Kakskymppiset yrittäjät 2012

Taru niin kuin tuossa Sunflower jo sanoikin, et kyllä sillä merkitystä ilmeisesti on, et miten pitkään on pidätellyt. Kävin katsomassa tuolta toisesta ketjusta ja siinä kuvassa mistä mainitsit, näkyy ihan selvästi toinenkin viiva. Niin ja sullahan on menossa vasta yk3 eli se on ihan luonnollista (ja hyvä asia) et kierrot pikkuhiljaa lähtee lyhenemään, eli toisin sanottuna kyllä voit mun mielestä iloita kp30 haamusta :) Sit ois asia erikseen jos olis jo monen kierron ajan ollut kierron pituus vaikkapa sen 40pv..Jokatapauksessa huomenna sit uutta testiä kehiin! Ootko tehnyt myöskin ovistestejä tässä kierrossa? Kun tosiaan jos nyt sattuis et reagoiskin siihen..

Grill ja murkku pahoittelut uusiin kiertoihin joutumisesta :(

Omaa: täällä voidaankin jo varautua siihen et viikon päästä alkaa jälleen uusi kierto. En niillä ovistesteillä selkeää plussaa saanut, vaikka viivat lähtikin vahvistumaan yhdessä vaiheessa (testasin kaksi kertaa päivässä) ja tässä vaiheessa pitäis olla jo rintojen arkuutta niin kuin aina oviksen jälkeen (hyvä sanoo "aina" kun on ovuloinut kaksi kertaa..), mut nyt ei oo mitään tuntemuksia. Huoh, turhauttavaa yrittää vielä kolme kuukautta näillä eväillä, kun ei nuo clomit selvästikään auta, ainakaan noin pienellä annostuksella :(

Muoks. Pamsku pahoittelut negasta! Älä kuitenkaan ihan vielä luovu toivosta, ehkä se plussa ei vaan näy ihan vielä noilla dpo:illa :|
 
Viimeksi muokattu:
Amalia89: Juu, toivotaan et huomenna olis viiva vahvistunu! Kyllä tää on jännää... En ole siis testaillut ovista, niin tää on mulle ensimmäinen testi koskaan johon tulee toinen viiva :) Ajattelin nyt tämän kierron mennä ilman mitään merkintöjä kalenteriin, siis etten tarkkaile ovista tai muita kehon muutoksia... Mutta. Kävin äsken hakemassa kaupasta 6kpl r-testejä (juu, hieman ylireagoin)...

Anteeksi, mä pyörin nyt niin rankasti täällä omassa pilvilinnassani, mutta tsemppejä kaikille uuteen kiertoon päätyneille ja myös kaikille jännittyneille piinailijoille! Nyt voin sanoa, että ymmärrän miltä tuntuu :D

Tuun huomenna ilmottelemaan miten mun kävi :)
 
Juu, negahan se. Kaikenlisäksi pyyhittäessä verta, eli mulle vois päivittää kp1/32-60 yk4... Jos tästä jotain positiivista hakee niin ainakin kierto on lyhentyny puoleen... Osaisko joku sanoa oliko mulla vaan viallinen testi vai mitä se viiva tarkotti? Oliko se just niin, että ennen menkkoja se hormoni kasvaa ja siks voi tulla viiva? Vai mitä mä muistelen, voiko muka raskaanaolemattomalla olla raskaushormonia veressään? :S
 
Taru oi ei! Onko vuoto niin runsasta, että se seuraava yk käynnistyi? :(
Oon kyllä itsekin kuullut tuosta, että joillain se LH hormoni nousee juuri ennen menkkoja ja saattaa siksi myös näkyä raskaustestissä.

Grill, Amalia ja muut Tää oli kyllä sovittu jo miehen kanssa, että jos tämä yk ei oo tärppikierto, niin meidän on odotettava joulukuulle hoitoihin menemistä. Mä en yksinkertaisesti haluais olla häissäni viimesillään tai just synnyttänyt. Haluan mun unelmamekon päälle. :) Toki nyt syksyllä viedään miehen näyte tutkittavaksi...

Amalia no voihan kökkö. Ootko harkinnu nuita digejä varmistamaan vahvoja viivoja? Nyt pitäs sielläki jo alkaa nosteleen clomiannostusta.. Oliko sulla tässä kierrossa folliultraa?

Omaa: Viimeyönä oli kaameita menkkajomoja about 30min. jonka jälkeen loppui. Ajattelin yöllä jo, että kohta aukee hanat, niinku ennenki oikeiden normien menkkojen aikaan.. ensin jomottaa niin, että tulee se fiilis, että vessaan mars.
No, hanat eivät auenneet - vielä. Toivottavasti nyt tässä ennen töihin lähtöä, jotta saisin kiukuteltua tässä kotona.
Lämmöt edelleen koholla, alavatsaa nippaili tänäänkin ja ällöttävä olo tuli heti herättyä, jotta oli jotaki pakko saada syötyä. Nyt on dpo13
 
Heippa!

Tulin nopeesti vaan käymään...

Täälä siis ei oo menkat vieläkään kunnolla alkanut tässä nyt on muutamia päiviä tullut tooooosi niukkaa vuotoa, melkeimpä vain silloin kun vessassa käy.. Eilen tein siis r-testin mutta negaa näytti.. Saas nähä mitä tässä nyt tapahtuu.

Eilen siis oltiin tupareissa ja tuli sielä alkoholiakin nautittua kun se r-testi näytti negaa.. Mutta järkytyin ihan totaalisesti, sielä oli joku joka oli yli puolessa välissä raskaana ja veti illan aikana melkeen koko röökiaskin!!
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku: Juu, samalla lailla alkoivat nämä menkat kun kaikki aikaisemminkin, joten eiköhän nää ihan oikeat menkat ole :S Harmittaa vaan ihan sairaasti kun jo eilen sitten kerroin ukolle tosta haamusta, jonka sain testiin... Sehän ei näistä asioista kauheasti tiedä ja vaikka sanoin, ettei kannata innostua vielä, niin nyt se sitten kyselee, että onko nyt ihan varmaa ettei vauvaa tule ja vaikka verta tulis niin onko ne välttämättä menkat jne... Ehti raukka siis jo innostua :( Mä oon niin pessimisti, että vaikka eilen olinkin aika pilvilinnoissa, niin kuitenkin jotenkin ajattelin, että parempi varautua siihen negaan. Ja mikäpä muu sieltä sitten tulikaan... :'(

Mutta siis, eiköhän täältä ylös vielä nousta! Mitenkäs muuten, mulle on varattuna aika neuvolassa tässä parin viikon päässä. Aika varattiin alun perin pitkien kiertojen vuoksi kun eka kierto oli 40, toka 60 ja nyt viimesin 32. Niin voinko yhä mennä sinne neuvolaan, voiko ne auttaa mua mitenkään? Vai kannattaako antaa aika jollekin sitä enemmän tarvitsevalle (lähinnä, että onko siellä neuvolassa mitään tehtävissä, voidaanko katsoa vaikka että kaikki on ok "tuolla alhaalla" vai vienkö vaan turhaan kallista aikaa menemällä sinne)?

Miwwi
No onpas toikin ärsyttävää! Jos testi näyttää negaa niin sais ne menkat tulla sieltä että pääsis eteenpäin hommassa! Onko sulla aikasemminkin alkanu samalla tavalla menkat, siis tollain hitaasti?
 
Pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille! :hug:

Täällä jomottelee koko ajan alavatsaa ja verta on tullu vaan ihan ministi ja jälleen ihan vaan rusehtavaa hyytymää, ei muuta. (sorry yökötys yksityiskohtineen) Tilaan just kohta niitä testejä, niin antaa vain nuiden kp:den juosta, ku en kyllä laskis tällasta menkoiksi, ku ei edes punasta verta oo ollu nähtävissä, ku haaleesti yhtenä iltana. Alko vähän mietityttään nuo ruskeat isohkot hyytymät.. Ollaan vielä just nyt lähössä lomalle, mökkeilemään vuokramökkiin. Toivottavasti kaikki menee ok ja menkatki alkais, eikä olis tällästä ihime hommaa..

Mutta nyt sitten ilman nettiä keskiviikkoon asti, toivottavasti pääsen tullessa lukemaan plussa-uutisia! (kröhöm, Pamskuuu..) :kiss:
 
Taru_ Sain km 5/12 ja sen jälkeen kp oli siis 42 ja nyt niitä siis odotellaan taas ja nyt kp 44.. Ennen km ja raskautta oli kp 36, eli se on ollut aina normaali.. Mutta tää ei kyllä oo enää normaalia, en sitten tiedä onko kroppa vielä sekaisin keskenmenosta.. Mutta ihmetyttää kun kumminkin jotain vuotoa tulee, mutta ei voi vielä kyllä olla kp alussa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 29.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp76/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Agnes...............kp59/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp57/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp53/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
miuku9............kp47/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp46/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Miwwi..............kp44/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Lindu...............kp39/28................22v.........yk5...............1.lapsi
Taru_..............kp32/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp33/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi

Kp 21-30


lumihiutale92.....kp30/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp30/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp29/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
AnnisK............kp24/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp22/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi

Kp 11->20


Anlii...............kp19/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp17/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp17/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Mosmos..........kp12/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp12/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp11/27..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp11/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11......kp9/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp8/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi
-es-................kp8/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi
Nelistin............kp7/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp5/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Grill................kp2/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
Pamsku...................................22v..............................1.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
memsie ja muutkin jotka kyselleet, mulla testit näyttäneet vuoron perään tummempaa ja vaaleempaa. En halua vielä plussanneissiin, ennenkuin selvyys saadaan... Nyt en oo useampaan päivään edes viitsinyt tehdä testiä, ärsyttää niin...murrr. Huomenna jos tekis taasen. Kiertopäivätkin näyttää jo vaikka ja mitä!! :/ En uskalla edes aatella et oisin raskaana. Varuilta olen nätisti elellyt eli en juopotellut, vaikka hyvä syykin ois ollut.

Naspulalle :hug: toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.

Voimia kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja muuten vain apeamielisille kanssasisarille!
 
  • Tykkää
Reactions: Punnabis
huhhuh, kamalasti on tapahtunut tänä aikana kun oon pitäny vähän taukoa. oli niin ihana reissu Kreetalla ja juhlatkin onnistui ihanasti :)

oon yrittäny lueskella teidän juttuja, mutta niitä on niin paljoon! pahoittelut kuitenkin kaikille uusiin kiertoihin joutuneille ja toivotan plussien metsästys onnea kaikille.
Pahoittelut Naspulalle toivottavasti vielä olisi teidän suhteelle toivoa :hug:

huomenna pitäis aamulla jaksaa nousta ylös aikaisin ja polkea töihin. ei kyllä olisi yhtään motivaatiota. jos lomailusta saisi saman palkan aina kuin töissä käymisestä voisin lomailla koko lopun elämääni ;) sitten kun palkka rytmi alkaa normalisoitumaan syyskuun alussa, mä lähden lekuriin.. mun stressi tila on huipussaan, yritän pärjätä sinne saakka. on sellainen "mulle heti nyt" olo :D mies raukka kun joutuu mua päivästä toiseen katsomaan elämänsä loppuun saakka :)
 
Miramei Onko testi koko ajan vaihellu vahvuuksia? Onko sama testi kysees? Kannattas mennä mitattaan hcg oikeen verestä. Onko sulla vuotoa? Ulkonen raskaus vaihtelee plussan ja negan väliä, ainakin itellä teki niin!

Jäiks, huomen se lääkäri.. Palaan sit astialle..

Päivittäjä huom! Mun kierron max pituus on 29 ei 27
 
kyyneltenhymy ei ole vuotoja. Aika haaleita, mutta selkeesti nähtäviä viivoja ollut. Viime kierto heti siis keskenmenon jälkeen kesti 58 päivää ja yhtään selkeetä negaa en ole saanut sen jälkeen, vaikka siitä on jo 3,5kk aikaa. Ja ei, kohdussa ei ole jäämiä vaan ilmeisesti minun kroppa on vaan he*vetin yhteistyökyvytön :(
 
Miramei testasitko tänään?? :popcorn:

KyyneltenHymy mitäs lääkärissä meni?

Taru pahoittelut uudesta kierrosta! Ja onhan se aina mahdollista et testi on ollut esim.viallinen..:|

lumihiutaleelle myöskin pahoittelut :(

Naspula (jos nyt täällä vielä käyt); siirsin sut listalla tuonne mukana menossa-osioon, onko ok?? Vai haluatko kokonaan pois? Mietin vaan et jos (ja toivottavasti) täällä vielä käyt kirjoittelemassa!

Onkos Pamsku vielä testannut, nyt kuitenkin dpo14 :)

Niin ja tosiaan mulla oli tässä kierrossa folliultra (ensimmäistä kertaa vaikka jo kolmas clomi-kierto menossa), ja siellä oli kp12 isoin folli 12mm ja sit oli pari kappaletta jotain 8 tai 9mm, eli ilmeisesti aika onneton saalis noilla silloisilla kiertopäivillä, ainakin mitä netistä luin. Kohdun limakalvo oli myöskin hieman turhan ohut, 4,5mm.

Toisaalta aloin ehkä valittamaan turhan aikaisin, nimittäin nyt ne oviksen jälkeiset tissi-tuntemukset ovat ilmestyneet..Tai sit mä oon vaan runnonu näitä niin paljon et väkisinkin vähän aristaa :D

Mitähän mahtaa kuulua seuraaville; Haidi89, Agnes, miuku ja Jonna_91, kaikilla kp:t jo aika korkealla? :)
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 30.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp77/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Agnes...............kp60/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp58/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp54/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
miuku9............kp48/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp47/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Miwwi..............kp45/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Lindu...............kp40/28................22v.........yk5...............1.lapsi
thewholestory.....kp34/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
nepulis.............kp31/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi

Kp 21-30


Ruby88...........kp30/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
AnnisK............kp25/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp23/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi

Kp 11->20


Anlii...............kp20/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp18/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp18/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Mosmos..........kp13/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp13/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp12/29..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp12/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp 1-10


Sunflower11......kp10/24-28(38).....23v..........yk21...............3. lapsi
Henkari............kp9/24..............23v.........yk4......... .....3.lapsi
-es-................kp9/24-30............21v.......yk16.................1.lapsi
Nelistin............kp8/26-33.............24v...........yk6..............1.lapsi
murkku...........kp6/35-38............ 24............yk2..............1.lapsi
Grill................kp3/25-32.............22v........yk11.................1.lapsi
Taru_..............kp2/32-60..............21v.........yk4................1.lapsi
lumihiutale92.....kp2/29...............20v........yk7.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
Pamsku...................................22v..............................1.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis
Naspula


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Amalia No voihan :( Millonka sulla se ovis olis mahdollisesti ollut, vaiko nyt siis vasta? Sanoko lääkäri siitä mitään? Tai siis mulla siinä ekassa folliultrassa lääkäri näki, että ovulaatio on seuraavana päivänä..

Itse en ole enää testaillut. Saatan tänään hakea testiä, jos ehdin - muuten menee huomiselle.
Välillä iskee menkkajomot ja epätoivo, kun taas hetken jomojen jälkeen tulee taas se fiilis, että jes, kyllä on tärppi käynyt!.
Kyllä mulla vielä oireitakin on.
-Alavatsaa pistelee ja viiltelee,
-aivastuttaa,
-pissattaa (yölläkin kävin kahteen kertaan pissalla ja aamulla klo 6 ja painuin takaisin nukkumaan. Eli yhden yön aikana käyn sen kolmisen kertaa pissalla, normisti yöt menee nukkuen - ei pissaten),
-päätä koskee (tosin johtuu siitä, että niskat ihan jumissa),
-Alavatsa turvoksissa,
-lämmöt koholla (tosin voipi johtua helteestäkin),
-nenä tukossa vaikkei ole kipeä olo lainkaan...

onhan nuita....
 
Nyt on lääkäris käyty, otti papa kokeet ym. kokeita alakerrasta ja huomen meen kaiken maailman verikokeisiin. Parin viikonpääst soittelen tuloksia. Varasin ravitsemusterapeutille ajan, sain kylläkin 2kk päähän vasta. Lääkärin kehotus oli laihuttaa 6kk ja sit katotaan tilanne uusiks. Labroissa jos ilmenee häikkää, niitä sit tietenki tutkitaan! Nyt vaan pitäs oikeesti saaha joku kuntokuuri ja ruokavalio remontti. Tai tuo tunne syönnin sais pois, vois kilotki karista! Ei paljoa mieltä parantanu, mutta ei me munattomia olla kun keskenmenoja ollu! Miestä ei kuulemma edes tarvi tutkia kun pystyy siittämään mua :D

Nyt meil on sota käynnissä kun täytetään kelan papereita! En siis jouda enempää kirjotella..
 
Pamsku ei se lääkäri mulle sanonut mitään ovulaation ajankohdasta :( Mut mitä netin keskustelupalstoilta luin, niin joillekin oli tuon kokoisesta follista noilla kiertopäivillä sanottu et ovulaatiota ei tule tapahtumaan ja joillakin taas et se on noin kp19.
Itse sain ekassa clomi-kierrossa selvän plussan juurikin tulloin kp19 ja toisessa en sit ollenkaan. Nyt mulla loppui testitkin juuri sinä päivänä, enkä enempää käynyt ostamassa - silloin viiva oli kyllä selvästi vahvistunut, mut jotenkin jäi vielä epäilyttämään et onko se testiviiva muka yhtä paksu kuin kontrolli. Ja tää rintojen aristus on mun ainut oire mikä ovulaation jälkeen tulee, et kyllä se vaan tais kuitenkin se ovis olla kp20. Eli siis 11 päivää viimeisen clomin jälkeen :O Ja tuossa vaiheessa mä oon jo popsinut puolet mun primolut-kuurista, joka hoitaa kyllä hommansa ja saa aina menkat alkamaan kellon tarkasti. Hitaasti kasvaa näköjään mun follini, siks ihmetyttääkin kun se lääkäri niin jyrkästi totesti ettei missään nimessä nosteta annostusta, muuten ne kypsyvät varmasti liikaa..Ja paskan marjat..:|

KyyneltenHymy sen paremmin motivaatiota ei varmaan voi painonpudotukseen saada kun tuon et tekee sen lapsensaannin takia :)
 
Pamsku, häh, voiko helteestä johtua korkeet lämmöt? :O Ihan uutta mulle :D

ON: täällä eilisestä saakka ollu nännit taas tosi arat ja tissit turvoksissa. Aattelin, että mulla olis ovis ollut jo kp10-12 välillä, kun sillon jomotti oikeen mehevästi vasemmalta munasarjan kohtaa, ja oli jo silloin rinnanpäät jonkun verran arat, mut nyt ne on sit oikein kunnolla. ottaa aivoon, kun aattelin, että kohta pääsis jo jännäilemään jos oliskin ollut jo dpo 6-8, mut nyt ehkä sit onkin vasta dpo 1-2? :D MIKSI EN OSTANUT NIITÄ TIKKUJA JA PISSINY NIIHIN?? :D huoh.
 
Kaikille tasapuolisesti tsemppiä! :heart:

Amalia sopii vallan mainiosti että oon mukana menossa! :) Ei tästä hommasta (ja pinosta!) niin vain vieroituta, vaikka kävikin miten kävi.. Miehen kanssa päätettiin että ainakin puolisen vuotta katsellaan elämää omillaan, ja toivottavasti "tavataan uudestaan". Syyt erolle vieläkin jotenkin epäselvät, mutta mieluummin tietysti näin kuin kummankaan elää semmosessa "pakkosuhteessa", jos sekään oikea sana kuvaamaan tätä.. Kuitenkin mieskin vannotti rakkauttaan, ja ettei lapsihaaveista/lapsettomuudesta johtunut.. :ashamed: Ja kun / jos palataan toistemme luo, haluaa heti alkaa uudestaan "vaaviprojektin".

Ja olen käynytkin aina välillä lueskelemassa juttujanne mutta nytkin vain pikavisiitillä.. Minulla on vähän toisenlainen vauva hoidettavana, nimittäin orpo linnunpoika (jonka sisarukset jo menehtyivät kylmään ennen kuin tajusimme tilanteen)! Se vaatii suurimman osan huomiosta juuri nyt, mutta saa ihanasti ajatukset muualle :heart: Nyt 2 vrk hoitanut sitä, ja hyvältä vaikuttaa. Ja luonnonvaraisista poikasistakin selvää ottaneena tiedän suurinpiirtein miten toimia että pieni ei totu liiaksi ihmisiin ja oppii olemaan ihan oikea lintu :)

Meinasimpa tämän innoittamana ehkä liittyä luonnonvaraisten eläinten "hoitorinkiin", el.suojelu yhdistys kun hakee taas hoivapaikkoja varmuuden varalle.. Että eiköhän tämä suurin vauvakuumeilu saada purettua nyt näihin, vaikka jännitänkin täällä tätä vihoviimeistä kiertoa... :'(
 

Yhteistyössä