Kakskymppiset yrittäjät 2012

Mosmos: Hyvä sitten, ettei jäänyt villatakki kesken. :) Itse ajattelin tuon yhden vaatteen ostaa niin kuin symboloimaan just sitä raskautta... Ehkä vähän hölmöä. :D En oikeastaan osaa selittää, mitä se symboloi, mutta kuitenkin... :ashamed: Onnistumista?

Hehe, lähetin miehelle tekstiviestin ruokatauollani: "Varaappas tänään mielellään johonkin väliin hetki talletukselle. :)" Mietin vaikka kuinka kauan miten muotoilen tuon, jos vaikka joku sen kavereista sattuisi viestin lukemaan (mikä ei kylläkään kovin todennäköistä ole). :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nelistin
Grill hmm..onhan tuo kp15 (tai 13) noista tummin, mut täytyy sanoa et omalla kohdalla tuo ei kyllä olis plussa :| Tai siis ainakaan mitä tähän mennessä on plussat olleet..Mut jos sä testasit "vaan" kerran päivässä ja testit ei ehtineet näyttää sitä plussaa??

Eipä mulla tällä erää muuta kuin kovasti toivottelen jaksamisia kaikille kenellä on mieli maassa! Se on ihan uskomattoman väärin et kaikilla ei voi olla samanlainen mahdollisuus lapsen saamiseen, täälläkin kun on nyt paljon ollut juttua näistä kavereiden vahingoista..
 
Viimeksi muokattu:
Amalia: Joo siis kun fiksuna menin ja päätin että tällä kertaa testaan vaan kerran päivässä, mut yritän aina samaan aikaan testata, ei ollutkaan niin hyvä päätös! :headwall: No, ens kierrossa sit kaks kertaa päivässä! =)

Mred: Tervetuloa! :wave: Jos haluat tuonne listalle, niin kerropa tarpeelliset tiedot niin lisätään sut sinne. :)

Nelistin: Kiitos, samoin sulle! :)

ON: Vaikka tuo ovisplussa nyt onkin (taas kerran) vähän epäselvä, on tullut silti suoritettua talletus joka toinen päivä eli ei tässä hätää oo. :) Testaan vielä tänään, et mihin suuntaan viiva kehittyy, mut tod. näk. alkaa piinaava odotus... :whistle:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 16.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_..............kp49/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Naspula............kp39/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Jonna_91..........kp37/28-32...........21v..........yk3..............1.lapsi
lumihiutale92.....kp33/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp33/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp32/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi

Kp 21-30


Amore.............kp27/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
JeNski91..........kp27/27-28...........21v..........yk9.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp25/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp23/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp23/??...............23v...........yk4..............1.lapsi
Marpa..............kp21/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi

Kp 11->20


-es-................kp20/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp19/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp19/27-52...........22v.........yk7..................1.lapsi
Grill................kp18/25-35.............22v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp18/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp16/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp14/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp7/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
Sunflower........kp4/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp4/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp3/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp3/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Sunflower11
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Jeejee, dpo 21 tänään ja tätiä ei näy saati kuulu! :( Alkaa pikkuhiljaa tuntua, etten oliskaan ovuloinu silloin millon testi näytti selvästi vahvaa viivaa, jos ovuloinu ollenkaan.. Raskauteen en usko, onhan kierto ennenki venyny ja tosissaan pitäis näkyä jo testissä.. Ovistestit tällä välillä näyttänyt ihan vaaleita viivoja, tässä nyt sit vain odotellaan kuinka pitkäks kierto tälläkertaa venyy : /
 
Ens yrityskierrossa en aio tikutella ovista, ja koitan olla ressaamatta muutenkin. Miehellä eessä simppa-analyysi, kunhan sen satasen ehtii sivuun lykätä, rahalla paha tapa karata tililtä salakavalasti kaikkeen muuhun "tarpeelliseen" :D muutoin yritykseen en aio panostaa sen kummemmin, rentoutua vaan jos mahdollista..

Meillä pyörähtää pian kolmas yritysvuosi käyntiin. Tosiaan, kaks vuotta sitten kesäkuussa jätin pillerit, ja tässä sitä vielä ollaan. Ois voinu 2vuotis päivän kunniaks plussata, mut noh. Jospa ensvuonna sitten viimestään..? :)

Toivottavasti ei pidä paikkaansa vauvajuttujen hamstraamisen suhteen, että sit sitä ainakaan ei kuulu, meillä alkaa nimittäin olla jo kaikki tarpeellinen kestovaipoista yhdistelmävaunuihin.. :headwall: Mä en vaan oo voinu ohittaa hyviä tarjouksia! :D

Tuhruilukin on loppunut kokonaan! Siis eka tuhru jäi myös viimeiseks... Enkä millään muista oisko mahollisesti hyödynnetty, jos ovis ois tullukki reilusti myöhässä..

Näh, palaillaan! :D Jos sitten muutakin kuin omaanapaa :ashamed:
 
Sunflower11
Tosta tavaroiden ostosta..
mä oon taas kaikkeni tehny että oon päässyt eroon tavaroista. Kirpparillaki tuos olin kk myymässä ja aika hyvin tuli saatua rahaa :)
Ihan "vauva" tavaroista ei taida olla ku jokunen vaatekappale mikä jäi myymättä, syöttötuoli. No matkarattaat on vielä kakkosen käytössä. Ostetaan sit uusia JOS joskus on tarve.

Tsemppiä Naspulalle! Toivottavasti menkat tajuais tulla jos et raskaana kuitenkaan ole.. (toivottavasti oisit, ei sillä. Vaan tiedän että tommonen "turha" odottelu on turhauttavaa).
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Naspula: Mun on kans monta kertaa tehnyt mieli ostaa joku kaukalo tai vaunut, jos on ollut joku hyvä tarjous tai kirpparilla nähnyt, mut sit vaan muistan aina sanoa itselleni että "kyllä niitä samoja tarjouksia ja tuotteita on myynnissä myös sen plussan jälkeen". :D

Memsie: :O Kiinnittymisvuotoa? Koskas sulla oli ovis? Vai tiedätkö?
 
Sunflower Joo, ensimmäinen yrityskierto veny yli 50päivän mittaseks ihan yhtäkkiä, tuolloin oli pillereiden jälkeen kulunut sen 6kk ja ollu kierrot ihan tasaset.. Ilmeisesti vain jätin ovuloimatta silloin, toivottavasti en nyt!

Grill Mä en voi ohittaa tarjouksia! :D Omalla tuurillani en kuitenkaan löydä plussan jälkeen mitään hyvää halvalla, kuten nyt yhdistelmävaunut - 30e, eikä mitään vikaa :) vastaavista pyysivät toisessa paikassa satasen enempi! Ja sitten tietenkin äidiltäni saanut paljon ilmain eestä priimatavaraa, kun ovat jääneet heiltä käytöstä - kaukalo, pinnasänky, tyttövauvanvaatteet (osa itsellä ollut pienenä, siksikin säilytyksessä) jne.. Ei sitä viiti olla vastaanottamatta, kun oisivat muuten heittäneet pois! :)

Ukko tuuminukkin että se on mulle kehittynyt jo jonkulaiseksi harrastukseks, kun laskeskelen, järjestelen ja varastoin vauvanvaatteita :D
Varasto muuten tyhjillään, niin sopii sitä täyttääkin :)

Pitäisi vain alkaa neulomaan, sukkia ja villavaippahousuja :) Kohta innostun liikaa, jospa hillitsisin kuitenkin vähän :D

Muoks. ja kaveri sanonut että voisin perustaa vauvanvaateliikkeen, vaikka se on jo liioittelua :D
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei naiset! Oon pitäny muutaman päivän hiljaiseloa täällä.. Tai siis olen kyllä käyny lukemassa teitä vähintää viis kertaa päivässä, mut oon saanu jonku ihmeen masennuskauden, etten jaksa kommentoida oikeen mihinkään.

Tänään on etenki ollu sellanen itkupotkuraivari päivä. Kaikki vaan ketuttaa - mulla on niin sellanen fiilis, ettei tällä kierrolla oo tärpännyt. Vaikka ollaan ainahi yritetty pupuilla max kolmen päivän välein, mutta heti, ko mulla himot laski clomikuurin jälkee, ni pupuilut vähentyny. Kosteustasapaino jälleen nousi pilviin suorastaan - housuihi monta kertaa valahtanu valkkarit, viimeyönäki luulin kusseeni sänkyyn unissani, mutta tajusin sen olevan valkkaria..Heräsin siis ja huusin, että mitä helvettiä!!, kunnes tajusin tarkastaa asian.. :LOL:

Nojoo, kotikin räjähtänyt käsiin - enkä jaksa tehdä sillekään asialle mitään. Raivostuttaa, ettei ukkokaan viitsi minua ilahduttaa ja siivota mun ollessa iltavuorossa - toki, tekeehän hänkin töitä, mutta olen minäkin siivonnut töiden jälkeen, en valittanut, että "olin töissä, ei yhtää jaksais" prkl. Mitäs sitte, ku on lapsia....... Ainiiin! Unohdin sen, että lupasin miehelle olevani kotona ainahi sen kolme vuotta ja tekeväni kotihommia lasten hoitamisen lomessa.. (tiedän, varmaan aika mahdoton tehtävä?) Mutta mulle käy, jos mies maksaa elämisen ja mun shoppailut. :D

Siinä oliski galluppia: en siis muista onko tästä ollu vähä aikaa sitten puhetta, mut uusienkin ajatukset tästä olis mielenkiintosia...
Eli kauanko aiotte lapsen syntymän jälkeen olla kotona?

memsie: niiin samaa mietin, ku Grill, että olisko kiinnittymisvuotoa? :O tai yks mahishan on, että joillakin tulee oviksen aikaan pientä vuotoa..

naspula: ohhoh, ompa sulla kauan oviksesta! Mites, ootko lääkäriin soitellu?? En halua nyt pelästyttää, mut tietääkö fiksummat, miten oireilee tukkeutuneet munatorvet/johtimet?? Sinuna soittasin hetipikaa maanantaina lääkäriin, on niin kauan jo ovulaatiosta, jos kerran oot kuitenkin oviksen saanu tikutettua!

ainiin ja tuohon tavaroiden haalimiseen. Minähä oon ostanu kahdet äitiysfarkut. Tai siis toiset on shortsit ja toinen vaate on farkkuhame.. :) Ja sitten on vielä muutama vauvan nuttu. Kovin tuntuu vaan kaukaselta tuo raskaus ja oma vauva....
muoks. Naspula mäkin aina haluaisin haalia kaikkea mahdollista vaunuista pinniksiin, mutta kerran anoppi huomas mun kirjoittavan kirpparipalstalla naamakirjassa, ni tokas vaan, että sitte, ko lapsenlapsia alkaa tulee, ni hää maksaa sängyn! :D Ei tarvi kuulemma vanhaa sänkyy laittaa lapsia nukkumaan.... huoh.


omaa napaa lissää: eli joo, ovistestit edelleen negaa, tämän aamuiseenkin rtestiin tuli hailakka viiva.. Nyt ollaan kuitenkin niin vähäisillä kiertopäivillä, etten jaksa uskoa, että olisin ovuloinut ajoissa... Toki, eka clomikiertohan tämä vasta on..
Alavatsaa repii välillä todella kovin. Kipu on siirtynyt oikean muniksen kohdalta keskelle alavatsaa, eli ilmeisemmin kohtuun..
 
Viimeksi muokattu:
Galluppiin heti ekana, suunitelmissa ois olla kotona se kolme vuotta, ja toivottavasti jatkaa sitten toisen vauvan kanssa kotona olemista. Oon nytkin semmonen kotihiiri että varmaan viihtyisin kotiäitinä, mutta varmaks en tietenkään voi vannoa! :D

Pamsku En oo kyl ajatellutkaan, et ois lääkäriasia :| ja kyllä mä ihan kontrollia vahvemman viivan siihen ovistikkuun sain.. Pitääpä soitella maanantaina ja varmistella, mitä mieltä ovat! Sikäli mikäli täti ei vielä siihenkään mennessä tietysti saapunut..

Jaa Pamsku kerenny lisäillä, meilläkin anoppi varmaan tuputtais mitä vaan (ostais kaiken) mut sotii mun aatteita vastaan ostaa kaikki uutena (toki jotain uutena meilläkin :LOL: ) JA, välit anoppiin on senverran viileät, etten vahingossakaan halua jäädä hälle minkäänlaiseen kiitollisuudenvelkaan... : / Ja toki, osoittaa hälle että pärjätään ilman häntä, kun ei siihen usko.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
Sunflower11
Galluppiin: Niin kauan kuin mahdollista, eli sen 3v, voi olla et jos silloin ei olis tiedossa mitään koulua/töitä niin sitten jäis työnhakijaksi ja ettis töitä/koulua, mut kyllä mä haluaisin sen 3v olla kotona aina, oonhan mie nytkin ollut reilu 4v..
 
Pientä raportointia viime aikaisista tohinoista, elikkäs...mä valmistuin nyt sitten kokiks ja eilen sain paperit kouraan. :) uskomaton fiilis ;)
Muutoin kaikki suhteellisen ok, plussaa ei vaan tuu sitten millään... :/ kierrotkin ihan mitä sattuu, mut jopsa tää tästä taas tasaantuis...
kp 11/28-30, yk4 :/
 
Amalia: Joo siis kun fiksuna menin ja päätin että tällä kertaa testaan vaan kerran päivässä, mut yritän aina samaan aikaan testata, ei ollutkaan niin hyvä päätös! :headwall: No, ens kierrossa sit kaks kertaa päivässä! =)

Mred: Tervetuloa! :wave: Jos haluat tuonne listalle, niin kerropa tarpeelliset tiedot niin lisätään sut sinne. :)

Nelistin: Kiitos, samoin sulle! :)

ON: Vaikka tuo ovisplussa nyt onkin (taas kerran) vähän epäselvä, on tullut silti suoritettua talletus joka toinen päivä eli ei tässä hätää oo. :) Testaan vielä tänään, et mihin suuntaan viiva kehittyy, mut tod. näk. alkaa piinaava odotus... :whistle:
hei! Liittyisin mielelläni.. mikä tuo kp on?
 
Grill ja Pamsku, ei ole havaintoa oviksesta, tässä on ollut niin kova tohina viime aikoina, ettten ole edes ehtinyt oikeastaan miettiä... Viikko sitten oli jo vähän sellainen olo, mutta aattelin, että tuskin vielä niin aikaisilla kp:llä kuitenkaan, kun viime kiertokin oli aikas pitkä. Mulla on kyllä mennyt jotenki kummallisesti nää kierrot nyt, lyhyt, pitkä, lyhyt, pitkä... :D Mistäs sitä tietää onko ovista vielä edes tullut, vai ovuloinko edes... Jää nähtäväksi, mutta tuhru loppui jo. Eilen oli siis ihan reipasta rusehtavaa :O

Galluppiin, mä en kyllä itse pystyis olemaan tällä hetkellä kolmea vuotta kotona, kun mielekkään alan opinnotkin on vielä niiiiin alkuvaiheessa. Mutta mulla riippuisi varmaan aika tavalla vauvan syntymän ajankohdasta kauanko olisin kotona, mutta varmaan alkuun sitten lähtisin takaisin koulunpenkille kevennetysti, niin, että saisi ainakin tämän haaveissa olevan lapsosen hoidon järkättyä kotona :) Esikko nyt vaihtaakin päiväkotia elokuussa erityisryhmään, ja siitä varmasti tulee sen verran hyötymään, että siellä saakin olla, vaikka minä olisin äitiyslomalla. Vaikka sen kolme-neljä tuntia päivässä :)
 
Mred tervetuloa!

Naspula itekki sain viimeksi plussan muistaakseni kp.41, vaikka luulin oviksen olleen kp.20 (muistaakseni). Että ei kannate heittää kirvestä kaivoon. Mulla se ovisplussa ei tainu olla oikea plussa.

Galluppiin en oo vielä päättänyt kuin kauan. Riippuu monesta asiasta, mutta tietysti vähintään vuoden. Todennäköisesti pidempäänkin.

Pamsku minulla on ollut viimeaikoina hieman samoja fiiliksiä. Ei vaan ole jaksanut olla sosiaalinen ja niin masiski ollu =/
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 17.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_..............kp50/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Naspula............kp40/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp34/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp34/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp33/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi

Kp 21-30


Amore.............kp28/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
JeNski91..........kp28/27-28...........21v..........yk9.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp26/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Lindu...............kp24/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp24/??...............23v...........yk4..............1.lapsi
Marpa..............kp22/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp21/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi

Kp 11->20


Punnabis..........kp20/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp20/27-52...........22v.........yk7..................1.lapsi
Grill................kp19/25-35.............22v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp19/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp17/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp15/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp11/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp8/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
Sunflower........kp5/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp5/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp4/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp4/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp2/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä