Kakskymppiset yrittäjät 2012

Leikin tässä ajankulukseni vähän salapoliisia:
miuku9 on kommentoinut viimeksi kesäkuun puolessa välissä eli voi heittää hiljentyneisiin.
Lindu on kommentoinut viimeksi noin kuukausi sitten eli voidaan kai vielä pitää tuolla listalla, myös thewholestorylla, nepuliksella ja Ruby88:lla sama homma.

Pamskulle vielä lähetän kovasti jaksuja ja kiitän tuosta hyvästä PCO-infosta! =)

Pahoittelut AnnisK! :hug:

Amalia: Kyllä tuo ajatusten purkaminen jollain keinolla on ihan hyvä idea! Tosi terapeuttista. ;) Vaikka minua ei ainakaan haittaa jos täällä "purkaudut", jokainen meistä sitä tekee kun siltä tuntuu! :)

Sunflower: Tosiaan, ihailtava asenne sulla! Vielä kun itse pääsis samaan tilaan...

Miramei: Mulla ainakin päivät oikein! :)

ON: Kotiin palattu, oli tosi kiva pitkä viikonloppu! :) Kävin just ennen lähtöä torstaina ex-tempore työhaastattelussakin, jos tulee valituksi se ilmoitetaan kuulemma puolentoista viikon aikana. Huomenna on viimeinen sairaslomapäivä ja keskiviikkona alkaisi sitten taas arki. On sinne töihin kyllä tosi kiva taas palata! Urheilu on nyt vaan jäänyt täysin, kun en vieläkään pysty liikkumaan. Ehkä tässä sitten muutaman viikon päästä jo. Viikonlopun ansiosta on näköjään kiertopäivätkin liikkuneet nopsaan eli huomenna vois aloittaa ovistestauksen.
 
Juu, niitä voi tiputella sinne jos niistä ei mitään kuulu, otetaan sitten takaisin jos ilmottautuu. :)

Miramei Me mennään ihan käsi kädessä tuolla listalla. ;)

Grill Tervetuloa takaisin tänne! :) Minkäslaisessa työhaastattelussa kävit? :)
 
Sunflower11
Grill: Kai se on pakko joskus :) Ovis hyödynnetty ja tänään luget käyttöön. Enempiä ei voi tässä tilanteessa enään tehdä, muuta kuin olla mahdollisimman paljon stressaamaatta.
Äidiltäni sain ekaa odottaessa semmoisen kirjain kuin "yhdeksän tärkeää kuukautta" jossa myös hedelmöittymisen ajan meditaatiota ym.
Kokeilin meditointia ylipäänsä, kyllä se vaan rentouttaa!
Oon täs otttanut itselleni illalla ajan kun mies laittaa lapset nukkumaan ni mie rentoudun :D

Tervetuloa takaisiN!
 
Miwwi: Työ mihin haen on merkkivaateliikkeen myyjä, mikä toimii täällä meidän kaupungissa sekä tuossa n. 30 km päässä. Hakevat siis sellaista myyjää kuka voi toimia molemmissa liikkeissä. Työ on vakituinen ja uskoisin pitäväni siitä kovasti vaikka minulla ei kokemusta tuolta alalta olekaan. :)

Sunflower: Oi, meditaatio voisikin olla hyväksi! En ole kylläkään sitä ikinä kokeillut, mutta voisi ehkä vähän googlettaa tietoa siitä. :)

ON: Hitsit alan huolestumaan, meidän nuorempaa kissaa ei näy, ei kuulu. Viimeksi olemme sen siis nähneet torstai aamuna ja naapuriltakin jo kysyäisin, mutta ei ole hänkään sitä nähnyt viikonlopun aikana. : / Jos sitä ei huomiseen mennessä kuulu, on varmaan pakko alkaa joihinkin toimenpiteisiin... Emme voi edes tietää onko se käynyt kotona meidän ollessa lomalla, koska kissanruokkijat eivät olleet nähneet kumpaakaa, mutta ruuat on kyllä hävinnyt.
 
Miramei kiva kun jaksoit päivittää listaa, mä jo ajattelin et pitäiskö, mut viime päivityksestä oli niin pitkä aika et luovutin jo heti alkuunsa :D Mut tosiaan mut voi tiputtaa vähän alemmas, tänään siis kp2.

Grill tsemppiä työnhakuun ja toivottavasti kissa löytyy!

AnnisK pahoittelut :(

Hopeakissa kiitos kannustavista sanoistasi :) Se kp1 on se pahin, kyllä tästä taas noustaan, uutta sotasuunnitelmaa vaan kehiin!

Lisäksi mua piristi se kun eräs tuttu meni juuri naimisiin; kyllä! Minä, katkera bitch, pystyn olemaan aidosti onnellinen jonkun toisen puolesta :D Ja ehkä asiaan vaikutti myös se että tuo naimisiinmeno on asia joka TULEE toteutumaan, siihen pystymme miehen kanssa itse vaikuttamaan, ja siihen pitääkin nyt taas keskittyä enemmänkin :)
 
Grill, toivottavasti kissanne löytää kotiin :)

ON: Oon aiiiiivan loppupoikki. Mies tosiaan sairastanut perjantaista saakka, eilen vein sen päivýkseen, kun oli tosi huonossa kunnossa. Epäiltiin aivokalvontulehdustakin, eli otettiin se selkydinpunktio, mut onneks sitä se ei ollut. Tosin vieläkään ei tiedetä oikein mikä vaivaa, mut kuume ei tahdo laskea noilla buranalla eik panadolilla ees yhdessä, ja nyt se ei edes pysty sängystä nousee, kun pää tuntuu niin kipeältä sen punktion takia. Oon tässä sitten koittanu ite näillä 2-3 tunnin jatkuvilla yöunilla käydä töissä, huolehtia tytöstä, sekä miehestä ja huushollista... Likallakin taas eilen epilepsiakohtaus, ja meinas vetää jo vakavaks...Just tulin kotiin hakemasta "anopilta" panacodia tolle tuohon selkäsärkyyn, että sais ees nukutta... Ja taidan tästä ite kohta painua pehkuun. Tais olla itellä se ovis jokuu varsinainen megaovis, sillä edelleen maha on tosi tosi arka ja "kirvelee" muniksen kohtaa. :( Plääh, toivottavasti sais nyt nukuttua ja ladattua akkuja huomiseen työpäivään.
 
kyllä täällä mukana ollaan! kaikennäköstä muuttohässäkkää yms. vaan ollut tässä... minä en nyt oo ihan varma noista kp:stäni kun viimeviikolla täti? oli yhden päivän kylässä liekkö ne sit menkat vai mitä?
 
Oi kauheeta memsie! :O Mut onneks ei sentään ollut aivokalvontulehdus, tosin kamalaa tuokin ettei tiedä mikä vaivaa... Koitahan jaksaa! :hug:

nepulis: Hyvähyvä! :) Tuosta tädistä on sitten paha tietää, mutta mulla oli siis (saatan nyt jo toistaa itseäni) kiertojen 3 ja 4 välillä tosi ihmeellinen ja todella niukka vuoto, minkä siis laskin tädiksi, mutta kun aloitin sen kaakao-macan syönnin (silloin luulin olevan kp5) niin täti tulikin kahden päivän päästä normaalina!

ON: Huh, huh. Kissa ilmestyi puolen yön aikaan kotiin ja pakko myöntää (ja tätä en ikinä itsestäni olisi uskonut), että kyllä mulle jo kymmenen aikaan itku tuli kun pelkäsin ettei mun "vauva" enää tulekaan kotiin. :ashamed: Olemme sen kuitenkin kasvattaneet pennusta ja kun ei meille näköjään muutakaan kasvatettavaa suoda...

Ja ovistestit aloitettu, ihan hyvää viivasta jo ilmestyi. Jos nyt oikein panostaisi siihen että sen plussan saisi! =)
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kuulla, Grill, että kissa löysi kotiin! :)

Nyt pelottaa, että täällä on kanssa tauti iskemässä. Heräsin 5.30 yöllä vessaan. jolloinka oli jännästi lihaksissa sellainen kuumeinen olo, ja poskissa, mut ei ollut kylmä, ja mittasin lämmön, näytti 36,8. Oviksen jälkeen lämmöt nous tuohon 36,4-36.5, kun ennen sitä oli max 36.0. Aamulla kun heitin likan taksiin, ja tulin vielä sisälle hakemaan laukkuni, yhtäkkiä voimakas paha olo valtas, ja juoksin kovaa vauhtia vessaan - ei tullut oksu. Nyt ihan mieletön päänsärky, ja lämmöt näyttää 37,1... Kuulostaa mun mielestä vähän ovisoireilta, mut on tikut näyttäneet jo 4 aamua ihan haaleeta haamusta. Mä en nimittäin oikeesti voi tulla tuohon kuntoon kuin mies, miten me sitten pärjätään? :( Töissä kuitenkin edelleen oon, vaik olo on tosi kurja :(
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 7.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp48/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp42/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp39/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp38/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp 21-30


Anlii...............kp28/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp26/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp26/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Mosmos..........kp21/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp21/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi

Kp 11->20


KyyneltenHymy..kp20/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp20/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Sunflower11......kp18/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp17/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi
-es-................kp17/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi
Nelistin............kp16/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp14/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Grill................kp11/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi

Kp 1-10


Hopeakissa......kp10/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp10/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp10/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp7/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp7/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp5/28-32............23v...............yk5................1.lapsi
Amalia89..........kp3/46-160........22v..............yk13.................1.lapsi
Leva................kp1/30................23v...............yk2.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
Pamsku...................................22v..............................1.lapsi

Mukana menossa

Punnabis
Naspula
Agnes
Haidi89
Jonna_91


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu
miuku9



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Heips taas! Kylläpä täällä on taas reilussa viikossa ehtinyt tapahtua paljon... Niin on kyllä mullakin. Viime viikon ke olin äitini kanssa kesäteatterissa ja kun teatteri loppui ja nousin ylös niin tuli sellainen valahdus, että ei ennen oo nähty. Mä olin kirjaimellisesti nilkkohini asti veressä siis sukatkin oli veressä kun pääsin kotiin ja haaruksista tursusi hyytymiä vaikka oli yöside paikalla :( Se oli jotain jäätävää! Seuraavana aamuna oli Taysiin aika joten odottelin aamuun ja eikun lääkäriin.. Ultrattiin taas kerran, mutta tällä kertaa siellä näkyikin tavaraa, vaikka moneen otteeseen on sanottu, että kohtu on tyhjä. Henoglobiini oli 73, mulla normaalisti 140 suunnilleen.. Osastolle odottamaan kaavintaa ja pääsinkin nopsaa leikkuriin. Nukutus jännitti paljon, mutta ihan turhaan! Sitten sain vielä pari pussia verta ja illalla jo pääsin saattajan kanssa kotiin. Nyt VIHDOINKIN kohdun pitäisi olla oikeasti tyhjä.. Nyt vaan odotellaan että jälkivuoto loppuu, joka muuten on ollut hyvin niukkaa kaavinnan jälkeen, verrattuna lääkkeellisen vuotoon josta oon joutunu kärsiin yli 7 viikkoa putkeen.. HUOH! Menkkojen pitäis lääkärin mukaan alkaa 2-3 viikon päästä ja sen jälkeen yritys saa alkaa... Anteeksi vuodatus taas! Toivotaan, että kuukauden sisällä pääsen taas kunnolla juttuun mukaan kun(jos) alkaa uusi kierto..
 
Heips.
Nyt päätin, että teidän kanssa tulen jännäilemään. Montaa muutakin yrittäjien ketjua olen seurannut, mutten yhteenkään ole "liittynyt". Nyt oli ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen ja vähän jännäilin kuinka kierron pituus muuttuu. Pillereiden kanssa se vakio 28 ja nyt oli sitten 30. Täti tuli yllättävänkin runsaana ja kivuliaana.
Elikkäs listalle saa laittaa kp1/30 yk2, ikää 23 ja 1. lapsi. :)
 
Voi että Nemppis, kuulostaa todellakin kurjalta! Seurataanko vielä tilannetta kuitenkin, että vuoto nyt todella loppuu ja niin edelleen?

Tervetuloa vaan Levalle :)

Juu, kyllähän se tauti minuunkin iski. Alkoi töissä silmät särkemään jokaisesta liikkeestä, pää jyskytti, jokainen kolo kropasta kolotti. Kuume ei kyllä noussut 37,5 ylemmäs ennen kuin otin särkylääkkeet, ja mulla ne auttoi toisin kuin miehellä. Nyt on siis suht hyvä olo pikku unien jälkeen :) Tyttö tuli puoli tuntia sitten taksilla hoidosta, ja on nyt nukkumassa. Sen jälkeen lähtee isäni kanssa vähän ulkoilemaan, ja sitten onkin melkein päivä pulkassa hänen osaltaan - onneksi. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin, ettei hänkin kipeäksi tule :( Huomenna nimittäin aamusta pitäis varmaan lähtee viemään mies tk:n kautta sairaalan ensiapuun, jossa laitetaan veripaikka, kun tuosta selkäydinnäytteestä tuli "komplikaationa" tuo mieletön päänsärky, ja nyt kun on kaksi päivää kestänyt, ei ole itsekseen ohi menossa... Huhhuijaa, on kyllä ollut melkoiset viime päivät.
 
Sunflower11
Voi Nemppis :hug:

Tervetuloa Leva!

Memsielle Paranemisia!

Omaa: Täällä eilen eka luge laitettu, nyt niitä sit laitetaan 10-14 päivän ajan, ehkä jos vuoto ei ala niin testaan dpo 12, eli ens viikon keskiviikkona. Saapi nähdä :)
 
Ohho Nemppis! :hug:

Toivottavasti ei mene tauti sun kohdalla pahemmaksi memsie!

Tervetuloa mukaan Leva! :wave:

Sunflower: Jeejee, nyt on sormet ja varpaat ristissä et olis jo vihdoin ja viimein teidän kierto! =)
 
Tulipa tässä mieleen kun Sunflower joskus sanoi, että saa ovistestiin vahvemman tuloksen aamulla kuin illalla, niin itse kun testasin tuossa muutama tuntia sitten niin tuli testiin toooodella hailakka viiva ja aamulla tuli ihan suhteellisen hyvä viiva eli taitaa olla mullakin silleen. :D Pitää varmaan yrittää pitää jatkossa sitä virtsaa rakossa pikkuisen kauemmin kuin pari tuntia... :)

Tulipa tälläinen btw-kirjoitus. :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 8.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu...............kp49/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp43/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp40/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp39/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp 21-30


Anlii...............kp29/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp27/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp27/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Mosmos..........kp22/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp22/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp21/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp21/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11......kp19/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp18/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi
-es-................kp18/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi
Nelistin............kp17/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp15/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Grill................kp12/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Hopeakissa......kp11/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Taru_..............kp11/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp11/29...............20v........yk7.................1.lapsi

Kp 1-10


Miramei...........kp8/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi
Miwwi..............kp8/28-35...........21v............yk2(5)............1.lapsi
AnnisK............kp6/28-32............23v...............yk5................1.lapsi
Amalia89..........kp4/46-160........22v..............yk13.................1.lapsi
Pamsku............kp4/17-52 .......22v..............yk10...............1.lapsi
Leva................kp2/30................23v..............yk2...............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Ruska-
Punnabis
Naspula
Agnes
Haidi89
Jonna_91


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu
miuku9



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Grill, kaipa siinä on vähän sama juttu, että yleensä aamuisin on tujumpaa pissiä? :D

Jännä juttu, kävin eilen jo tk:ssa hakee sairaslomaa, ja sain kolme päivää. Mut ei ole eilisten kuumelääkkeiden oton jälkeen kuume noussut... olo on oikeastaan mitä mainoin, vain päätä vihlasee, kun silmiä nopsaa liikuttaa. Nyt tuntuu kuin lintsaisin, kun makaan kotona :D
 
memsie: Niin siis onhan se ihan loogista juu, mutta kun mun mielestä siellä ohjeissa lukee ettei ovistesteillä oo väliä mistä pissistä sen tekee. :) Mut joo, tänään aamulla oli taas vahvempi viiva, melkein vois jo plussaksi laskee. Niin ja kaverini sanoi että meillä päin on liikkeellä sellainen vuorokauden kestävä kuume minkä jälkeen tulee jotain ihmeen ihottuman tapaista. :O Mutta ei kyllä taida olla samaa kuin tuo sinun (ei ainakaan samaa kuin miehelläs!) tauti. Noh, pikaista paranemista joka tapauksessa. ;)
 
Grill, paitsi tämä mieletön jysäri jäi, tai oikeastaan taas vahvistui, posket kuumottaa, mut kuumetta ei oo. Mies onneksi alkaa olla jo kondiksessa, pahin päänsärkykin on sillä kadonnut, ja vältetään veripaikan laitto :)
 
Hyvä juttu memsie! :) Siis että miehes alkaa olla kunnossa. :D

Voi luoja kun taas masentaa... Mulla tulee näköjään tää vaihe just oviksen aikoihin. Ja no, vaikuttaa varmaan sekin että aamupäivällä postasin blogiini kirjoituksen, minkä olen kirjoittanut valmiiksi jo heinäkuussa (mutta palvelimen ongelmien vuoksi olen saanut molemmat blogit kunnolla toimintaan vasta viime viikolla) ja sekös teksti sitten pisti taas miettimään. :ashamed: JA olen palannut tänään töihin, täällä on taas kerran todella hiljaista eli tekeminen on loppu eli ehtii ajattelemaan kaikkea. Prkl...
 

Yhteistyössä