Kakskymppiset yrittäjät 2012

tälläinen oma napailu viesti tänne taas tänään..
paha olo on seurannut mua tän viikon, koko ajan oksettaa.. no sen lisäks on ollut myös menkka jomoilua joten en oo tietenkään nostanut toiveita mihinkään suuntaan. ens torstaina gyne joten sit taas tietää vähän enemmän, kattoo ultrat ym. on vaan taas todella turhautunut olo, kuukaudet vaan menee eteenpäin eikä mitään tapahdu. :/

plussa tuulia muille :heart:
 
Täällähän on taas tapahtunut paljon, kun hetken aikaa on ollut lukematta teidän juttuja (kyllä, minä takapiruilen edelleenkin vaikken kirjottelekaan aktiivisesti tänne ;))

Valtavan suuret onnittelut Naspulalle ja Miwwille plussista! Naspulalla olikin käynyt aika tutun kuuloisesti ;)

Teille muille valtavan suuri :hug:, varsinkin Amalialle. Ei kukaan odotakaan keneltäkään, että toiset olisi valmiita iloitsemaan sellaisesta, mikä itselle on tärkeää. Sehän siinä ajatuksessa varmaan onkin niin vaikeaa, miten voit iloita sellaisesta asiasta, joka on myös itsellesi tärkeä henkilökohtaisesti, mutta ei muiden ihmisten kohdalla? Ikuisuuskysymys, johon tuskin koskaan tullaan saamaan mitään oikeasti järkevää näkökulmaa.

Min vaan toivon, ihan oikeasti sydämeni pohjasta, teille jokaiselle jaksamista ja uskoa parempaan huomiseen. Ei sekään helppoa ole, mutta teille on kehkeytynyt tänne upea pieni ryhmä kallisarvoista vertaistukea johon tukeutua silloin kun siltä tuntuu :)

Ootte te kyllä uskomattoman lujatahtoisia sissejä, jokainen :kiss:
 
Onnea plussanneille! Mikäs Pamskun tilanne on, ootko jo testannut?? :popcorn:

AnnuLiisa tässä on joo aikamoinen urakka jos tän koko keskustelun kahlaa läpi :D Itse olen kanssa sellainen et jos löydän esim.jonkun mielenkiintoisen blogin, niin siitä on pakko lukea kaikki postaukset alusta alkaen ja samoin kaikki kommentit :D

Miramei pahoittelut pco-diagnoosista :( Mutta jotain hyvää sentään; ainakin olet siitä huolimatta onnistunut kerran tulemaan raskaaksi ja ihan luomusti, tuo uutinen olisi varmaan ollut vielä masentavampi jos ei olisi koskaan plussaa saanut testiin..Niin ja mulla on ihan samoja ajatuksia kuin sulla, yhtäaikaa pelkään ja toivon et jos tärppää niin tulis kaksoset :) Okei, mulla nyt nuo clomit ei edes toimi, mut ilmeisesti muissakin hoidoissa on tuo riski (?). Olisihan se kaksinkertainen onni jos vaan kaikki menisi hyvin :)

murkku kävin kurkkaamassa blogiasi ja mun mielestä on kiva et laitat sinne myös hää-juttuja :)

Ja Hukkapiru kiitos paljon tsempeistä! :heart: Arvostan tuota kommenttiasi todella, koska tosiaan silloin taannoin tuli pieni katumus sanomisistani ja mietin et mitä te plussanneet jotka täällä vielä käytte lukemassa (ainakin sinä, Johanna ja Annie) ajattelette. Mitään pahaa en missään nimessä kenellekään toivo, vaikka joskus sitä kiukuspäissään toitottaakin vihaavansa koko maailmaa ja kaikkia raskaana olevia. Mä oon niin kateellinen teille plussanneille, et välillä sitä unohtaa et teilläkin on monella pitkä yritys takana ja ootte plussanne ansainneet. :)

Omaa: myös mulla on tässä kierrossa (samoin kun tuossa viimeisimmässä) käytössä ne kirotut davidin ovistestit :headwall: Joo älkää edes kysykö, vahingossa tilasin ja vieläpä ihan reilusti et niillä nyt mennään. Kolmas clomi otettu tänään ja ENÄÄ 4vk 5pv lääkäriin..
 
Helouu, pikapäivitystä puhelimella..
Testi oli nega ja tunti sen jälkeen aukes hanat ja kunnolla! Nyt siis kp2/17-52, yk11
Polille soitto maanantaina. Hoitaja soitti mulle pe ja sanoi, että varataan ma aika siihen munatorvien tutkimiseen.. Lääkäri siis suostui ehdotukseeni. Sanoi vielä, että "ota mies mukaan, niin suunnitellaan jatkoa".
 
Hukkapiru sun kirjoitukses oli hyvä, näinhän se juurikin menee :)

Amalia89 kiva kuulla, että on muitakin samanlaisia kuin minä :D

pamsku jaksuja :hug: Onneksi nyt vihdosta viimein jotain alkavat tehdä ja tutkia. :)

ON: täällä alkoi sitten joku hiton oksennustauti flunssan perään. Tänään on onneksi ollut jo parempi olo, ja tää tauti ei onneksi ehtinyt haitata noita tärppipäiviä.. Hiljalleen on taas semmonen olo, että vois vaikka olla tervekin välillä. Tänään siis (kellon ollessa jo yli puolen yön näemmä) onkin sit DPO 2... Itsekseni ajattelin, että olis syytä olla nyt kauheasti mitään bongailematta, mutta.. helppoa sanoa ja käytäntö on sit jotain ihan muuta. :D
 
Amalia Ainakaan mun vuoksi ei kannata itseään ruoskia siitä mitä on sanonut, ymmärrän nuo tunteet ihan täysin. Varmaan juuri sen takia, että itse kävin ne myös läpi, ja paljon rajummalla asenteella mitä sinä tuossa aikasemmin sanoit :) On ihan hyvä vaan päästää ne tunteet ulos kun siltä tuntuu, eikä jäädä patoamaan niitä sisälleen. Sekin kuuluu olennaisena osana siihen kasvamiseen, joka tapahtuu yrittämisen, ja viimein sen raskauden aikana sitten. Min ajattelen nykyseltään niin, että oli yritystä takana vuosi tai kuukausi, jokainen on sen plussan ansainnut jollain tasolla, jos lapsi on vain toivottu. Jotkut onnekkaat vain pääsee sitä suoraa tietä määränpäähän, kun toisille jää vain se metsäreitti missä pitää raivata ittensä niiden kivienkin läpi :/ Mun mielestä on vain oikeus ja kohtuus silloin, että joskus vähän kiukutteleekin ja purkaa itteensä. Eikä kukaan voi sanoa et "emmä tarkottanu mitä sanoin", koska sehän ei tietenkään ole totta. Ihminen ei sano koskaan sellaista, mitä ei oikeasti tarkoita. Jos se ajatus on jostain sinne päähän tullut, meinaa se silloin sitä että asiaa on käsitelty aikasemminkin, ja siitä on jo mielipide muodostettu omaan päähän. Mutta yhtä kaikki, normaalia nekin tunteet :)

Toivottavasti tuo aika menis nopeaa jotta pääsisit lääkärille :hug:. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin odottaa lääkäriaikoja :kieh:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 9.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nemppis..........kp59/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp43/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Miramei...........kp40/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Leva................kp34/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii..................kp32/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 21-30


Mosmos..........kp25/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp25/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp25/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp24/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp23/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp22/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp22/???.................22v..........yk6...............1.lapsi

Kp 11->20


murkku...........kp19/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp17/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp14/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp13/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp12/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp11/30-34............25v............yk2..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp8/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp8/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp4/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp3/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Pamsku :( Mutta hyvä että tutkivat ja suunnittelevat jatkoa!

Jotkut onnekkaat vain pääsee sitä suoraa tietä määränpäähän, kun toisille jää vain se metsäreitti missä pitää raivata ittensä niiden kivienkin läpi :/

Hyvin muotoiltu tämä asia, jälleen kerran. Välillä tuntuu niin toivottomalta kun on itse vielä siellä metsän syvimmässä ytimessä ja joskus ajattelen/pelkään et seuraako nää katkeroituneet fiilikset mua koko loppu elämän ajan..Siihen sain onneksi (edes jonkinlaisen) vastauksen, tuossa kun nyt tämä meneillään oleva kierto pärähti käyntiin, mutta vuoto alkoi huimat 8 tuntia myöhässä :D Siis oikeasti, mulla on ollut primot käytössä jo melkein kymmenen kierron ajan ja aina vuoto on alkanut sunnuntaiaamuna kuuden maissa. Mutta ei tällä kertaa, ja kyllä siinä 8 tunnissa ehti jo aikamoiset pilvilinnat rakentaa ja mulla oli niin mielettömän hyvä, rauhallinen ja oikein aurinkoinen fiilis. Ja sellainen et tekis mieli mennä kaikkien facebook-sivuille tykkäämään niiden raskausuutisista, nyt kun taas en voisi kuvitella tekevän niin! Että joo, uskoisin että jos joskus plussa testiin tulee niin koko tää pitkä tie olikin sen arvoinen ja sit ei tarviste enää olla katkera. Ja mistäpä sitä sit oliskaan :)

Mitä sulle hukkapiru muuten kuuluu? Kävin silloin tuolla plussanneiden puolella myöskin sun kuulumiset lukemassa, toivottavasti kaikki on nyt hyvin :)

Ja mitähän kuuluu tuolle listan yläpään porukalle??

Muoks. listaa päivitellessä (ja muita keskusteluja selaillessa) joiduin myös jälleen laittamaan parit sulkumerkit tuonne plussanneiden listalle km:n merkiksi :(
 
Viimeksi muokattu:
Jotkut onnekkaat vain pääsee sitä suoraa tietä määränpäähän, kun toisille jää vain se metsäreitti missä pitää raivata ittensä niiden kivienkin läpi :/

Hyvin muotoiltu tämä asia, jälleen kerran. Välillä tuntuu niin toivottomalta kun on itse vielä siellä metsän syvimmässä ytimessä ja joskus ajattelen/pelkään et seuraako nää katkeroituneet fiilikset mua koko loppu elämän ajan..Siihen sain onneksi (edes jonkinlaisen) vastauksen, tuossa kun nyt tämä meneillään oleva kierto pärähti käyntiin, mutta vuoto alkoi huimat 8 tuntia myöhässä :D Siis oikeasti, mulla on ollut primot käytössä jo melkein kymmenen kierron ajan ja aina vuoto on alkanut sunnuntaiaamuna kuuden maissa. Mutta ei tällä kertaa, ja kyllä siinä 8 tunnissa ehti jo aikamoiset pilvilinnat rakentaa ja mulla oli niin mielettömän hyvä, rauhallinen ja oikein aurinkoinen fiilis. Ja sellainen et tekis mieli mennä kaikkien facebook-sivuille tykkäämään niiden raskausuutisista, nyt kun taas en voisi kuvitella tekevän niin! Että joo, uskoisin että jos joskus plussa testiin tulee niin koko tää pitkä tie olikin sen arvoinen ja sit ei tarviste enää olla katkera. Ja mistäpä sitä sit oliskaan :)

Mitä sulle hukkapiru muuten kuuluu? Kävin silloin tuolla plussanneiden puolella myöskin sun kuulumiset lukemassa, toivottavasti kaikki on nyt hyvin :)
Kyllä katkeruutta aina keksii sama mistä asiasta, ei se raskaus pelkästään sitä vie pois. Päinvastoin, saattaa tuoda jopa ihan uusia tuntemuksia ja sävyjä sille katkeruudelle kun se vain vaihtaa suuntaansa :) Usko pois, sen kummemmin tätä asiaa erittelemättä, voin vannoa että niitä asioita kyllä löytyy mille voi hampaitaan kiristellä (vaikka kuinka ajattelisi et asiat on nyt hyvin, niin.. Naisen mieli on joskus aika mielenkiintoinen :LOL:)

Meillä on kaikki kohtalaisen hyvin. Omat veriarvot on mitä sattuu, ja joudun jälleen tutkimuksiin niiden vuoksi, mutta yritetään jaksaa päivä kerrallaan :) Kovin rajuja suppareita ei ole hetkeen enään ollut, joten toivotaan että kaveri jaksais vielä ootella pari kuukautta. Hänen terveydestään ei vieläkään oikein tiedetä mitään, mutta en anna sen asian ressata. Kromosomeiltaan terve kyllä, mutta kystat ja kirkastuma voi jäädä kuitenkin. Antakoon luoja mulle mitä tahansa, oon valmis ottamaan sen vastaan. Näillä eväillä yritetään jaksella :)
 
Lyhkäsesti vaan päivitystä, että elossa ollaan edelleen! Viikonlopuksi reissattiin piiiitkästä aikaa lapsuuden kulmilleni Hämeeseen, ja siellä vierähti pari päivää tosi nopeasti. En oo kauheesti tässä jaksanut ressailla tätä yritysasiaa, ja sen kyllä huomaa, kun kp:t vilisee silmissä ;) Koulustressi tuli jo kaveriksi, ja koitetaan nyt sen kanssa jaksaa elellä.

Tsemppiä sisukkaille naisille!
 
Jotka tulevat suorinta tietä, saapuvat tyhjin taskuin. Jotka ovat kolunneet kaikki polut, tulevat säihkyvin silmin, polvet ruvella, outoja hedelmiä hauraassa säkissään. Niin se ystäväni on, niin se on, että eksymättä et löydä perille.
 
Millinkäinen
Pamskulle pahoittelut :hug: ja tuo sun kirjottama teksti kertoo kyllä ytimekkäästi tämän kaiken ihanuuden/kamaluuden :heart:

ON: verta tiputellut jo kp20 lähtien... että VASTA kolmannet menkat kuukauden sisään... :wave: jospa se tästä.. nyt vain odottelen kauhulla minkälaiset kivut tällä kertaa iskee terojen loppuessa/menkkojen todenteolla alkaessa. Tiistaina-keskiviikkonahan se nähdään.
 
kp 1/27-33 ja yk 13 voisi päivittää näin maanantain kunniaksi. jos jotain positiivista pitää tästä repiä nii se että yllättävän lyhyt kierto ilman teroja. muuten kyllä on taas niin hakattu ja ojaan potkittu olo että. plussa onnea teille muille nyt kovasti!! :)
 
Miramei neljä clomikuuria takana ja tänään otin tän viidennen kuurin viimeisen clomin, et nyt sit vaan odotellaan. Ja tämän jälkeen vielä yksi kierto, eli puoli vuotta mennään samalla annostuksella. Julkisella olen (valitettavasti..halpaa mutta niiin hidasta) ja ennen ensimmäistä clomikuuria ultrattiin ja tehtiin aukiolotutkimus ja molemmissa kaikki ok, mut jostain syystä ovulaatiota ei vaan tapahdu. Mä jo vähän odotin et oisin itsekin saanut pco-diagnoosin tai edes jotain, mut ei sit ilmeisesti, kroppa ei muuten vaan toimi : /

Ekassa clomikierrossa ovis oli muistaakseni kp20 (se oli ainut kerta kun sain selvästi plussan ja myös oviksen jälkeiset tuntemukset oli silloin havaittavissa). Toisessa kierrossa ei mitään. Kolmannessa oli taas ultra ja lääkäri kun kertoi niitä lukuja (follien koko ja limakalvon paksuus) niin kyllä ne pikkuisen paremmat oli kuin silloin ennen clomeja, aika onnettomat tulokset kuitenkin, mut lääkäri totes ettei uskalla nostaa annosta ettei ne follit kasva liikaa. Silloin jatkoin vielä testailua ja viiva lähti kyllä vahvistumaan mutta en mielestäni saanut plussaa. Sit neljännessä ei taaskaan yhtikäs mitään.

Ja siitä jatkosta; mun pahin painajainen olis jos tän puolen vuoden jälkeen vaan nostettas sitä annostusta kahteen clomiin ja sit mentäs sillä taas puol vuotta ja sit kolmella vielä puol vuotta :D Onneksi siellä clomien tuoteselosteessa lukee et niitä sais käyttä vaan sen 6kk yhteen putkeen, et tuo nyt tuskin on mahdollista. Mä oon kyllä jo ihan valmis kokeilemaan jotain muuta, ihan mitä tahansa. Jos sä ne clomit saat niin toivotaan kovasti et ne toimii sulla paremmin! :)

Pahoittelut Anlii :(
 
Ensi viikon tiistaina 18.9 klo 9.15 folliultra ja aukiolotutkimus. Kääks! Clomeja syödään tää kierto, tänään aloitetaan. Hitto mua kyrsi eilen mies.. En ymmärrä, miksi mun kanssa on niin vaikea välillä viettää aikaa? Tuntuu, että se samperin tietokone korvaa mut. Menin illalla vihasena nukkumaan ja heräsin, kun mies hipsutteli mun selkää ja suukotteli niskaa, pyytäen samalla anteeksi. Kuinka se osaa tuon lepyttelyn nuin hyvin?

Pahoittelut Anlii :hug:
 
Pamsku hyvä hyvä, ei oo pitkä aika niin saa nuo tutkimukset alta pois ja on taas kaikki vähän viisaampia! Joko jännittää aukiolotutkimus? :D Itse tein sen virheen et kävin lukemassa hirveän määrän kauhutarinoita siitä etukäteen..
 
Amalia mulle ei yksityiselläkään tehdä aukiolotutkimusta vaan hän olettaa, että auki on, kun kerran raskauduin kohdunsisäisesti. Siinäkään kierrossa, kun raskauduin, en saanut positiivista O-testitulosta, vaikka tein pregcheckkejä kokonaiset 30 kpl!! Eli ei sitä ilmeisesti aina saa tallennettua tikulle.. Toivon kyllä, että saisit kerralla jonkun toisen konstin -eihän tuo oo mistään kotosin että syöt ties kuin kauan noita hormooneja. Itse en tiedä vielä omaa annosta ja gyne aikoi vielä kp 10 ultrata ja varmistaa diagnoosinsa, joten menee sinne seuraavaan kiertoon mulla vasta aloitus. Olisin niiiiin toivonut, että jo tähän alkavaan kiertoon olisin sen lääkityksen saanut. Mutta kaipa se on parempi vetää viimeisen päälle oikein. Uusi kierto taitaa alkaa tänään. Hieman jo tihkuttaa verta, varmaan ne hanat aukeaa kunnolla vielä tämän vuorokauden puolella.
 
Oon lukenu tätä ketjua jo niin monta päivää, joten päätin nyt kirjoittaa oman tarinani :) Olen 19v ja ensimmäistä lasta yrittämässä. Viime kuussa yritettiin monen monta kertaa ja luulin jo olevani raskaana, kunnes eilen tipahdin pilvilinnoistani maan päälle kun menkat alkoivat. Pettymyshän on suuri, mutta päätettiin yrittää heti näiden menkkojen jälkeen uudestaan. Vauvasta olen haaveillut jo monta vuotta. Toivottavasti tärppää äkkiä, vihaan odottamista :D
 
Sunflower11
Pamskulle tsempit ens viikon tutkimuksiin.
Ne tekee aukiolotutkimuksen kun clomit on käytössä?

Mies kielsi (taas :D) testaamasta liian aikaisin. Oikeassahan se on, mut ei malttais. Tehtiin kompromissi että pe teen testin..
 
Kyllä minäkin täällä oon "taustalla" kyttäämässä ja lukemassa. Jotenkin on vaan tosi vaikeeta aikaa... Jos sen verran omanapailis, että sain vihdoin ja viimein tänään soitettua ehkäisyneuvolaan sitä aikaa lapsettomuustutkimuksiin. Siellä sanoivat että mut onkin sitten jo tutkittu niin hyvin kuin on tarvetta tässä vaiheessa (tähän sitten kysyin että eikö mua kuulu ultrata, ei kuulemma kuulu?), mutta siis mies sitten tutkimuksiin. Olisin saanut ajan jo tälle viikolle (samalle gynelle kenellä kävin silloin viime kuussa), mutta kumpikaan vapaista ajoista ei sopinut meille eli käski mun soittaa loppu viikosta uudestaan, josko sitten olisi uusia aikoja vapautunut.

Voimahalit lähetän tasapuolisesti kaikille! :hug:

(Enkä mä mitään ovista oo jaksanut tikuttaa, enkä edes oireita tai päiviä sen tarkempaa seuraa. Pupuillaan silloin kun siltä tuntuu ja keuhkolääkäri haistakoot pitkät jos nyt tulenkin raskaaksi, mitä ei kuitenkaan tapahdu.)
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 10.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nemppis..........kp60/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp44/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Miramei...........kp41/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Leva................kp35/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii..................kp33/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 21-30


Mosmos..........kp26/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp26/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp26/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp25/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp24/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp23/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp23/???.................22v..........yk6...............1.lapsi

Kp 11->20


murkku...........kp20/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi
AnnuLiisa.........kp18/27-30............25v.......... yk2..............1.lapsi
Taru_..............kp15/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp14/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp13/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp12/30-34............25v............yk2..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp9/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp9/29...............20v........yk8.................1.lapsi
Henkari............kp5/24..............23v.........yk6......... .....3.lapsi
Pamsku............kp4/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Henskuliini........kp2/??...............19v.............yk3................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Mojito
Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi
Ruby 88


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sun kyllä yleensä tehdään. Minulle gyne sanoi, ettei tehdä kun kerran vasta olen kohdunsisäisesti raskautunut.

Grill tsemppiä! :hug: Matalapainetta tuntuu olevan liikkeellä.

Tsempit myös Pamskulle tutkimuksiin!

Tervetuloa Henskuliini toivotaan ettei tarvisi kauaa täällä viipyä. Monelle meistä se yrittäminen tuntuu olevan arkipäivää.. Onko teillä nyt eka yrityskierto takana? Mikä kp menossa?

...Kauan olet ollut yhdessä miehesi kanssa? Kauan olette keskustelleet yrittämisestä? (nämä on varmaan kaikki pitkään listalla viipyneet selittäneet mutta tähän kysymykseen voisi vastata muutkin halukkaat gallupin omaisesti :) )
 

Yhteistyössä