Mosmos Hienoa! Varmasti mukava, kun keho lähtee taas normalisoitumaan.
Grill Ooh, toivottavasti nippailee ihan siitä tietystä syystä.
Millon meinaat alkaa testailemaan?
Pamsku Jaksuja, miehet on välillä.. miehiä. : / :hug:
Jenskille onnittelut plussasta! :flower: Saatiinhan me plussakin viimein.
Galluppiin: Meillä on aika itsestäänselvyys, että minä jään kotiin lapsen kanssa. Mies valmistuu keväällä 2013 ammattikorkeasta ja minulla on juuri ollu valmistujaiset, eikä tulevista opinnoista tietoa, kun pääsykokeiden tulokset ei ole vielä tiedossa. Se on joko koulupaikka + raskautuminen nyt kesällä tai sitten en saa paikkaa ja en tule vielä (jos nyt koskaan) raskaaksi. Näinhän se menee, että asioilla on tapana sotkeentua vaikkakin järjestyä myös, onneksi! Jos niin hassusti pääsis käymään, että saisin sekä plussan että koulupaikan, olis siinä sitte miettiminen, että kuinka koulun kanssa. Opintoihin mulla ei kiirusta ole, ja elämä järjestetään mallilleen lapsen ympärille. Vauva on nyt se toive/haave/tavoite saada perheeseen numero yksi. Kyllä kaikki varmasti sutjaantuu.
Ja tosiaan. Täällä mennään kp 35 ja pientä jomotusta on ollu, muttei tätiä, vielä. Käytiin tänään semmonen kevyt 7h shoppailu-reissu Oulussa ja joka ilinen kerta vessassakäynti kammotti. Olin
ihan varma, että kuitenkin ne hanat aukeaa justiinsa siellä ja sidekkin oli suojana varulta, mutta kas vain, turhaan.
Mitään oireita siis ei ole. Kaikki on ihan tavallisesti ja normaalisti. Tyyntä myrskyn edellä? :ashamed: (tuntuu että täti hyökkään housuihin samantien, ku lähetän tän postauksen..)