Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower11
Raskauskeijulta ei tuu kuin se yks viesti, tilausvahvistus.

Mulla ainakin toiminut niin että kun on maksettu ennen klo 15 niin seuraavan päivän postissa tulee..
Muistitteko pistää että paketit saa liiskata? jos ne on sit mennyt koonsa puolesta postiin asti?
 
Hmm... Mä tilasin ekaa kertaa enkä huomannut tuollaista paketin liiskaushommaa, mutta mun mielestä siinä luki kirjelähetys eikä postikuluja tullut. Ja maksoin verkkokaupan kautta ja samat tekstit tuli kun Pamskullekin muttei mullekaan tullut mitään tilausvahvistusta eikä mitään muutakaan mailia... :(
 
HÄH? Mä oon varmaan 100 kertaa tilannut raskauskeijusta mut en oo tiennyt et siihen "kuuluu" pistää se että paketit saa liiskata. :D Siis joskus ne on tullut liiskattuina ja joskus kokonaisina, mut aina tullut kotiin asti. Tosin se voi vaikuttaa että meillä on ihan postilaatikko eikä siis näin ollen tule postiluukusta... Niin ja mulla on kerran tullut paketti kahden päivän päästä tilauksesta (vaikka siis tilasin jo joskus 12 aikaan), mutta silloinkin tuli se tilausvahvistus. Soitelkaapa sinne! :)

Ja Pamsku: Huh huh... Kylläpäs nyt sun ja anoppisi suhdetta koetellaan! :O

Mojito: Listaahan saa päivittää ihan kuka vaan haluaa/ehtii, nyt viime aikoina on vaan tainnut olla lähinnä miramei tai minä kuka sitä on päivitellyt. ;)
 
Tähän anoppiasiaan vielä - anoppinihan aina jaksaa valittaa, kun meillä on nuo koirat. Hän ei voi käydä meillä kylässä, kun on niin allerginen. Hankkiutukaa eroon niistä, myy ne pois. Ette te halua olla sidoksissa mihinkään koiriin.. Mies ilmoitti, että jos hänen äitinsä vielä kerran latelee tollaisia aikoo hän kysyä, että eikö anoppi ymmärrä, että nää koirat on mun lapsia, muruja - enkä todellakaan ole niistä luopumassa, tuntuu pahalta.
Varmaan jaksaa muistuttaa koirista eroonpääsemisestä päivittäin, jos joskus saadaan lapsia. Koirat ei oo hyväksi vauvoille..


Eipä siellä raskauskeijussa ollutkaan minkäänsortin puhelinnumeroa - laitoin aika kärkkään @postin.. Ei tullut pakettia tänäänkään..

Ja tuskin mun tarvii alkaa testailemaankaan - kaikki merkit tädin saapumiselle löytyy; turvonnut masu, menkkajuilimiset, finnit otsassa, kärttyinen mieli...
luulisi, että olisin kärttyinen sen takia, etten ole nukkunut hyvin, mutta vastoin kaikkia tapojani kömmin sänkyyn jo ysin jälkeen ja nukahdin ennen bb..!
Yleensä meen nukkumaan tuossa klo 00-01 maissa...
 
ohho. Raskauskeijusta tuli vastaus! Selvennykseksi kerroin mojitosta, ettei hälläkään tullut eilen paketti perille - hän on siis tässä se ystävä :)

Hei Pamsku,

Kiitos viestistäsi!

Emme ole saaneet muita viivästysvietejä sinun lähettämäsi lisäksi.
Katsoin että tilauksesi on matkannut heti maanantaina postiin
ykkösluokassa.
Toimitus Itellalla on 1-2 arkipäivää, en osaa sanoa heidän
toimistusviiveistä joita aina silloin tällöin sattuu.

Jos ystävälläsi on sama tilanne niin varmasti on Itellan viiveestä
kysymys sillä meiltä lähtevät postit aina joka arkipäivä luvatusti.
Jos kirje ei jostain syystä pääsisi perille tai rikkoutuisi matkalla,
se nopeasti Itellan toimesta palautetaan aina meille takaisin. Niin
sanottuja kadonneita tapauksia ei ole ollut.
Pahoittelen meistä johtumatonta viivettä ja jos sinulle on tullut jo
tämän päivän posti niin usein Itellan kirjeet eivät kerkiä aamun
toimituksiin vaan tulee valitettavasti sitten vasta tässä tapauksess
seuraavana päivänä eli huomenna.

Kiitos kun ilmoitit viiveestä, olen yhteydessä Itellaan ja kysyn
tilannetta että osaamme informoida asiakkaitamme jos heillä on viivettä
jostain syystä!

Ihanaa syksyn odotusta!
 
Pamsku: Tuo on kyllä välillä vaan niin uskomatonta, kuinka jotkut koirattomat ihmiset eivät vaan tajua että nekin ovat perheenjäseniä! Siis herra jumala, minä joka en ole koskaan kissoista pitänyt, mutta kun maalle muutettiin ja mies haluis ottaa pari kissaa hiiriä pyydystämään ja tietty sitten taivuin, en voisi enää kuvitellakaan elämää ilman niitä! Joten jos kissatkin on meille perheenjäseniä, miten käy kun viimein saamme sen koiruuden hankittua? :D Huh, kylläpä noisi inho taas pintaan... :$
 
Grill Niimpä. Lemmikit on perheenjäseniä, meille lapsettomille niitä meidän vauvoja, omia muruja.. Ja sitten jotkut ei sitä tajua! Harmittaa tässä eniten se, että kyseessä on se mun anoppi - kauniisti sanottuna se ihana anoppi, joka oli tukena ja turvana, kun mies joutui sairaalaan..
Ja nyt hänestä on alkanut kuoriutumaan tuollainen....
Ei mua huvita sinne mennä enää käymään, jos vastaanotto on tuollaista.
Ja hän suunnitelee meille kaikille yhteistä lomareissua vkolle 42-43, jolloin hänellä on LA!!! Minä en ainankaan sinne lähde!

Ja tuosta @postista grill juuei! Mutta, arvatkaas mitä tajusin! Se tilausvahvistus oli mennyt sähköpostissa roskaposti -kansioon!!! :LOL: :ashamed:
Kui se oli sinne menny, ku oon laittanu raskauskeijun mun yhteystietoihin?! :D Noo, sellasta sattuu. Ainaki sain vastauksen siihen, ettei se paketti oo jäänynnä mihinkään/raskauskeiju sivustoa ei oltu kaapattu ja asiakkailta viety vaa rahat :D
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen
Pakko tuohon eläin-asiaan todeta, että jotkut ne ei siis todellakaan ymmärrä miten eläimet voivat olla kuin perheenjäseniä ja sekös sapettaa! :( Kun se meidän kissa kuoli jokin aika sitten, niin siskoni vain totesi "no ei nyt pitäisi sanoa, että hyvä kun kuoli... mutta kyllähän se aika paljon sitoi teitä, että ette päässeet noin vain minnekään reissuun.." wtf?!?!? :mad: Teki mieli sanoa siskolle suorat sanat, mutta hillitsin itseni. Haluan NIIN nähdä siskoni ilmeen kun/jos joskus ilmoitan olevani raskaana.. :LOL: (anteeksi, ei saisi näin ajatella, mutta se osaa olla kyllä välillä niin negatiivinen minun elämäni suhteen) että ymmärrän Pamsku miltä sinusta tuntuu tuon suhteen!

ja itsekeskeiseksi muuttuen: Turvottaa!!! Oon vatsan perusteella vähintään 6:lla kuulla.. ja huono-olokin ollut parina päivänä :( ihanat terot :heart:
 
Moips!

Pahoitteluni, että musta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. On ollut kiireistä aikaa: lomaa vietetty ja asuntokauppoja järjestelty ja tavaroita pakkailtu urakalla. Ensi viikolla pitäisi sitten päästä muuttamaan uuteen asuntoon. Kaiken lisäksi käyttäjätunnut oli lukkiutunut, joten piti luoda uusi.

Heinäkuun kierto meni ihan normisti ja täti tuli ajallaa. Nyt viimeisessä kierrossa tätiä ei tosin kuulunut ja viikonloppuna tuli raskaustestiin plussa ja digitaaliseen 2-3 viikkoa eli siirryn tonne plussaneiden puolelle. :)

Plussatuulia kaikille muillekin!
 
Onnea Ruby88, ihanaa kun asiat järjestyy! :)

Huh, oireita oireita... Viimeisinä neljänä päivänä olen nukkunut kolmet päikkärit, mikä ei siis ole lainkaan mun tapaista. Alavatsassa ja ihan nivusissa saakka on välillä jännää paineentunnetta ja repäisykipuja kylkeä kääntäessa on ollut useina päivinä... Tänään on dpo 7, ja tässä kierrossa en aio testata liian aikaisin... Dpo 14 olen merkannut kalenteriin, että jollei täti ole saapunut niin teen ensimmäisen testin. Vielä viikko, ää...

Onneksi aika on kuitenkin kulunut tässä kierrossa poikkeuksellisen nopeasti. Olen koittanut taas päästä kärryille koulunkäynnistäni, pian pitäisi alkaa psykoterapia ja eläinsuojelutoiminta on täyttänyt kaikki muut välit. Ja kutominen! Olen innostunut kutomisesta ihan hulluna! Jospa tämä aktiivisuus, mutta toisaalta myös tavallista pienempi stressi auttaisi pikkutyyppiä tarraamaan kiinni? Viikon päästä tiedetään :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huhhei, omaa napaa tässä: olin yksityisellä gynellä hakemassa selkeyttä tähän tilanteeseen. Perustutkimukset tehtiin, kaikki ok muuten, mutta diagnoosiana PCO. Eli clomit taitaa oottaa minuakin. Tilanne ei kuulema kuitenkaan ole toivoton, sillä tulen todistetusti raskaaksi, eli miehellä on uivia simppoja ja minulla johtimet auki ja muutenki pelittää homma. (jotain hyvää jos ei tosi paljon huonoakin). Ongelma on vaan se etten ovuloi läheskään joka kierrossa. Myös miehen simpat tutkitaan ja multa verikokeita ja kilppariarvot. Melkeen 300e meni, mutta tuntuu vaan et ois pitäny mennä jo tosi paljon aikasemmin! Meillä vois olla jo vauva..toisaalta herättää toivoa, että nyt se myös tulisi oikeasti! Niin joo -tässä kuussa ei ovulaatiota :/ eli täti, welcome! Kurjaaaaa. :(
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Onnea ruby :heart:

Kurjaa jos jollakin on oikeasti tuommoiset käsitykset että koiria saa hakata :(
Hyi!

Dpo 3, tänään menee eka luge.
Eipä tänne muuten mitään. Eilen tuli pieni pelko siitä toukokuisesta leikkauksesta, kun istahdin vessaan niin rupes vihlomaan / tuntuu ku veistä väännettäis kohdussa ja tarrasin kiinni pesualtaasta, 3-4 kertaa niitä tuli peräkkäin, kesti n. minuutin. Ei ne sit onneks jatkunut. Ei se kipu kyllä samanlaista ollut, mut säikäytti.
Noh, toivon et se vois kertoo jostain positiivisesta :D
 
Davidin herkkään testiin testiajalla _jotakin_, otin pikaisesti kännykällä kuvan ja äkkiä lähdin kurvailemaan hakemaan kameraa ja 15min kuluttua _ei mitään_!
Pregcheckiin ei testiajalla eikä jälkeenkään _mitään_. Dpo siis nyt 12-13?

ja muoks. David käyttäytyi tosi oudosti - dippasin sen ennen pregcheckiä, tikku vaaleni jo kokonaan ja noin viiden minsan kohdalla loput väriaineet alkoivat liukenemaan??

Tässä ensin suttuinen kännykkäkuva:



ja sitten järkkärillä testiajan jälkeen;





Voi siis odotella tätiä saapuvaksi...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä