KyyneltenHymylle onnea talosta ja toivottavasti pääset plussaamaankin!
Sunflower tsemppiä! :hug:
pahoittelut uudesta kierrosta
memsie ja
-es-! hali ja synttärionnea
-es- kaikesta huolimatta
Melko järkky uutinen kyllä
Pamsku.
Ei edes kenenkään ystävän raskaus varmasti niin pahasti voi kolauttaa kun että oma anoppi. Voimia :hug:
Galluppiin: Mun lempivärit vaihtelee vähintään yhtä nopeesti kun mielialatkin.
Mutta kirkkaista väreistä tykkään ja valkonen on aika lemppareita ollut tässä. Mä oon päättäny etten hirveesti ostele mitään vaatteita kun niitä saa ystäviltä ja sukulaisilta kuitenkin siinä määrin. Anoppikin on kuulemma lastenlapsilleen ostanu aina niin paljon vaatteita ettei niitä edes pitämään kerkiä. Joten ei varmaan sitten omat lempivärit näy lasten pukeutumisessa, mut kyllä musta lapset voi pitää oikein räikeitäkin vaatteita, kun ei sitä vanhempana sit enää kehtaa
Just tässä vajaa viikko sitten kävin läpi omia vauvanvaatteita parinkymmenenvuoden takaa ja kyllä sai silmät kyyneleissä nauraa sille "muodille" (äidin mielestä tyylikkäille vaatteille).
Äityispakkaus oli kyllä mun mielestä tosi kiva! Vähän retroa ja kivoja värejä.
Ja pisti silmään orgaaninen puuvilla muutamissa vaatteissa. Jee. Mä kun oon vähän tämmönen puunhalaaja.
Joten kirpparit tulee kyllä olemaan myös yks paikka mistä meille tavarat hamstrataan. Tai no pyritään kyllä välttämään kaikkea mahdollista hamstrausta ihan tilanpuutteenkin vuoks. Esim. oon uhannut tulla toimeen ilman minkäänlaisia vaunuja ja käyttää vaan kantoliinaa. Semmosilla ihan vaan kangasrievuilla oon ystävien vauvojakin kannellu tuolla Afrikassa reissatessani. Mut katotaan kuin mieli muuttuu sit synnytyksen jälkeen.
Ootteko kukaan muu miettiny kestovaippojen käyttöä? Mä yks ilta aloin googlettelemaan ja ei elämä sitä vaihtoehtojen määrää
Netti on kyllä paha paikka, informaatiotulva sekottaa pään.