Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 1.8.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Hopeakissa......kp79/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Agnes...............kp62/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp60/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp56/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
miuku9............kp50/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miwwi..............kp47/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Lindu...............kp42/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp36/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp33/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp32/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp 21-30

AnnisK............kp27/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp25/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi
Anlii...............kp22/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi

Kp 11->20

memsie............kp20/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp20/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Mosmos..........kp15/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp15/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp14/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp14/37...............22v.........yk2..................1.lapsi
Sunflower11......kp12/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp11/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi
-es-................kp11/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi

Kp 1-10

Nelistin............kp10/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp8/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Grill................kp5/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Taru_..............kp4/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp4/29...............20v........yk7.................1.lapsi
Miramei...........kp1/33-40.............24v.........yk2(8)..............1.lapsi

Kp??/tjot

Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
Pamsku...................................22v..............................1.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis
Naspula

Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:

Miramei TÄÄLÄ ALKO KANSSA VUOTO.. Kuinka voi olla samana päivänä.. Katsotaan nyt kuinka kauan tämä vuoto kestää..

Sitten olis taas oviksen bongaus edessä.. Kuinka löydänkään oviksen jos kierrot on näin pitkiä. :ashamed:

Pamsku Oi kuulostaa hurjan jännältä!! Mä peukutan sulle kovasti :> Kyllähän joillakin tuo luteaaliaika voi olla pidempi kuin se oppikirjoista opittu 14 päivää. Mutta kyllä mulla vaan on sellainen haisu, että sulla saattais sala-asukki sinne rakentaa pesää ;) Niin ja tuolla tytön ryhmässä on vain 7 lasta, iältään 2-6-vuotiaita. Se kun on Turun ainoa monivammaisille tarkoitettu yksikkö, ja tyttöhän on sekä liikunta- että kehitysvammainen. Sinne meni mamman muru niin reippaana taksin kyytiin iloisesti hymyillen, ja käsiään vimmatusti heilutellen (hänen tapansa näyttää innostus). Ah, olipa ihana päästä taas töihin tuon heinäkuun lököilyn jälkeen :D

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Haukotus. Mä oon niiiiiiin väsynyt. Siis koko kroppa ihan "uupunut". Tosin tällekin on ihan looginen selitys varmasti, kun oon nyt kolme yötä nukkunut vähän huonommin... Mutta voi morjes. Piti vähentää kahvin juontia, mut ei taida vielä onnistua :D

Pahoittelut Miwwi ja Miramei. :hug:

Ja mulle voi päivittää KP 4//28-38(75). Halusin tuon 75 tuonne sulkeisiin, koska toivon yksittäistapaukseksi moista megakiertoa. :) Oon niiiiiin mielissään, että pääsin uuteen kiertoon siirtymään, ja mikä parasta, mukana menossa greippimehu, 42kpl ovistestejä, foolihappoa ja uutteraa pupuilua! :D Nyt helevata plussa mullekki! :heart:

Oli tosiaan pakko kokeilla ihka ensimmäinen ovistesti. :D Hmm, kannattaiskohan mun alkaa joskus kp 10-12 tikuttelemaan? Lisäksi kysyisin viisaammilta, mistä ostatte sitä foolihappoa? Itse tilasin nyt samalla paketin, mutta mietin, saako sitä kaupoista esim edullisemmin?

Nyt laitetaan plussa-aalto tilaukseen. :)

• Tykkää
Reactions: memsie
Sunflower, okei :>

Argh! Nyt taas mies epäröi. Hän ei tiedäkään, onko oikea aika vielä lapselle... Alkaa menee hermot tuohon tuuliviiriyteen. Tai sitten se saattaa olla sitä, että, kun otan asian puheeksi, niin alkaakin jännittää. Ei siitä kauaa ole aikaa, kun sanoi samaa. Ja sitten taas toista. No, oon tehnyt selväksi, että pillereitä en ainakaan nyt ala napsimaan, jos hän sit kuitenkin onkin sitä mieltä, että vaavi saa tulla. Ja ilmeisesti ei ole sitä vastaan, että jos nyt olisi tullakseen, niin tulisi, mutta jos kuitenkin vähän kattois koska sitten "ruiskauttaa" ja koska ei. Kyllä nyt ketuttaa.

Jee sun !!! Nyt vaan kovasti heiluttelette siellä peittoja! ;) Viette lapset vaikka hoitoon pariksi päiväksi! ;)

Omaa: Anteeksi, jotten eilen tullut kertomaan testin tuloksia. Meillä katkes netti- ja tvyhteys koko talosta ja tänään saatiin takaisin toimintaan! Soneralla ei edes tiedetty yhteysongelmista! :D
Noniin, siis haaaalean haalea viivanen ilmestyi testiajalla. Ei siis ollenkaan hyvä näille dpoille.
Huomiseksi sain vasta polille ajan. Ottavat verikokeet ja ultraavat kohdun. Toivottavasti siellä nyt jotakin selviäisi, miksi koskenut ovulaatiosta lähtien, miksi on niin kovin oireita ja miksi menkat ovat myöhässä.
Huoh!

Pamsku, mutta oli viiva kuitenkin?? Vaikka haalea, mutta ihan selkeäkö? Mutta hienoa, että pääset huomenna polille :) Eiköhän siellä saa selvyyden tilanteelle. :)

ON: Mulla oli eilen illalla ihan mielettömän arat rinnat, ei pelkästään rinnanpäät, kun vaihdoin rintsikat. Koko illan tuntu tosi herkiltä. Tänään ei taas muuten arista, kuin nännit... En nyt kuitenkaan tästä(kään) voi innostua :D

Mä tein mielenkiinnosta elämäni ensimmäisen ovistestin. Se näytti just tuolta, kun sunflowerin linkkaama kuva, siis tuo vaaleanpunainen testi. Mut mä oon ihan varma, että ovis on mennyt jo useempi päivä takaperin. Tiedän siis, että pitäis olla tasavahvaa viivaa, jotta olis ovis, mut näyttääkö se tosiaan jatkuvasti muutenki ton vahvuusluokan viivaa? :O

Tänään kävin gynellä ja sain femarit, mutta ens kierrossa vasta aloitan, koska pitää ottaa kp3-7 ja mulla on nyt kp5, eli vähän myöhässä oltiin.. Lääkäri puhui siihen malliin, että enää ei oo oikein mitään tk:ssa saatavia hoitoja, että seuraavaksi lähetettä sairaalaan .. :/

Sunflower11
Koska sä luulit/uskoit memsie että sulla ovis on ollut?

Jos et oo testannu ni hyvinkin voi olla vasta nyt (tai sit liittyä mahd. raskauteen ;))

Täällä tänään selvät ovisoireet oli/on. Jee, ekaa kertaa mie ovuloin "oikeaoppisesti" kp 14.

• Tykkää
Reactions: memsie
Sun, viimeviikon alkupuolella :O Silloin jomotteli vasemmalta muniksen kohdalta, himotti, limatti ( :D) ja nännit pamahti kipeiksi loppuviikosta, minkä oon aina aatellu liittyvän menneeseen ovikseen, koska siitä n. 2 viikkoa alkaa menkat. Nyt oon tän päivän oikein kuulostellut itseäni ton aamun viivojen jälkeen. Juu, nipistelee masussa, mut se ei oo toispuoleista. Edelleen on ne nännit jumalattoman herkät, kuten koko viikon. Ei muuta. Googlettelin myös, että joillakin ihan kierron lopussa ovistestit voi antaa plussaa pari päivää ennen menkkoja. Kattellaan.

Nyt on polilla käyty. Repesin kyllä totaaliseen itkuun päästessäni lääkärin puheilta pois.

Kohdun limakalvo 5mm, munasarjat hiljaiset. Vatsaontelossa verta, jonka on aiheuttanut keltarauhasen räjähtäminen tms.
kohdunulkopuolista pelätään - ottivat verikokeen, jonka vastaus tulee sitten maanantaina.

yksi clomikierto vielä, seurantaultra kp10-11, jos ei toivottua tulosta, eli plussaa testiin, niin sitten miehen simpat tutkimuksiin ja minulta tutkitaan munatorvet. Jos kaikki siellä ok, niin pistoshoitoihin, jotka siis about 100-200€/kierto.

Nyt ensin vaan odotelllaan ne menkat alkaviksi..

Oon tällä hetkellä nyt niin rikki, että jään vähän palstatauolle.

Viimeksi muokattu:
Pamsku voimia! Eikö nyt tarvi tehä mitään jos se oli ulkonen? Aika kauan pitkittää jos maanantaille, toisaalta itellä soudettiin kuukausi ennenku tehtiin päätösiä.

Jos uskoisin ihmeisiin sun muuhun, olettaisin tässä kierrossa tapahtuvan! Kolme vuotta sitten jyväskylä rallien aikaan tulin raskaaks, laskeskelin kiertoa et aikalailla samalla mennään kun kolme vuotta sitten :)

Heippa hei täältä keskeltä "ei-mitään". Olen mökkeilemässä, mutta piti tulla pikaisesti helpottamaan netti-vieroitusoireita. :D

Ensinnäkin Pamsku: Suuren suuret pahoittelut ja kovasti jaksamista teille! :hug: Kyllä kaikki varmasti vielä järjestyy!

Memsie: No voihan... : / Tosi ikävää ettei se miehesi oikein osaa päättää mitä haluaa, mutta uskoisin silti että lapsi silläkin on haaveissa koska ei suoraan sano ettei haluaisi lasta. Kyllä tässä itselläkin välillä tulee sellainen olo, että onko tähän elämäntilanteeseen fiksua haluta/hankkia lasta, mutta uskon silti että kaikki järjestyy kyllä. :)

lumihiutale: No jos sitten noilla eväillä jo jotain tapahtuisi! =)

Ja muutenkin kovasti nyt tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille kuin myös piinailijoille! :heart:

Pitää katsoa jos huomenna tulen vähän paremalla ajalla täällää käymään (lue: kaverit ei kyttää niskan takana), mutta nyt suuntaan saunaa. :)

Yhteistyössä