttanu ovista millonkaa - eli ootko ovuloinu ihan varppina?

..mullahan ei oo clomien kanssa ollu ovis ku kerran ihan todistetusti (sillo, ku söin kaks tabl/pvä). LH testit negoja eikä näin ollen oo ovulaatioo tapahtunut (mulla sillo yk 3 tai jtn sain oikeaoppisen ovisplussan - ja se kerta jäi ainoaks...)
 
Niin eli simppatuloksia odotetaan ja sitten saadaan halutessa lähete naistenpolille missä jatketaan tutkimuksia. Viime kierrossa en testannut ovista (siksi en tiennyt tarkkaan koska tätiä pitäisi odottaa), koska oli se ns. "yrityksetön kierto" ja otin muutenkin rennommin. Muuten olen kyllä lähes poikkeuksetta saanut joka kerta ovista testatessani ihan selvän ovisplussan. Eli sen puolesta olettaisin myös ovuloivani, mutta tiedä sitten...
 
Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi.. Olis pitäny eilen jo kurvata paikalle, viimeistään tänää mut ei oo näkyny.. Negan testasin keskiviikkona ja se jälkeen en oo testaillu.. Lämmötki koholla vieläkin ja tissit kihelmöi välillä ja mut en usko siltikään et olisin raskautunu..
 

Yhteistyössä