Kakskymppiset yrittäjät 2012

Mosmos tiedän tunteen! Minullakin tuntui sen 8 viikon odottelun jälkeen 'minä toimin sittenkin!! jeee!' :D :D Toivottavasti tärppi käy jo ekasta oikeasta kierrosta.
Kenellekkään en soisi tätä kokemusta :/

Plussatuulosia jokaisen pirttiin ;) Tehdään keväälle "juhannusvauvoja" :heart:
 
Mosmos: Hyvä että se täti nyt viimein tajusi tulla! :) Ja tosiaan, jännä juttu että teitä on nyt kolme km:n kokenutta ihan samassa tilanteessa. Tsepit kaikille tähän kiertoon! =) Ja tosi kiva, että sun koulu on noinkin joustavaa.
 
Voi herrajestas.... mulla on nyt ollut aamupäivästä saakka huimausta. Eikä mitään ihan pientä. Pahenee koko ajan. Aiemmin oli vaan pystyasennossa, nyt huimaa istuenkin. Syönyt olen, ja juonut reippaasti. Ei pitäis siitä olla.
 
Sunflower: Voi kun toimis! Toivon todella sitä! :)

memsie: Onpa kumma... :O Nyt on kyllä vaikee alkaa diagnosoimaan, että mistä mahtais johtua...

ON: Mulla alkaa taas toiveet nousta... :headwall: Ei tälle vaan voi mitään! Mahan vasemmalla puolella ollut aamupäivällä vihlontaa, tiedä sitten mitä on. |O
 
tuhruaaaaaa. Mie en kestä! :headwall:

Tääpä on kai sitten kp1 - ilmoitan kyllä sitten, kun vaihtuu kpt ja ykt.. Kovasti vaan tuntuu siltä, että tää kierto oli tässä.
Ja niin, ku ajotettii pupuilut, otettiin clomia ja käytii ultrassa. Yhtä tyhjän kanssa! :mad:


nyt kaupasta hakemaan HURJAT kaksi siideriä - kittaan ne suruuni, kun mieskään ei osaa tänään näköjään lohduttaa, on tuo tv sen verran kiintoisampi kapistus kuin minä taikka pillunesteeni.. :(
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Jenski !! :)

Pamskulle, sunflowerille, ja Lumihiutaleelle jättitsempit!

Lindu toivottavasti täti jättää tulematta! Pidän peukkuja kovasti :)

ON: Tänään on jatkunut vessaralli, mutta mitään ei näy. Oli myös töissä ihan pienen hetken menkkakipuja alaselässä ja samointein meni ohi. Eikä ole uudestaan tullu. Ihan vähän vaan polttelis tuo testi tuolla kylppärissä :D Mutta ei. Jos vaikka Terot ei toimikaan ja kierto venyykin vaan taas pilviin. Mjääääääääh.

Kuinka monta päivää teillä teroilijoilla on mennyt, että menkat alkaa viimesen napin jälkeen?

Ja Galluppiin: Ehdotin jo joskus, että voisin jäädä koti-äidiksi kokonaan, mutta ei ukolle kuulemma käy :D No ei, en kai tahtoisikaan lopunikää olla vaan kotona. Mutta kyllä mä ne 3 vuotta olisin ihan mielelläni, jos vaan mahdollista :)

++++++:whistle:
 
ainiin ja unohtu kertoo, että ekaa kertaa elämässäni mun tissit on todella kipeet! Siis ihan pakottaa, ei siedä yhtään koskee - miehellekin ärähdin tänään, ko olis halunnu hiplata.. Eilen alko nännit aristaa ja nyt illalla heitti lopun tissiä kipeäks.

Vuoto on todella minimaalista - menkkajuilimista.. :/

Ja kiitos kaikille ihanille tsempeistä :hug:
 
Jaksuja kaikille tasapuolisesti :hug:

omailua, täällä ei tätiä, alaselkää jomotteli tänään pvällä... mä en kestä, missä mättääää..

Tosin, en oo lääkäriinkään soitellut, jotenki tuntuu et ihan turhaa ois - aikaa ei saa kuitenkaan kovin nopeeta, mikäli edes aikaa antavat - ja ihan vissiin täti saapuu sit just.. Tissejä jomottaa, vois jo jotain tapahtuakkin :headwall: yksi r-testi jäljellä, mut en tiedä millon sen viitii tuhlata. Ihan turhia ollu mokomat tässä taloudessa...
 
Pamsku, mahtaako ees vuoto vahvistua...? En nyt tahdo mitään turhaa toivoa ylläpitää, mutta mun mielestä niin kauan, kun ei oo hanat auki niin sanotusti... etenkin jos sulla on ensi kertaa elämässä rinnat kipeytyneet! Sulla vielä näyttää olevan aika vähän noita kiertopäiviä. Kuten mullakin, ja kolmatta päivää nyt tuhrua ilman kunnon vuotoa.
 
Viimeksi muokattu:
memsie: niinno, en tiiä. Mullakun on nää kaks edellistä kiertoa ollu tosi niukkoja. Raskaustesteihin tuleepi hailakkaa viivaa, mutta en oikein luota noihin sofeihin tällä hetkellä. Pitänee seurailla tilannetta vielä.
Millaset vuodot sulla on normisti? Ja olitko sä testaillut milloin? Niin ja miten, onko sulla kotona ovitestejä - mitä ne sanoo?
 
Lumihiutale kiitos infosta! Jos samoilla mentäs niin mukavasti just juhannuksena ne sitten aukee, ne hanat. Perskele :D Vois alkaa NYTHETI! min en ala!!

Kyllä naisvartalo on niiiin miehen kehittämä juttu kun toiminta on senverran epäloogista ja hankalaa. Jos nainen olis ollut kehittäjänä niin kaikki tää vauvarumbakin
olis varmana huomattavasti yksinkertasempaa, sanon minä. Tälläsiä mietteitä täällä...pitäsköhän sitä mennä vaikka nukkumaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Mosmos Hienoa! Varmasti mukava, kun keho lähtee taas normalisoitumaan. :)

Grill Ooh, toivottavasti nippailee ihan siitä tietystä syystä. ;) Millon meinaat alkaa testailemaan? :D

Pamsku Jaksuja, miehet on välillä.. miehiä. : / :hug:

Jenskille onnittelut plussasta! :flower: Saatiinhan me plussakin viimein. :)

Galluppiin: Meillä on aika itsestäänselvyys, että minä jään kotiin lapsen kanssa. Mies valmistuu keväällä 2013 ammattikorkeasta ja minulla on juuri ollu valmistujaiset, eikä tulevista opinnoista tietoa, kun pääsykokeiden tulokset ei ole vielä tiedossa. Se on joko koulupaikka + raskautuminen nyt kesällä tai sitten en saa paikkaa ja en tule vielä (jos nyt koskaan) raskaaksi. Näinhän se menee, että asioilla on tapana sotkeentua vaikkakin järjestyä myös, onneksi! Jos niin hassusti pääsis käymään, että saisin sekä plussan että koulupaikan, olis siinä sitte miettiminen, että kuinka koulun kanssa. Opintoihin mulla ei kiirusta ole, ja elämä järjestetään mallilleen lapsen ympärille. Vauva on nyt se toive/haave/tavoite saada perheeseen numero yksi. Kyllä kaikki varmasti sutjaantuu. :)

Ja tosiaan. Täällä mennään kp 35 ja pientä jomotusta on ollu, muttei tätiä, vielä. Käytiin tänään semmonen kevyt 7h shoppailu-reissu Oulussa ja joka ilinen kerta vessassakäynti kammotti. Olin ihan varma, että kuitenkin ne hanat aukeaa justiinsa siellä ja sidekkin oli suojana varulta, mutta kas vain, turhaan.

Mitään oireita siis ei ole. Kaikki on ihan tavallisesti ja normaalisti. Tyyntä myrskyn edellä? :ashamed: (tuntuu että täti hyökkään housuihin samantien, ku lähetän tän postauksen..) :(
 
Nelistin Sanoppa muuta! :D Olis niin huippua ku vaan tietäis olevansa raskaana samalla tavalla ku tuntee olevansa nälissään tai väsynyt. Olispa kaikki yhtä yksinkertaista ja helppoa. :D Mutta ei!

Ehkä elämästä ja tästä kaikesta on siksi tehty niin vaikeaa, että osaisi sitte nauttia ja iloita täysin rinnoin niistä pienistä onnenhetkistä; bongatuista oviksista, plussatestistä, ultrista ja lopulta vauvan syntymästä, kun se aika koittaa. Uuden elämän alkaminen ja aikaansaaminen ei ole todellakaan meille tässä porukassa itsestään selvyys. Sen jokainen tietää ja on joutunu huomaamaan, osa todella surkeallakin tavalla.
 
Pyh, tässä tylsistellessä mun toivo alkanu kivuta hiljalleen.. :headwall: Miksi, sitä en osaa sanoa, kovin ollu negatiivinen asenne kiertoa / "oireita" / muuta kohtaan. Yhtäkkiä vaan päässä käväs vanha tuttu "niin kauan kun ei tätiä, on toivoa"....
 
Pamsku, munkin menkat on niukkoja, mut ei tää tän hetkinen oo kyllä silti mun mittakaavallakaan kunnon vuotoa. Lähinnä sellaista, kun mulla on päivää/muutamaa tuntia ennen menkkoja. Mut nyt on kestänyt sen 3 päivää, välissä ei oo tullut mitään, ja sit taas paperiin pyyhittäessä. Eikä oo ovistestejä miulla.

Taitaapi muutenkin jäädä meidän yritys jäihin ajaksi x. Mies onkin yllättäen epävarma. Enkä tiedä, mistä ajatukset on yhtäkkiä tulleet. Mutta mä vietän tämän yön sohvalla. En halua, että se koskee muhun nyt. Sattuu.
 
Memsie :hug: Toivottavasti asiat selviää teillä ja elämä helpottuu..

Naspula Niinhän se oikeasti on. Älä menetä toivoa, mutta valmistaudu mahdollisiin negatiivisiin uutisiin. :hug: ..Helppoahan sekin on sanoa, kun niin toivoo sitä pikkuista syliinsä. Toivoisin teille kovasti sinne plussaa! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Memsie: :O Mitä? No toivottavasti asiat selkiintyy... En tiedä miten se miehes on ilmaissut tuon asian, mutta joskus ne ei osaa laittaa asioita sanoiksi, niin ne nyt voi töksäyttää suustaan jotain mitä eivät tarkoita sillä tavalla. : / :hug:

Naspula: :hug:

Hopeakissa: Jaa että milloinka alan testaamaan? Tuota, tuota... En ole ajatellut asiaa. :D Jos nyt elän vasta dpo5:ttä, niin en nyt ihan lähiaikoina. :)

Pamsku: Jotenkin minäkin haluaisin vielä jaksaa toivoa sun puolesta, kun tuo tissikipu vaikuttais niin hyvältä. Ja jos sulla ei oo mitään menkkatuntemuksia niin... No, jaksamisia! :hug:
 

Yhteistyössä