Heipä hei naiset! Oon pitäny muutaman päivän hiljaiseloa täällä.. Tai siis olen kyllä käyny lukemassa teitä vähintää viis kertaa päivässä, mut oon saanu jonku ihmeen masennuskauden, etten jaksa kommentoida oikeen mihinkään.
Tänään on etenki ollu sellanen itkupotkuraivari päivä. Kaikki vaan ketuttaa - mulla on niin sellanen fiilis, ettei tällä kierrolla oo tärpännyt. Vaikka ollaan ainahi yritetty pupuilla max kolmen päivän välein, mutta heti, ko mulla himot laski clomikuurin jälkee, ni pupuilut vähentyny. Kosteustasapaino jälleen nousi pilviin suorastaan - housuihi monta kertaa valahtanu valkkarit, viimeyönäki luulin kusseeni sänkyyn unissani, mutta tajusin sen olevan valkkaria..Heräsin siis ja huusin, että
mitä helvettiä!!, kunnes tajusin tarkastaa asian..
Nojoo, kotikin räjähtänyt käsiin - enkä jaksa tehdä sillekään asialle mitään. Raivostuttaa, ettei ukkokaan viitsi minua ilahduttaa ja siivota mun ollessa iltavuorossa - toki, tekeehän hänkin töitä, mutta olen minäkin siivonnut töiden jälkeen, en valittanut, että "olin töissä, ei yhtää jaksais" prkl. Mitäs sitte, ku on lapsia....... Ainiiin! Unohdin sen, että lupasin miehelle olevani kotona ainahi sen kolme vuotta ja tekeväni kotihommia lasten hoitamisen lomessa.. (tiedän, varmaan aika mahdoton tehtävä?) Mutta mulle käy, jos mies maksaa elämisen ja mun shoppailut.
Siinä oliski galluppia: en siis muista onko tästä ollu vähä aikaa sitten puhetta, mut uusienkin ajatukset tästä olis mielenkiintosia...
Eli kauanko aiotte lapsen syntymän jälkeen olla kotona?
memsie: niiin samaa mietin, ku Grill, että olisko kiinnittymisvuotoa? :O tai yks mahishan on, että joillakin tulee oviksen aikaan pientä vuotoa..
naspula: ohhoh, ompa sulla kauan oviksesta! Mites, ootko lääkäriin soitellu??
En halua nyt pelästyttää, mut tietääkö fiksummat, miten oireilee tukkeutuneet munatorvet/johtimet?? Sinuna soittasin hetipikaa maanantaina lääkäriin, on niin kauan jo ovulaatiosta, jos kerran oot kuitenkin oviksen saanu tikutettua!
ainiin ja tuohon tavaroiden haalimiseen. Minähä oon ostanu kahdet äitiysfarkut. Tai siis toiset on shortsit ja toinen vaate on farkkuhame..
Ja sitten on vielä muutama vauvan nuttu. Kovin tuntuu vaan kaukaselta tuo raskaus ja oma vauva....
muoks.
Naspula mäkin aina haluaisin haalia kaikkea mahdollista vaunuista pinniksiin, mutta kerran anoppi huomas mun kirjoittavan kirpparipalstalla naamakirjassa, ni tokas vaan, että sitte, ko lapsenlapsia alkaa tulee, ni hää maksaa sängyn!
Ei tarvi kuulemma vanhaa sänkyy laittaa lapsia nukkumaan.... huoh.
omaa napaa lissää: eli joo, ovistestit edelleen negaa, tämän aamuiseenkin rtestiin tuli hailakka viiva.. Nyt ollaan kuitenkin niin vähäisillä kiertopäivillä, etten jaksa uskoa, että olisin ovuloinut ajoissa... Toki, eka clomikiertohan tämä vasta on..
Alavatsaa repii välillä todella kovin. Kipu on siirtynyt oikean muniksen kohdalta keskelle alavatsaa, eli ilmeisemmin kohtuun..