Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

LAUANTAI 1.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Nemppis..........kp51/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp35/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
lumihiutale92.....kp35/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp32/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi

Kp 21-30

Amalia89..........kp28/46-160........22v.............yk13.............1.lapsi
Pamsku............kp28/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp26/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp24/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 11->20

Henkari............kp19/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp17/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp17/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp17/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp16/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp15/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp14/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp14/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
murkku...........kp11/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi

Kp 1-10

Taru_..............kp6/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp5/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp4/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp3/30-34............25v............yk2..............1.lapsi

Kp??/tjot

Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
Ruby 88

Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Miwwille hurjasti Onnea! :flower:
Jos nyt syksyllä plussailtaisiin sitten urakalla kun heinäkuu jäi nolla kuuksi :)

Pamskullekin täällä peukalot pystyssä, mutta itse en yllä testi kuvissa toista viivaa nähnyt (vaan yleensä se viiva pitää olla todella selvä että saan siitä koneelta selvää..).

Kiitos kaikille! Mua jännittää ihan hirveesti.. en todellakaan vielä halua kauheesti hurrata tätä kun kerran yks km takana :ashamed: mutta toivotaan että kaikki menis hyvin.. ja kun vielä noin alussa ollaan.. :)

ja toivottavasti sillä öisellä ibumaxilla ei olis mitään huonoo tähän.. :/ sekin vähän pelottaa.. vaikka joku sanoikin, että niin kauan voi ottaa ihan huolella alkoholia ym. ennenkun saa plussan..

Viimeksi muokattu:
Tsemppiä Pamskulle! Oishan se vaan hassunhauskaa, että viimein plussan saisit :) Tuossa en vielä nähnyt, mutta se voi hyvin olla ettei ole vielä "koneennähtävä".

Synttärionnea Sun!

Miwwi kannattee tosiaan unohtaa se buranan syöminen..

Grill mun mielestä punkku ei vaikuta menkkoihin. Sen "tarkoitus" on lisätä verenkiertoa kohdussa, jotta tarrais paremmin kiinni.

Miramei Juu kyllä unohdan ne.. eilen ei vaan ollut mitään muuta ja meinasin oikeesti pyörtyä siihen pääkipuun.. tänään kävin hakemassa panadolia, vaikka tosi tosi harvoin otan särkylääkkeitä pääkipuun..

Voi, onnea miwwi! =) Super-tarrasukat tällä kertaa matkaan! ;) :heart:

Synttärionnittelut sunflower! :flower:

Pamskulle blogiinkin jo kommentoin kun sinne eksyin ensiksi, mutta tosiaan kuvasta en näe mitään, mutta jos olet siinä nähnyt jotain niin en epäile! :)

Ja nyt en millään muista mitä tuonne toiselle sivulle jäi... Toivottavasti ei mitään kovin tärkeää.

Hmh... En sitten tiedä mistä johtui tämän kierron oudot menkkakivut. :confused: Kipu kesti kauemmin kuin kunnon vuoto, ihan eiliseen iltaan asti.

miwwille paljon onnea plussasta! :)

Äh, tää on niin epätoivoista hommaa kyllä. Kiitos teille kaikille ihanille :heart: Jaksatte tsempata... Mä yritin kuvata teille kuivaa pregcheckiä.. No, ärrrsyttävää, kun tolla kännykällä ei saa kunnon kuvaa - on pakko laittaa reippaasti kontrastia, jotta sen viivan sais näkyviin. Ja tosiaan jos se eilinen pissatulehdus vaikuttaa tulokseen, antais siis sellasta viivanpaikkaa... en minä tiedä! Ja tuntuu kuin tuo aijaa.com tekis nuista kuvista vielä enempi rakeisia, mitä ne onkaan. Huomenna haen sen järkkärin! :kieh:

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 2.9.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Nemppis..........kp52/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Hopeakissa......kp36/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Miramei...........kp33/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi

Kp 21-30

Pamsku............kp29/17-52 .......22v..............yk10.............1.lapsi
Leva................kp27/30................23v..............yk2.............1.lapsi
Anlii...............kp25/27-30...........23v.........yk12.................1.lapsi

Kp 11->20

Henkari............kp20/24..............23v.........yk5......... .....3.lapsi
Mosmos..........kp18/30-32.............23v.........yk3(4)............1.lapsi
memsie............kp18/27-37..........22v.........yk6.................2.lapsi
-es-................kp18/24-30............22v.......yk17.................1.lapsi
Nelistin............kp17/26-33.............24v...........yk7..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp16/29..............23v........yk8(14)............2.lapsi
Sunflower11......kp15/24-28.........24v..........yk22............3. lapsi
millinkäinen.....kp15/???.................22v..........yk6...............1.lapsi
murkku...........kp12/28-38............ 24v............yk3..............1.lapsi

Kp 1-10

Taru_..............kp7/32-60..............21v.........yk5................1.lapsi
susupala..........kp6/37...............22v.........yk3..................1.lapsi
Grill................kp5/25-32.............22v........yk12.................1.lapsi
Niiu................kp4/30-34............25v............yk2..............1.lapsi
Amalia89..........kp1/46-160........22v.............yk14.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp1/29...............20v........yk8.................1.lapsi

Kp??/tjot

Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Helluunen
Ruska-
Punnabis
Lindu
thewholestory
nepulis
Ruby 88

Hiljentyneet:

PisaraSadetta
minssu
miuku9
Agnes
Haidi89
Jonna_91

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
Marpa
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
Miwwi

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Grill No täytyi tehdä kun sattu olemaan aikaa :D Eikä se itsestään päivity ;) Monena iltana oon miettinyt et vois tehdä jo seuraavalle päivälle jos sitä päivää on jäljellä enää pari tuntia.
Niiin ja kovasti odotan, että saan dpo:t kasvamaan :LOL:

• Tykkää
Reactions: Grill
Sunflower11
miwwille onnea!

Pamskullakin näen jotain haaleaa :) Toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Kiitos synttärionnitteluista!
Ovistesti oli aika tumma :LOL:
Veikkaisin et ovis ois tänään kyllä, kivuistahan sen pitäs huomata sit.. Jomotteluja kyllä on.

Onnea plussanneille!

Ite tässä oottelen et kaupat aukeis.. Käväsen hakee pc paketin jos vaikka huomenna aamusta testailis.. Nyt on sellanen oire ilmestyny mitä mulla oli sillon ku tota nuorimmaista aloin odottaa.. Nimittäin jos syön mitä tahansa pienenki määrän niin oon heti ähkyssä ja alkaa ahdistaa.. Ja vatsalihaksetki on kipeet vaikken oo mitään tehnykkä..

Aikamoinen plussa-aalto ollut täällä, onnea kaikille! :flower: Lisäksi sunflowerille myöhästyneet synttärionnittelut ja Pamsku, tässä uudessa kuvassa kyllä minäkin jotain näen :)

Grill pahoittelut että joudutte pitämään taukoa :( Se on kamala tunne kun itsellä riittäisi "intoa" jatkaa yrittämistä, mut takapakkia vaan tulee. En halua kuulostaa lattealta, mutta onneksi kyse on vaan yhdestä kuukaudesta. Tsemppiä!

Tähän väliin haluaisin pahoitella että mun viimeisimmät kommentoinnit ovat olleet hyvin omanapaisia kiukutteluja ja olen käynytkin täällä tosi harvoin. Lisäksi toivon et kukaan ei ota henkilökohtaisesti (tai no, eihän tässä nyt tunnetakaan, mut kaikki varmaan tajus) jos en oo viime aikoina ollut hirveen innokkaasti onnittelemassa ja vähän kaduttaa kun menin silloin taannoin sanomaan etten pysty olemaan onnellinen noiden plussanneiden-ketjussa olevien puolesta :ashamed: Jotenkin tosi synkkä ja stressaava kuukausi takana, mut nyt tuntuu et elämä alkaa taas pikkuhiljaa näyttää edes vähän valoisammalta ja et muiden plussat ei ole multa pois :)

vau ensiks onnea kaikille plussanneille! :flower:
ja myöhästyneet synttärionnittelut sunflowerille :flower:

on:
ovis menossa, eipä oo hyödynnetty :( saatiin eilen kunnon tappelu aikaseks jostain mitättömästä taas vaihteeks, meidän jääkaapin ovesta putosi hylly täynnä tavaraa sinne meni parketille herukkamehut se hylly hajos.. (kiitos mun kun paiskasin sen kiinni)
noh saatiin sovittua ja mies lähti töihin ja ajattelin et sovintoseksi olis sen vuoron jälkeen paikallaan, mut ei tää oli tietysti niin väsyny ettei jaksanu mitään joten sinne meni ovulaatio hukattuna :/
noh tällä viikolla jotain positiivista sain sen duunin :) palkka vähän pienenee hetkeksi mutta nousee kun pääsen vauhtiin :) alan vaihto on siis todellista :)

Voi Miwwi tosi paljon onnea! Koitat vaan jaksaa uskoa, että tämä pysyy kyydissä. Jos jotain ikävää tapahtuisikin, niin niistä huolehtimisen aika on sitten silloin, nyt vaan nautit!

Pakko sanoa, että ensimmäistä kertaa iski pieni kateuden ja katkeruuden pistos toisen onnesta. Me saatiin Miwwin kanssa keskenmenot melko samoihin aikoihin keväällä ja Miwwin tilanne on kai ollut mulle erityisen läheinen. Kai mä olin jostain syystä ajatellut saavani sen plussan nopeammin, kun viimeksi tärppäsi ensiyrittämällä. Koitan nyt sitten pitää tätä vaikka "merkkinä", ehkä mullakin tärppäisi tässä kierrossa?

Mosmos meillä kolmellahan tosiaan sattu noi keskenmenot melko putkeen. Minulla ja sinulla tais vaan olla keskeytyneitä? Mulla ainakin otti tosi koville kun viikolla 11 todettiin pienen kuolleen viikolla 9 :/ Ehdin olla niinkin kauan raskaana. Sen vuoksi ajattelenkin, että ihan hyvä, että saan nyt aikaa sen läpikäymiseen, vaikkatoki toivon ihan pakonomaisesti uutta raskautta. Mullahan näytti plussaa testit vielä 3kk kkm jälkeen. Todellakin vienyt pitkään siis fyysisestikkin toipuminen. Tarraliimaa oli pienellä mukana siis liikaakin. Sydän pysähtynyt niin silti ei tullut itse pois... :( Halaus Mosmos! Pidän sinun tilannetta kaikkein läheisimpänä. Ehkä juuri senkin takia, että viestittelimme tuon kokemuksen jälkeen.

Mosmos Kiitos! :heart: Mä toivon sulle kans tositosi paljon plussatuulta, että tässä kierrossa sullakin tärppää, mehän ollaan menty kans melkeen kun käsi kädessä tässä! On ollu muutenkin ihana jutella sun kanssa silloin kun molemmilla oli se vaikee tilanne!!

Ja kaikille muillekin toivon iiiiiisosti plussaa!! Puhaltelen täälä teille iiison kasan +++ :whistle: :heart:

Yhteistyössä