Kakskymppiset yrittäjät 2012

Anteeks jos mä tuun tänne väliin.. mutta mua rupes mietityttämään.. plussasin siis tuossa 1.9. digi testillä iltapissasta ja sain näyttöön Raskaana 1-2, nyt sit olin taas niin malttamaton ja tänään töistä päästessäni tein pregcheck r-testin ja se oli aika haalea, eli ei yhtään vahva kuin kontrolliviiva, ihmeen haalea vielä.. tänään tein sitten äsken vielä digi testin.. sitä katsellessani 2 minuutin jälkeen näyttöön tuli Gravid Raskaana mutta tiimalasi vielä vilkkui ja 3 minuutin kohdalla lisäksi tuli vielä 1-2.. kuinka voi olla vieläkin tuo sama? :ashamed:
 
Moi!
Miwwi: mä todella toivon, että sulla on kyytiläinen vielä matkassa; itellä eka plussasta kävi noin, että ei digiin lisääntyny viikot ja liuskakin oli haaleampi ku plussatessa, ja siitä meni vissiin pari pvää ja alko vuoto..:/ mä pidän sulle peukkuja et kaikki olis hyvin!<3
 
Mirkku juu on. Mulla tuli ekassa clomikierrossa oireita, muuten ei..

Soitin polille ja vaadin, että mut tutkittaisiin - hoitaja käski soittaa huomenna uudestaan.
Hmm. Vuotoa tuli eilen pyyhittäessä, tampooniin ei mitään, ei yön aikana eikä tänään :O
 
Pamskulle pahoittelut. :( Inhottavaa, kun pompotellaan polilla vielä tuohon tyyliin.

Pahoittelut myös muille, joille täti on kurvannut kylään.

ON: Oon yrittänyt kahlata tän ketjun viestejä läpi, et pääsisin ihan tarkoin kärrylle kaikesta mitä täällä on jo puhuttu.. Oma hommansa siinäkin, meen jo peräti jollain sivulla 32 :LOL:
Parit blogit on jo koukuttaneet mut, jotka löysin tästä pinosta. :)
Sain tänään ovistestiin hymynaaman. Kävin jo hakemassa noita cb:n digitaalisia testejä lisääkin apteekista, kun ajattelin, että ovulaatio siirtyy johonkin, jos edes ovuloin. Viime kierrossa sain selvän plussan jo kp 13 ja sillon oli kyllä ihan selvät oireetkin. Nyt on mun mielestä huomattavasti vähemmät oireet, tiedä sitten, onko kovin hyvä asia vai ei.
Sain tänään myös mun papakokeen tulokset, jotka on luojan kiitos normaalit. Näitä tuloksia ressarin reilut pari viikkoa, multa on siis n. 5v sitten hoidettu klamydia, joka ehtinyt myöhiä jonnin aikaa, kun exäni ei pitänyt tarpeellisena ilmoittaa, että häneltä on hoidettu.
Näillä asioilla unohtui jo mökötys, jota pidin yllä miehelleni :LOL:
 
Hei mullakin oli mennyt se raskauskeijun tilausvahvistus roskapostiin! Ja tilauskin tuli jo perille, joten everything's okey! :D

Nyt vaan ovulaatiota odottelemaan pikkuhiljaa, niin saa testit käyttöön. Nyt kp 9 ja todella toivon, ettei tää kierto venyisi. Viime kierto oli n. 44 päivää ja ihan ihme menkat kyllä oli, tosiaan kiertopäivänä 42 toissa sunnuntaina alkoi pieni rusehtava tuhruttelu, sit viime viikon keskiviikkona kunnon punaiset menkat ja jouduin uuteen kiertoon kunnolla, mutta vielä tänäänkin tullut nyt ihan oranssia (what!? :D) tuhruttelua.... No jos ei nyt ala tasoittuun tää homma niin ei kun gynelle vaan...

Onnea Rubylle :) ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
 
Oon ihan ymmälläni nyt. Mun vuoto jäikin siihen yhteen tuhrupaperiin, rusehtavaa verta oli valkkarin seassa - ei mitään muuta. Ei menkkajomoja, ei tuhruja, ei mitään. Kummasti silloin tällöin nipistelee alavatsaa aika kovinkin (kuten eilen kaupassa iski kunnon kramppi ja piti nojailla hyllyyn ja puhallella ilmaa...)
Ja tutkin mun nipukkaani oviksesta lähtien. Se pehmeni, vähän koveni, nousi ylemmäs ja hieman pehmeni. Nyt se on taas tosi kova ja ylhäällä, hyvä, että siihen yltää..

Eilen pakkasin kaikki raskaustestit laatiokoihin.. pitääkö ne sieltä nyt kaivaa uusiks? Vai voiko sen toissaöisen pienen tuhrun laskea menkoiksi????
 
Pamsku Testaat todellakin!

Täällä menossa dpo 9. Alkaa jo vähän jännittää. Dpo 2-4 oli kaikenlaisia oireita, mutta se jälkeen ei ole ollut mitään. Ei siis edes sen vertaa, että epätoivoisesti raskautta toivova nainen voisi oireita kuvitella. Ei mitään. Toisaalta toivon hirveästi, että se olisi hyvä merkki, sillä en millään jaksaisi samanlaista raskautta kuin viimeksi, jossa jo pelkkä pahoinvointi lamautti mut sänkyyn pariksi kuukaudeksi. Jospa mä olen "ansainnut" sellaisen mukavan raskauden? :D
 
Pamsku ei pientä tuhrua vielä lasketa ;) Toivotaan, että siellä olisi matkaaja mukana!!

Täällä ei mitään ihmeellistä, kp 9 ja alkukierrossa odottelua vaan.. Mulla on nyt niitä paljon parjattuja Davidin testejä, niillä aloitin tikuttamisen jo eilen jotta pääsisin niistä nopeammin eroon :D Jos kuitenkin joka toinen päivä kuitenkin ahkeroi, niin ei kai sillä niin väliksi olekaan vaikka ei sitä lh-huippua testeistä löydy. Ihan jopa jänskättää löytääkö noitten avulla oviksen ja jos ei löydy niin sitten täytyy ostaa jonkun muun merkkisiä (ja jos ei sittenkään löydy niin voi alkaa huolestua..).

Viikonloppuna aion ottaa rennosti, käydä jumpassa ja kaverin kanssa kahvilla, ehkä leipoa jotain. Ihanaa kun ei ole mitään mitä olisi pakko tehdä :)

Mitä teidän viikonloppusuunnitelmiin kuuluu?
 
Eilisestä koomasta johtuen en jaksanut koneelle sitten raahautua, mutta no eipä tänne nyt kovin paljoa ollut juttua tullutkaan. :)

Pahoittelut Henkari uudesta kierrosta! :hug: Ja tsempit Pamskulle, jospa nyt olis jotain mukana. ;)

AnnuLiisa: Noh, eipä sillä niin väliä vaikka et ihan kartalla olisikaan näin alkuun ja ei haittaa vaikka "samat" aiheet tulisi uudestaan puheeksi, täällä kuitenkin vaihtelee väki suhteellisen tiuhaan ja vanhojenkin on hyvä välillä kerrata juttuja. =) Tulipas sekava teksti... :D

Jos sitä uskaltais soittaa sinne lääkäriin vihdoin...
 
Henkarille pahoittelut tädistä! :hug:

Pamsku testejä kehiin vaan.=)

Täällä menee kp 32/30 eikä minkään näköistä merkkiä tädistä tai plussauksesta. Kunhan nyt ei mahdottoman pitkäksi venyisi kierto.
 
V_K
Pitkästä aikaa luin juttujanne ja kiinnitin huomioni PAMSKUN teksteihin jonka tähden on pakko saada kirjoittaa.Kerroit mahanturvotuksesta ja tihruvuodosta.Minun tämänhetkinen raskaus josta kuulin vasta jokinaika sitten,alkoi aivan samanlaisilla vaivoilla ja tuo mahan turvotus oli myös täysin samanlaista :D tsemppiä ja minä ainakin uskon sinun olevan raskaana :flower:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 7.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nemppis..........kp57/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp41/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Miramei...........kp38/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Pamsku............kp34/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp32/30................23v..............yk2.............1.lapsi

Kp 21-30


Anlii..................kp30/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi
Mosmos..........kp23/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp23/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp23/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp22/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp21/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11......kp20/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp20/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
murkku...........kp17/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp15/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp12/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp11/37...............22v.........yk3..................1.lapsi

Kp 1-10


Grill................kp10/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp9/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp6/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp6/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp2/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Pamsku sinua en pudottanut, kun kuulostaa, ettei ehkä ole tarvetta? Uskon niin ;)

Miten Miwwillä menee?

Masentaa. Kun gyne toten etten tässä kierrossa ovuloinut, aloin odottaa tätiä..huomenna hän varmaan saapuukin. Mies vei tänään simpat tutkittaviksi. Minä odotan jo, että saisin clomit käteen, vaikka meneekin varmasti kahden kierron päähän, kun gyne halus vielä seuraavan kierron alussa varmistaa diagnoosin.
Pelkään ja toivon, että meille tulee kaksoset clomien avulla. Minulla kun noita kaksosia on suvussa (kolmet), minun pco ei kovin paha ole ja sitten kun lääkkeet mehdollisesti kiihdyttävät munisten toimintaa niin paketti voi olla valmis.

Tsemppiä piinaajille! Tarkistakaa kaikki päivänne, että oikein, tänks :)
 
Millonkas Pamsku meinasi uudelleen testata, täälläkin jännitetään sinun puolesta :popcorn:

Henkarille pahoittelut, onnea uuteen kiertoon!

Itse aloitin myös pari päivää sitten vauvakuumeesta ja häiden suunnittelusta blogin pidon. Blogin voi lisätä listallekin: Haaveissa
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Miramei: Päivät on oikein mun kohdalla! :) Ja uskon että sua masentaa, eipä oo yhtään kiva tilanne tuo ovuloimattomuus. : / Se kun on jostain kumman syystä aika tärkee juttu. Mutta hyvä että teidän tutkimukset etenee! :)

Murkku: Taisinkin törmätä tohon sun bogiin pari päivää sitten, mutta en silloin tiennyt että se on sun niin menin vaan nopeesti "ohi". Nyt pistin seurantaan. ;)
 

Yhteistyössä