Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower11
Niin ja lisätäkseni aiempaan nega-viestiin.
1h testauksesta aika selvä viivanpaikka näky.. :D Eilen ei noin selvää näkynyt.
Mut nyt taas pyyhkiessä vaaleanpunaista. :stick:
Oikeesti vois alkaa kunnolla niinku NYT justheti ku en oo raskaana!

Ens kierros varmaan eri sit ku luget alotan. Tiiä sit miten "käy".
 
Voi kiitos Pamsku ja Sunflower! :heart: Ihan pelästyin tuota Pamskun jätti-tekstiä! :D

Ja Sunflower: Noi sun allergiat kuulostaa ihan samalta, kun mun yhdellä kaverilla. :O Tai sillä taitaa olla vaan vähän enemmän, mutta kuitenkin. Voivoi, ei kivaa tuollainen... : /
 
Kestipäs mulla kauan lukea kaikki nää teidän kuulumiset. En oo huhtikuun jälkeen päässy lueskelemaan. Oli paljon kaikkea, muutto uuteen kaupunkiin ja uuden kodin remontoiminen.
Näköjään plussia on tullu <3 Ja muutamia vähän surullisempiakin tapauksia. Voimia!!
Grill isot synttärionnittelut <3 Nasplulalle halit ja pahoittelut negasta. Sullakin yritystä ja takana jonnin verran...
Varmasti edelleen taustalla lueskelen teidän kuulumisia. Mukava tietää miten kenenkin yritys edistyy.
Paljon pluusatuulia ja haleja kaikille.
Maija-tyttö ja käppänä rv 14+0
 
Sunflower11
Ja Sunflower: Noi sun allergiat kuulostaa ihan samalta, kun mun yhdellä kaverilla. :O Tai sillä taitaa olla vaan vähän enemmän, mutta kuitenkin. Voivoi, ei kivaa tuollainen... : /
Joo, no ruokavalio on onneks semmonen että se on parantanut huomattavasit mun allergiansietokykyä, esim. pähkinöitä uskallan jo helposti syödä.
Eihän se kivaa oo mut oon tottunut. Me ollaan miehen kans molemmat perheen ainoita allergikkoja, lähisuvussakaan ei oo, astmakin löytyy. Omaani voi (ehkä) syy olla äidin tupakoinnissa, mutta kun muilla sisaruksilla taas oo mitään niin tiedä siitä sitten.
 
Oli sitte jääny viestinkirjotus liian pitkäksi aikaa auki ku kamalana tekstiä ilmestyny. :D
Sun tosiaan on saanut osakseen useamman allergian. Itsellä kun ei ole ainakaan testeissä mitään selvinnyt, niin vähemmällä päässy.
Tää jatkuva vatsakipuilu ja -kramppailu ei kyllä ole kovin mukavaa.. kaks vuotta jo ollu aikalailla koko ajan päällä, mutta vikaa ei löydy mistään.
 
Kiitos Hopeakissa! =)

Sunflower: Vielä tuohon negaan liittyen jaksuja sulle! :hug:

Maija-tyttö: Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa! =) Ja ihan mahtavan pitkälle olet jo päässyt käppänän kanssa. ;)

ON: Hmm, mikä ongelma mulla... :confused: Huomasin tosi mielenkiintoisen työilmoituksen mol:n sivuilla ja tekis mieli hakea sitä, mutta siinä on aloitus aikaan merkattu kesä-heinäkuu 2012 ja tää mun kesätyö kestää elokuun puoleen väliin... Ehkä silti vois hakea. Työ ei kyllä liity mitenkään mun edellisiin töihin tai edes koulutuksiin, mutta olis varmaan tosi mielenkiintoinen ja uskoisin pärjääväni siinä vaikka kokemusta ei olekaan.
 
En ole saanut kirjoitetuksi Tukholmareissun jälkeen, vaikka onhan tässä jo kolme päivää oltu kotona. Kaikki mitä tässä olisi sanottavana, tuntuu vaan ahdistavan mua, ja oon koittanut olla ajattelematta koko raskausasiaa...

Maanantaina kävin antaa verta hcg-mittausta varten, ja tuloksissa kestää viikon niin kuin vähän pelkäsinkin. En olisi jaksanut odottaa niin kauan, ja halusin vähän taas osviittaa siitä missä mennään, joten tein raskaustestin. Tyylipuhdas nega. Pitäisi kai olla iloinen, kun siihenhän useimmiten keskenmenon jälkeen pyritään. Olin vaan taas ehtinyt kuvittelemaan niitä raskausoireita... No, tuleepahan noudatettua lääkärin neuvoa odottaa yhdet kuukautiset. Kai ne suht pian alkaakin, kun ei sitä hcg:ta taida elimistössäni enää olla.

Perjantaina lähden juhlimaan kavereiden kanssa, saunomista, grillaamista, uimista ja KÄNNIT. En ole juonut pisaraakaan suunnilleen puoleen vuoteen. Odotan aika kovasti sitä, että pääsen edes yhdeksi illaksi viettämään sitä "entistä, huoletonta elämää"... Vaikka tämä yritys on pääasiassa positiivinen askel elämässä, on tästä tähän mennessä aiheutunut vaan suunnattoman paljon surua ja stressiä. Perjantaina aion leikkiä, ettei tätä keskenmenoa ole tapahtunutkaan, ja koittaa nauttia siitä että EN ole raskaana...
 
Mosmos: No hyvä nyt kuitenkin, että sieltä nega tuli. Pääsette sitten ihan kunnolla aloittamaan alusta! Toki, olisihan se plussa ollut paaaaljon kivempi ja sitä myös niin kovasti sulle toivoin! : / Ja hei, nauti nyt viikonloppuna oikein kunnolla. Itse vaikka kuinka olen päättänyt, että vähennän alkoholin käyttöä jotta raskaus onnistuisi "helpommin" ajattelen aina, että on se niin epäreilua että minun pitäisi alkaa nyt jo elämään kuin olisin raskaana ja jotkut saavat sen plussan tuosta noin vain JA mitä pahempaa, jotkut juovat rehellisesti koko odotus ajan! :kieh: Toki olen vähentänyt, niin etten nyt joka viikonloppu juo (no en kyllä yleensä juokaan) ja saunakaljan/siiderin juonnin olen lopettanut. Okei, meni ehkä vähän aiheen sivusta... :D
 
Grill voi että mä oon niin kumma, monesti aatellu et oon vanhentunu ihan rytinällä, ku ei oo kiinnostanu alkoholi / pirskeet sen jälkeen oikeastaan yhtään kun on 18 täyttäny, vaikkei olisi mitään sen kummemmin ollu syynäkään.. Nautin olosta näin, ja kukin tavallaan, mutta tunnen itteni niin v a n h a k s :D

Tai no ei pitäs, kun oma isänikin semmonen bilehirmu, taidan olla muuten vaan tylsä enkä vanha :D Tosin helpottaa tämmösessä tilanteessa toki, kun ei tarvii sitäkin karsia pois, näitä kiellettyjä asioita ihan tarpeeksi yrittämisessä muutenkin..
 
..ei se täti oo sitten tullutkaan, ainakaan vielä..

Töissä oli hirveä päivä, ja eniten tunteja kerryttänyt asiakas sairastunut ja sairaalassa, joten 24h/vko tippuu tunnit.. JES, tosi hienoa, huoli asiakkaasta + palkasta kaiken tämän muun lisäksi..! :( Toivotaan vaan että tervehtyy, vaikka joutuiskin olemaan pitempään siellä, töitä ei sais tuoda "kotiin" mutta näissä hommissa väkisin jollaintapaa kiintyy asiakkaisiin (hlö.kohtainen avustaja siis olen).

Tulis vaan se täti että vois lakata sitä miettimästä.. Tai sitten tietty se plussa! :heart:
 
Mosmos viikko hcg-tuloksissa?! Ite oon saanu tulokset aina samana tai seuraavana päivänä.
Siitä puheenollen kävin tänään testeissä uudestaan. (Kolme viikkoa sitten arvo oli 22 ja r-testi
plussaa edelleen). Nyt jo yli 8 viikkoa tyhjennyksestä. Ei tätioireita, ei mitään. Jotenkin en silti
usko uuteen raskauteenkaan, kun viivat ei ole merkittävästi vahvistuneet pregcheckissä.
 
Naspula: Siis mullakin on tää "biletysvaihde" mennyt päälle vasta noin vuos sitten ja sitä ennen oli olo ihan samanlainen kun sulla. :D Ja en nyt halua että ajattelette, että juon joka viikonloppu, en sentään, mutta kerran kaks kuukaudessa kyllä. Ja baareissa en oikeastaan käy, ihan vaan kavereiden kanssa istutaan iltaa (ja näköjään käydään polttareissa...) ym. Toisaalta toivoisin kyllä jo tämänkin kannalta, että se plussa tulis. Jos vaikka rauhoittuisin. :D Huoh... Nyt tuli ihan sellainen olo kuin olisin alkoholisti ja kamala ihminen kun haluan lapsen. :ashamed:

Miramei: Tuleeko sun tulokset huomenna?

Amalia: Kiitos, kiitos! =)

Sunflower: Plaah! :( Olisin voinut sut kyl laskea tonne alemmaskin...
 
Grill höpöhöpö, kyllä aikuinen ihminen saa nauttia alkoholinkin parissa, tietysti kohtuudella ja jos oikeasti illoista jää hyvä mieli eikä morkkista! :) Vaikka lasta haluaakin. Eipä kyllä tullu sun teksteistäs semmonen kuva, että oisit mitenkään suurkuluttaja kuitenkaan :D Enkä itekkään mikään absolutisti ole.. :)

Ja mosmos tuo viikko kyllä kuulostaa kamalan pitkältä ajalta minustakin, kerran itsellä verikokeista testattu ja seuraavana päivänä sai tuloksen. :O Toivotaan että testi selvittää tilannetta!

Miramei toivottavasti saisit sinäkin selvyyttä asiaan :hug:

Muoks. Tuli semmonen halu kirjottaa, että "wau, Naspula ei omanapaillu tällä kertaa!" :D
 
Viimeksi muokattu:
Miramei ja Naspula, joo viikko menee. Asun Lahdessa, ja jostain syystä se näyte lähetetään Tampereelle tutkittavaksi. Luulisi, että Lahdessakin olisi välineet yms tutkimiseen, mutta täällä tykätään kaiketi tehdä vaikeimman kautta...

Mun biletysvaihe oli itseasiassa siinä 16-18 vuotiaana kun muutin omilleni ja huomasin pääseväni baareihin sisään ilman että kukaan kyseli papereita :D Siinä vaiheessa kun pääsi jo laillisesti, siitä taisi mennä se eksotiikka, ja juhliminen vähän jäi. Samassa iässä aloin ehkä vähitellen tajuamaan, että masennusta ja paniikkihäiriötä sairastavana ihmisenä alkoholin käyttö ei varmaan ainakaan helpota mun oloa... Suurin syy mun juomattomuuteeni on, että saisin henkisen vointini ja jaksamiseni mahdollisimman hyväksi. Mutta pari kertaa vuodessa sallittakoon tällaiselle hullullekin :kieh:
 
Grill Hyvää synttäripäivää! :flower: Ja kyllä joo, huomenna tulee tulokset. Niitten perusteella
terkka kysyy sitte lääkäriltä miten jatketaan. Joka tapauksessa kierto on jo liian pitkällä. Mulla kun ei koskaan ole jäänyt menkat tulematta (40 päivän kuluessa), paitsi silloin, kun olin raskaana. Toisaalta ei kyllä ole raskausoireitakaan. Niin ja sekin vielä, että se r-testi näyttää plussaa, vaikka kolme viikkoa sitten arvon piti olla 22. Silti pregcheck reagoi siihen.

Ja Naspula, munhan tässä on pyydeltävä anteeksi omanapaisuutta jos kenen :D
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alavatsan juilinnat jälleen ja tutut pikku näppyset otsalla odotetaan hanojen aukeamista.. ei siis ollut tämäkään se kierto. Yleisin kierron pituus on nyt ollu se 30-32, että kohta lähetään taas lähtöviivalle. Toivottomuus on lievä ilmaus tälle ololle..
 
Lumihiutale Täällä myös eilen iski samanlaiset tuntemukset kun äitini muistutteli että hänellä kesti 12 vuotta ennen kun tuli raskaaksi.

Ovistesteissä edelleen hailakkaa viivaa, vois jo vahvistua! Vatsan nippailuja ja lisääntynyttä halukkuutta ilmassa ;)
Näppylöitä myös ilmestynyt naamaan, vaikka yleensä vasta ennen menkkoja tulee :O
 
... :hug: ... En vain osaa/pysty tällä hetkellä mitään kehittävää kommentoimaan. Piristysruiskeen lähettäisin kaikille tarvitseville, jos pystyisin! :kiss:

Itsellä on suhteellisen hyvä fiilis, ovis(plussa) lähenee. Ehkä jo tänään, uskoisin että viimeistään huomenna. Tällä kertaa pitää varmaan tuolle miehekkeellekin mainita asiasta, kun tuntuu että nyt kun se on työttömänä ja touhuaa kotona kaikkea, on sen kavereitakin joka hetki meillä ja no, silloin on vähän hankalampi pupuilla oikeaan aikaan. :D

Oooh, liian kauan taas muotoilin tuota viestiäni. :D

Miramei: Jes! Hyvä homma, nyt sitten uusi plussa vain heti kehiin! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Grill, myöhäiset onnittelut!! :))

Mä kun luulin, että mun elämä rauhottuis, kun koulu jäi kesätauolle, mut kakan marjat... taas on nää päivät hujahtanut niin etten ole edes tajunnut. Esim, luulin, että kp on 14, mut se onki jo 16 :DD hoho, hups. Noh, onpa tullu kyllä superpaljon pupuiltua miehen kanssa, useemman päivän tehny koko ajan mieli, eikä oo kyllä mies pistänyt pahakseen... kumma kyllä ;)

Ihan tässä pikaiseen töistä kirjoittelen. Illemmalla sitten paremmalla ajalla!
 

Yhteistyössä